Разглобявах подобен преди време,за смяна на лагерите. Това зъбно колело / с наклонени зъби / беше набито на оста и имаше щифт 3мм.След махане на щифта излезе със скоба и то много лесно.После лагера и т.н.
!

crez написа:Не! Твоя е този тип http://www.tehcomservis.com/forum/topic ... 8&topic=30 набито е на конус май.Пиньона е на резба. Развива се със специален инструмент или с изтънен звездогаечен. След това се измъква ротора, следва освобождаването на зегерката, вадене на лагера и т.н.
Andri01 написа:Разглобявах подобен преди време,за смяна на лагерите. Това зъбно колело / с наклонени зъби / беше набито на оста и имаше щифт 3мм.След махане на щифта излезе със скоба и то много лесно.После лагера и т.н.Това на снимката е китайско менте!!
housedoktor написа:Налагало ли се е на някой да купува части за Rupeshttp://www.carsystem.bg/products.html
Kumay написа:Може ли пояснение как става номера с изтънения звездогаечен?Нахлузва се върху пиньона ли?Аз днес правих това упражнение и развих ротора при сглобена редукторна кутия,държах си контра на оста с ключ 17 все едно че сменям диск,струва ми се най лесния вариант.crez написа:Не! Твоя е този тип http://www.tehcomservis.com/forum/topic ... 8&topic=30 набито е на конус май.Пиньона е на резба. Развива се със специален инструмент или с изтънен звездогаечен. След това се измъква ротора, следва освобождаването на зегерката, вадене на лагера и т.н.
Ако лагера е блокирал, по всяка вероятност е и превъртял. Просто смяната на лагера не винаги е решение. Да не говорим, че е възможно новия лагер да се набие на криво без дорник...Andri01 написа:Разглобявах подобен преди време,за смяна на лагерите. Това зъбно колело / с наклонени зъби / беше набито на оста и имаше щифт 3мм.След махане на щифта излезе със скоба и то много лесно.После лагера и т.н.Това на снимката е китайско менте!!
Kirilpm написа:Може ли пояснение как става номера с изтънения звездогаечен?Нахлузва се върху пиньона ли?Аз днес правих това упражнение и развих ротора при сглобена редукторна кутия,държах си контра на оста с ключ 17 все едно че сменям диск,струва ми се най лесния вариант.Да, нахлузва се на пиньона. При затворена редукторна кутия ако зъбната двойка е износена може да превърти.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: