Зарядният ток си идва автоматично при напрежение 14,4В според капацитета на батерията - стига да е изправна!!! А, ако ти е необходимо по-бързо зареждане, тогава вдигаш напрежението, а с това и тока (закон на Ом).

adov написа:Случая е следния:Ремонтирам старо зарядно за акумулатор,като здрав е и трансформатора и грец схемата-реализирана е с диоди 10А.От там нататъка всичко отиде на боклука.Сега на изхода излизат 18V без товар.Бихте ли предложили ефектен и евтин начин, при който да го сваля на около 14Vбез да ограничавам много тока.Не целя и регулиране на напрежението.Ето ти една схема:http://irls.narod.ru/bp/zar/zar48.htm
Прикачен файл
Прикачен файл
Прикачен файл
barekov1 написа:На една разредена батерия ако я зареждаш със 14.4V тъкмо за 1 май ще може да запалиш колата
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: