• 1
  • 2
От мобилни телефони до цифрови камери
kr1100 - майстор
MrMurdjo написа:
@kr1100
Никога не съм имал кола на газ. Беше си за бензин с преработен клапан за принудително гасене, .
Извинявай - не отправям упреци. Но просто ми се виждаше безмислено да се прави нещо при цена на газта -0,19 лв/л и редовно получавани заплати от поне 240 лв нагоре.
Офф по време нонва съм карал Фиат 125Р набор 1985г и Полонезова ск. кутия .след 20000км и 2г само на газ..Гаранцията беше само 10 000км
MrMurdjo - майстор
Няма проблем :)
Аз впоследствие просто станах дизел фен :-D

ППХ системата за онзи "Космич" ли искаш да е? Според мен по-добре е ако може да се управлява вакуума към изпарителя, а не клапана. С електромагнитен трипътен клапан - има ги почти на всички коли сега, където нещо се задвижва с вакуум, а навремето точно чрез тях се управляваше и ППХ на карбуратор "Озон".
П. Петков - специалист
Тази система (ВЕЗС), някога беше разработена в ИМЕ от Румен Пеев и Славейко Нейчев и внедрена в КЕАЗ- Пловдив.
Моето скромно участие беше в топологиите, конструкцията и навиването на индукционните бобини в Елхово. Бобините са нискоомни и високоомните с отворен магнитопровод не стават!!!
Това са огризките останали от тогава:
Прикачен файл:
IMG_1672.JPG
IMG_1672.JPG (55.41 KиБ) Видяна 980 пъти
Прикачен файл:
IMG_1664.JPG
IMG_1664.JPG (52.71 KиБ) Видяна 980 пъти
Прикачен файл:
IMG_1665.JPG
IMG_1665.JPG (55.78 KиБ) Видяна 980 пъти
Прикачен файл:
IMG_1666.JPG
IMG_1666.JPG (54.58 KиБ) Видяна 980 пъти
Лявата част от схемата е управлението на ППХ-то, а дясната - ключовият генератор на ток (за индукционната бобина) и безконтактният комутатор.
Последна промяна от П. Петков на пет окт 09, 2015 6:26 pm, променено общо 2 пъти.
П. Петков - специалист
Тази конструкция от снимката е старата, а от по-новата нямам запазен образец, а само гола платка.
Прикачен файл:
IMG_1667.JPG
IMG_1667.JPG (47.54 KиБ) Видяна 980 пъти
Прикачен файл:
IMG_1668.JPG
IMG_1668.JPG (42.47 KиБ) Видяна 980 пъти
Прикачен файл:
IMG_1669.JPG
IMG_1669.JPG (52.81 KиБ) Видяна 980 пъти
Прикачен файл:
IMG_1671.JPG
IMG_1671.JPG (56.53 KиБ) Видяна 980 пъти
П. Петков - специалист
Тогава нямаше BU431Z, а само BU323 и затова 200 Волтовите ценери са външни.
За правилна работа на двигателя трябва да се сменят и жигльорите, което е видно от спецификацията.
Прикачен файл:
IMG_1673.JPG
IMG_1673.JPG (44.57 KиБ) Видяна 977 пъти
Прикачен файл:
IMG_1674.JPG
IMG_1674.JPG (50.81 KиБ) Видяна 977 пъти
При интерес мога да снимам и останалата част от документацията, както и маските, ама надали.
lecki - специалист
За да не гасне мотора при смяна на режимите,
оборотите на изключване на горивото трябва да са
по-големи около 1100 - 1500 об/мин.
  • 1
  • 2

Тема "Система за ППХ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: