Клапанът, дето казваш, че е за "смукач" (таквоз чудо на дизелите няма всъщност), какво представлява? На помпата ли е или отделно и е свързан с онази мемрана от снимките на линка, който си дал.
На моята кола е аналогично - вакуум дърпа лостчето за ускорен празен ход, което когато не е изтеглено, едновременно увеличава цикловата доза гориво и мести леко аванса към предварение за улесняване на студеното палене и работа на празен ход на незагрял двигател.
Ако е така, логиката на работа е обратна - когато е отпуснато всичко, няма вакуум и лостчето под действие на пружината си е в крайно положение, помпата е в състояние за палене. Ако запалиш вече топъл двигател или когато загрее до зададена температура, клапанът чак тогава се включва, подава вакуум и мембраната дърпа лостчето към нормални обороти и без обогатяване на празния ход. Т.е. този клапан при загрят двигател трябва да е постоянно включен, а да не работи само при студен.
На моята кола е аналогично - вакуум дърпа лостчето за ускорен празен ход, което когато не е изтеглено, едновременно увеличава цикловата доза гориво и мести леко аванса към предварение за улесняване на студеното палене и работа на празен ход на незагрял двигател.
Ако е така, логиката на работа е обратна - когато е отпуснато всичко, няма вакуум и лостчето под действие на пружината си е в крайно положение, помпата е в състояние за палене. Ако запалиш вече топъл двигател или когато загрее до зададена температура, клапанът чак тогава се включва, подава вакуум и мембраната дърпа лостчето към нормални обороти и без обогатяване на празния ход. Т.е. този клапан при загрят двигател трябва да е постоянно включен, а да не работи само при студен.