Ел. инструментите. Консумативи.
koveslav - майстор
Няма нищо страшно,резачите ще си носят лаптопите в гората и докато си настройват резачките,шофьорите на транспорта ще имат време за форуми и фейс.... :D :partyman:
iivanov - майстор
:? Що с лаптопа в гората ? Резачката сама си се настройва при рязане за 6-7 секунди . Този софтуер и кабел са за сервизите .
Драгозов , каква е разликата между 560 хр и 562 хр ?
dragozow - майстор
562 излезе доста след 560 и е спонсорирана за нашият пазар, към 300 лв е надолу и реално 560 не се продава особено от както има 562. Чак им се чуде защо пускат толкова еднакви модели понякога. Няма много смисъл да има 30 модела триони, след като се продават 5, но меринджеи го решават.
Klemans - помощник
Здравейте,нов съм в този форум,но имам проблем и реших да пиша.Днес си закупих моторен трионMcculloch cs380 практис стара загора .Всичко точно прибрах се на село налях му бензин и масло и го запалих( някъде съм чел че като е нова машината трябва да изгори поне един резервоар гориво на оборот)Но го оставих в градината на една стара черга(мил ми е още)след 10-15минути машината загасна.Учудващо тръгвах към нея гледам пуши и си викам че е нова затова е,но не .По принцип имам Stihl ms180(перфектна машинка за лични нужди)но вече има големи хлабини и гасне ,губи мощност.Общо взето не съм бос с тия машинки.Имаме малки деца ира принцип когато в момента не работя с машината но тя е запалена и включвам спирачката за всеки случай.Така направих и с Mcculloch-а но като угасна видях че обтягащия му капак пуши,пласмасата се разтапя.Той е с тъй нареченото бързо обтягане.Махнах спирачката и видях че на оборот машината върти веригата и та доста бързо.Аз си мисля че има фабричен проблем с центробежния съединител.И сега почва едно ходене по мъките ходих до практис те изкат протокол от сервиз на HUSGVARNA.Сега в сряда ще ходя.Как мислите какъв ми е проблема с тази машинка защо върти на празен ход.Чак запали спирачката стопи капака.
Дали има проблем за мотора че го е натоварвала спирачката,макар след това си палеше без проблем.Направо се чудя да искам смяна на машината.Как мислите имам ли право???
koveslav - майстор
Такава разработка на свободен ход по принцип не е правилна.А какво става с маслото за веригата при тази работа на място и с блокирана спирачка? Сигурно си направил цяла локва под машината.Или беше и без масло?
Нормално е след известно време работа новия двигател да отпусне и оборотите на празен ход да се повишат.Регулират се от винт "Т" с обикновена отвертка и това е всичко.Но в случая след като двигателя е поработил и е повишил оборотите си центробежния съединител е започнал да трие и да загрява "камбаната" си,а също и лентовата спирачка.От там по лентата топлината се е предала на капака и.... Трябва да се провери до колко си прегрял съединителя и дали е годен,задължително да се прегресира лагера в него(при това прегряване със сигурност е изсъхнал) и евентуално да се сложи нов капак със спирачка.Как ще обясниш ситуацията гаранционно нямам идея-по правило не се разработва на свободен ход такава техника,а при правилна експлоатация няма как да изпаднеш в подобна ситуация.Нямам никаква идея каква гимнастика можеш да направиш,за да ти уважат евентуална рекламация.
dragozow - майстор
Защо не я купи от Валери Косев или Багира в Стара Загора, а реши да я купиш от Практис? Първите два има собствен сервиз и при проблем с машина продадена преди два часа ще оставят всичко друго и ще видят първо твоята.
Klemans - помощник
Да под машината стана локва,но няма нищо 200грама масло.В багира нямаше cs380 а бяха по големи,а другия магазин не го знам не съм от Стара Загора.Значи в мен е грешката,сега как во ще правя.Все си мисля че за тези обороти като я слушам са нормални,а веригата много бързо се върти.
keymaker - специалист
Няма кой да ти уважи гаранцията. И от сега нататък ще знаеш, че преди да пуснеш една машина трябва да отделиш 30-40минути за запознаване с упътването в което е написано, че тоя вариант на разработване е повече вреден отколкото полезен.
За да ти остане гаранцията на машината инвестираш в нов оригинален капак и продължаваш напред. Без да споменаваш за тоя проблем при евентуална повреда и посещение на гаранционен сервиз.
Klemans - помощник
А със съединителя какво да правя като чели не работи( на100%)
keymaker - специалист
като се свалят оборотите ще започне да работи,но трябва да се обслужи лагера,както писа Колеслав.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: