Ел. инструментите. Консумативи.
здравейте,
притежавам моторен трион mcculloch и при последното рязане забелязах,че не хвърля масло на веригата.веднага го почистих и промих,но нищо не се получи.ако някой може да помогне ще му бъда много благодарен!
torbalan - Дървен философ
а в упътването какво пише по тоя въпрос?
dragozow - майстор
Ако сипваш и не намалява е помпичката.
здравейте,
като изфорсирам двитателя и отпусна рязко пуска по малко масло,но то не е достатъчно за смазване на веригата.опитах да промия с бензин и след това налях масло,но пак нищо.ако някой може да ми покаже как да я разглобя,че в момента съм без работа и парите са кът.предварително благодаря!
ZMeyGorianin - майстор
Е от къде си сигурен, че не е достатъчно? Двата резервоара /бензин и масло/ трябва да свършват заедно при нормално дозиране.
kuger - майстор
Свали шината и пробвай така. Ако пуска масло, постави шината, но без верига.Ако не пуска, в самата шина има канал, водещ маслото в улея,където върви шината, почисти го с медна тел. Още, повечето машинки имат винт за регулировка дебита на маслото, намира се на дъното на корпуса, до двата болта за шината. Но ако си ползвал отработено масло работата се спича.
При пълни двата резервоара, този за бензина трябва да свършва първи,така е сметнато.
здравейте,
на снимката се вижда дупчицата през която трябва да излиза масло,а също се вижда една шлаухка която посредством един бял накрайник влиза в резервоара за масло.този бял накрайник го извадих и надух с въздух.излезе толкова масло,че ме окъпа.явно през този шлаух трябва да влиза някакъв въздух към резервоара за масло,но не влиза.и относно болта за регулиране на дебита на маслото явно нямам.дайте ми някаква схема за разглабяне на въпросната помпа,защото в книжките които имам пише само общи неща.

Прикачен файл

IMAG0004.JPG
Разглобявал съм Хускварна ... помпата за маслото се намираше зад съединителя. После се сваля капачката и там на оста на коляновия вал има пластмасов червяк и други джаджи, които дават възвратно-постъпателно и въртеливо движение на помпата, която всъщност е една "заделяна" ос с диаметър 6 мм. Имаше износване на някои от джаджите и се наложи да ги заменя, а други само регулирах.
Едва ли са измислили нещо коренно различно при твоята машина :?

Прикачен файл

pompa.JPG
pompa.JPG (12.05 KиБ) Видяна 14423 пъти

Тема "няма масло по веригата" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: