



съб авг 22, 2020 6:39 pmshadow__01 написа: След замяна на базовият резистор със 82K тока спадна на 62mA. Не се отпушва на 100%, но 12,6V са предостатъчни за релето. Изчезна и греенето на чипа и кондензатора.На каква марка автомобил се мъчиш да правиш DRL?
вт авг 25, 2020 11:03 amkr1100 написа: На каква марка автомобил се мъчиш да правиш DRL?Honda jazz, вече е направен. Днес имах като никой път малко време и го сложих. Оказа се след много време и нерви, че нещо внася смущения на чипа (555) и той прекъсва сигнала съм изхода си без времева зависимост. Смущенията идват от вентилатор. При включен климатик или перка за охлаждане. Може и от друго да се влияе. Сега търся друга схема без чип. Само с транзистор, два и реле и др. Колкото по опростена толкова по-добре. Тригера за напрежение си работи, но времезакъснението иска по-некапризна схема.
пет сеп 04, 2020 5:35 pmabcdefghijklmnopqrstuvwxz написа: Не мога да схвана къде и защо ползваш някакви закъснения?При включване само. Вече е готов и работи. След преправяне схемата от тази:
пон сеп 07, 2020 12:01 pmMamaMy написа: Проблема при включване на консуматори е пиковото падане на напрежението. Пусковия ток на ел. моторите ти играе номерата. В момента си решил проблема благодарение на големите капацитети на филтриращия и на време-задаващия кондензатори. Схемата е станала инерциона и бавна. При готовите схеми този момент се усеща също.Това го разбрах и заради това се наложи да правя тази с транзисторите. Ако нямаше проблеми щях да си ползвам доволно предната идеално работеща(вкъщи на изправител) схема с таймера 555.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: