Ел. инструментите. Консумативи.
koveslav - майстор
Klemans написа:
Моят е с бързо обтягане но като махна капака си има две шпилки на машината
А най-добре щракни по една снимка на капака и на модела на машината,за да не подведеш неволно колегата! Бързото обтягане е с една шпилка.
dragozow - майстор
koveslav написа:
Първоначално посочения от теб капак беше за 340 със стандартно обтягане с инструмент.А сега вече на схемата на 380 се вижда бързото обтягане-съгласен съм.
Не е така, виж, не съм си редактирал поста и там е именно номерът на спирачката за CS380. Тази машина е с бързо обтягане и една шпилка. Като гледам схеми си мисля че има голяма вероятност да стане и от Husqvarna 235e/236e/240e , но нямам за да пробвам.
dragozow - майстор
Всъщност машината наистина е с две шпилки, едната не се ползва. Това са снимки на шпилките и на CS380 с монтиран от мен капак на CS340, става без проблем.

ИзображениеИзображениеИзображение
Klemans - помощник
Точно така две са но едната не се използва.Чета че това бързото обтягане не било хубаво измислено.Може да покарам малко с този капак ако неми хареса ще си купя такъв от CS340
fore - майстор
Гледам че Asen74 , продължава с опитите да си прецака карба на машината, но още майче не е успял. Е има време ! :mrgreen: Всичко иска време и това очевидно също. :lol:
Последна промяна от fore на ср май 25, 2016 10:24 am, променено общо 2 пъти.
koveslav - майстор
dragozow написа:
Всъщност машината наистина е с две шпилки, едната не се ползва. Това са снимки на шпилките и на CS380 с монтиран от мен капак на CS340, става без проблем.

ИзображениеИзображениеИзображение
=D> Добра и полезна информация! Капака на CS340 според мен е по-безпроблемен и по-здрав.Аз бих го предпочел.
fore - майстор
Klemans написа:
От къде мога да си закупя такъв капак за спирачка,че нещо търся но не мога да открия

Абе все си мислех че аз правя глупости и докато разбера как се работи с подобна техника скапахме резбата на свещта едно време на 36-тата заради калпаво масло и центровка и Бащата я разработваше на место абсолютно неправилно и пагубно за подобна машина, но винаги има по и по. Беше си учебна.

Поне пет пъти се е споменавало тук и от мене че двутактова машина се разработва под товар, защото се охлажда от въздуха на турбината. Самоче работните цикли и почивки са по чести в началото.

Двутактова машина не работи на место продължително никога !!!!

Това не е МПС с водно охлаждане.

Вероятно е трябвало да се донастрои карба- или Т вината за дросела или другите два. Ако при паленето и оставянето на место по някаква причина е забравен и смукача издърпан- ето ти по високите обороти и въртенето на веригата !

Лостовата автоматика на Смукача е такава че дори прибран докарай визуално - трябва да се подаде газ за да изщрака и да се отвори клапата му - така и оборотите да паднат в ниските.

Недоумявам- как ще купиш нова машина и ще я оставиш да си работи сам без да я видиш какво работи и дали работи правилно.

А и твърдиш колега че имаш и Щилка. :? . Явно трябва да счупиш повече машини за да се научиш.
--------------------------


Имам и аз въпрос за този лагер - паразитният под съединителят -

Неотдавна сменях водещото колело. Майстора уж каза че бил сменил и лагера както следва. Но има съмнения че е така.

Принципно след като изгася мотора на машината и камбаната продължава да се върти с голяма инерция, но дрънчи някакси. На ръка като го врътна също се върти с инерция, но придрънква понякога- не е мазно въртене. Може и да кънти от дистанциращата шайба отдолу. Чудя се дали да не купя един лагер и да го сменя. Така и така има ключ и стопер вече.

Другият вариант е да го прегресирам само. Само лагер продава ли се отделно ???

Едит

Този Маклуч ползва съединителят на 36-тицата.
Последна промяна от fore на ср май 25, 2016 11:11 am, променено общо 3 пъти.
dragozow - майстор
Klemans написа:
Точно така две са но едната не се използва.Чета че това бързото обтягане не било хубаво измислено.Може да покарам малко с този капак ако неми хареса ще си купя такъв от CS340
Не се чупят тези с бързото обтягане, и ние си мислехме това като ги пуснаха, но вече няколко години ги има на Husqvarna и McCulloch. Като се замисля май само един капак на McCulloch 842 поръчвахме, но клиента го беше кръстил преди това нещо.
fore - майстор
Не е хубаво бързото обтягане на Флорабеста от Лидл и подобните Китайци ! На Хускварна Груп няма грешка !

Лагер само продава ли се ?
koveslav - майстор
fore написа:
Не е хубаво бързото обтягане на Флорабеста от Лидл и подобните Китайци ! На Хускварна Груп няма грешка !

Лагер само продава ли се ?
Съединителя си има известен луфт от нов и си дрънка така на малките модели. Смазвай по посочената от мен процедура с масълце,че не е работа често да се демонтира.Капвай му по-често масло и давай смело газ.От оригиналната грес ще сложиш пак,когато се свали за нещо друго.Повечето потребители никога не са смазвали този лагер и дори не знаят за него.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: