Ел. инструментите. Консумативи.
vitrinabg.com - специалист
guroto написа:
Колеги,аз лично съм много доволен от обслужването във въпросният сервиз-магазин.Имам два перфоратора девалт в три килограмовият клас,като единият е закупен от там.Когато единият спря да работи беше още в гаранция отидох в сервиза приеха го и още на следващия ден ми се обадиха и казаха,че са сменили бутона и да отида да си го взема.За сравнение когато ми се прецака боша пак в гаранция от Киров ме накараха да чакам цял месец.Тогава си купих и втория девалт от сервиза на много изгодна цена.Наскоро старият ми девалт пак спря да работи и вече не беше в гаранция.Занесох им го и още на същия ден ми се обадиха и казаха,че е изгорял стартера и подмяната ще струва 18лв.Аз им казах да го правят и те ми казаха да отида на следващия ден по обяд да си го взема.Като отидох да го взема им занесох и другият закупен от тях девалт тъй като нещо плюеше секача по време на къртене.Майсторът го взе и веднага прочисти и смаза на някаква машина патронника и не ми поиска пари.Така че с чиста съвест мога да препоръчам този сервиз-магазин,който е и официален вносител на марката Девалт в България.
Чудесно!Значи си избират клиентите по красота или друг критерии.Щом са те обслужили толкова бързо.
Вчера минах от там сервизния пак клатеше мадури от вън.
Chefo77 - майстор
dragozow написа:
Няма как да е стартер.
Защо, статор може ли да е? :-D
guroto - специалист
Каза ми сатртер и аз се зачудих какво има впредвид,но не съм влизал в подробности,важното е че ремонта ми струва само 18 лв. и си взех машината още на следващия ден работеща.Иначе преди поправката просто не искаше да се включва все едно,че няма ток,но не беше от кабела проверих.
Последна промяна от guroto на съб юни 21, 2014 7:34 pm, променено общо 2 пъти.
guroto - специалист
Kumay написа:
guroto написа:
...Занесох им го и още на същия ден ми се обадиха и казаха,че е изгорял стартера и подмяната ще струва 18лв.Аз им казах да го правят и те ми казаха да отида на следващия ден по обяд да си го взема.Като отидох да го взема им занесох и другият закупен от тях девалт тъй като нещо плюеше секача по време на къртене.Майсторът го взе и веднага прочисти и смаза на някаква машина патронника и не ми поиска пари...
:lьge: [-X :stumm:
Колега Кумай ти пък какво толкова си се заусмихвал?Какъв интерес имам да лъжа потребителите тук?Просто споделих личния си опит с този сервиз от чието обслужване съм много доволен.
Chefo77 - майстор
Ами интересно е, защото такава част в такава машина не съм чувал да има, та затова. Той може и накладки да ти е казал, че е сменил, друг е въпроса кой ще му повярва :wink:
Пък ти се замисли след толкова недоволни как звучи мнението на един хипер-мега-доволен от тях.
guroto - специалист
Кои са тези толкова много недоволни освен колегата пуснал темата и още един ползвал услугите им?
Пак повтарям нямам никаква полза да правя реклама на сервиза и да въвеждам в заблуждение другите колеги,а се стремя да им бъда полезен с опита и познанията си.В моят случай на два пъти сервизът отреагира перфектно.
Andri01 - майстор
Преди време писах за бойлерите Tesy - ръждивите им серпентини. Е,от сервиза дойдоха ,взеха си го,дадох им мостра от "боклуците" които излизат от серпентините и ми преведоха обратно парите. Но всичко това след разправии със София-централното управление. Оказа се,че там има един господин много коректен-без много приказки реши въпроса. А не както друг /от Шумен/ ,дето ме убеждаваше ,че "такова животно нема " :).
vitrinabg.com - специалист
guroto написа:
Кои са тези толкова много недоволни освен колегата пуснал темата и още един ползвал услугите им?
Пак повтарям нямам никаква полза да правя реклама на сервиза и да въвеждам в заблуждение другите колеги,а се стремя да им бъда полезен с опита и познанията си.В моят случай на два пъти сервизът отреагира перфектно.
Не знам какъв интерес имаш,но като отидох да си взема машината сервизния беше много изненадан и ми каза Ми тя е само от два дни тук!!!Това ме навява на мисълта,че два дни престой в този сервиз за диагностика е нищо време каму ли да мисли за ремонт!Ще ме прощават всички които мислят,че два дена е къс срок за диагностика на проблема!Пожелавам и успехи в бизнеса.
guroto - специалист
Вероятно с любителската марка на девалт - блек енд декер не си дават зор за разлика от професионалната,друго обяснение нямам.
koveslav - майстор
През 96-та бяхме на гости в Гърция при една приятелка.Имаше някакъв дребен(за българин) проблем в дома и и предложих да помогна.По много други терминологии се разбирахме лесно,но за думата бормашина едва успяхме.Накрая мадамата се чукна по главата и вика: "Ааааа,Бляк енд Декер ли искаш?Ми така кажи!". Т.е. за тях бормашина означаваше единствено Бляк енд Декер и дори не ползваха своя дума,както ние на всеки къртач казвахме Канго .Ето каква слава си е извоювала марката някога,но сега явно.....

Тема "Сервиза на блек енд декер в София-на АндрейЛяпчевПълна скръб" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: