Caxo написа:По принцип целта е гредата да стъпи върху стъпката... Като цяло не ми харесва начина да почваш отзад напред. Ако ти е наложително колата да презимува в гараж, да беше направил един малък, колкото за колата, а когато имаш средства вече да си направиш всичко като хората. Така поне бих постъпил аз...Като гледам и гредите са слагани малко... "където дойди"Гредите са слегани преди да се знае с какво ще се затваря и са добавяни други заради размера на плоскостите. Достатъчно са и не ме бърка че не са естетически подредени. Обясних защо почвам отзад напред.
Има и друг вариант за перите.Да подкопавам една по една всяка забита и да я изрежа до нивото на земята като след това завия отстрани ъглова шина от широк винкел с пета отдолу, която да бетонирам после. Този вариант е по-добър, но изисква повече време, защото не може да се направят всички наведнъж за да не се изкриви бараката. Има време то ще покаже какво ще стане.