Здравейте. Искам да си направя печатна платка копие на вече дефектирала такава. Проблемът беше, че на 2 места между два близки отвора се получи на англииски термина е electrical fire. Явно от високите температури на елемнтите калая в зоната на запояването се е стопил и понеже 1. напрежението е 220 волта и 2. платката е наклонена => калая се е стекъл, станало е късо, отделила се е топлина и платката е прогорена. В допълнение на тази зона на прогарянето е електропроводима 
Разучих метода на лазерния принтер и ме удовлетворява като за начало. Лошото е, че по платката ще се работи с големи напрежения и тоци и ако пистите са тънки има вероятност да се затоплят прекалено много и да прогорят отново. Другото дето малко ми убягва в този метод е как да се метализират отворите от вътре, защото в общи линии се стига само до пробиването им?
Намерих една схема как се прави професионално

Тук крайния продукт има 3 слоя метал по пистите и отворите са метализирани.
Ясно ми е, че удебеляването може да сатне като се ''разсипе'' калай по пистите, но това не е решение, защото проблемът, заради който пиша тази тема започна с разтапянето на калая, явно по някое време част от елементите се загряват повече от точката му на топене.
Искам да попитам възможно ли е в домашни условия, някои правил ли е и ако да да обясни как, с какво и т.н. след като се приложи метода на принтера да го upgrade-на като метализирам отворите и евентуално удебеля пистите.
Допълнителен въпрос: продават ли някъде защитен лак и какъв точно трябва да бъде той?

Разучих метода на лазерния принтер и ме удовлетворява като за начало. Лошото е, че по платката ще се работи с големи напрежения и тоци и ако пистите са тънки има вероятност да се затоплят прекалено много и да прогорят отново. Другото дето малко ми убягва в този метод е как да се метализират отворите от вътре, защото в общи линии се стига само до пробиването им?
Намерих една схема как се прави професионално

Тук крайния продукт има 3 слоя метал по пистите и отворите са метализирани.
Ясно ми е, че удебеляването може да сатне като се ''разсипе'' калай по пистите, но това не е решение, защото проблемът, заради който пиша тази тема започна с разтапянето на калая, явно по някое време част от елементите се загряват повече от точката му на топене.
Искам да попитам възможно ли е в домашни условия, някои правил ли е и ако да да обясни как, с какво и т.н. след като се приложи метода на принтера да го upgrade-на като метализирам отворите и евентуално удебеля пистите.
Допълнителен въпрос: продават ли някъде защитен лак и какъв точно трябва да бъде той?