Ел. инструментите. Консумативи.
bikerider_ - специалист
Върнах храстореза в сервиза, по съвет на търговеца(не съм ходил при търговеца, защото те са толкова пренебрижимо близо едни до други, че няма смисъл да го нося на търговеца). Той не е правил проблеми, обадих му се, той поиска да му опиша проблемът по пощата, директно му копирах първия пост от тук, за да го запозная със ситуацията, а той го препратил към шефа на Евротулс. Шефът на Евротулс ми се обади от същият мобилен номер, обявен на сайта им, който вдига и нелюбезният служител, който приема уредите в сервиза. Каза да го занеса отново, да го погледнели дали подлежи на ремонт или ще го заменят. Първоначално даже помислих, че този, който приема уредите е шефът и бях много фрапиран, но се оказа, че е друг човек.
Когато отидох да го върна, същият нелюбезен служител от миналата седмица се възползва, че шефът му го няма и едва ли не ме изкара виновен и почна да се кара с мен, че съм си бил потрошил машината сам и понеже била гаранционна, съм искал да ми я поправят. Трябвало да съм бил видял като бил паднал болтът, който му отвърнах, че при работа въобще не се вижда. Трябвало да съм го усетел... А пък знае ли човек, може и шефът му да е на това мнение, нищо, че пред мен не се държа нелюбезно.
Според приемчикът, като паднел болтът, се появявали едни вибрации и се разбивал пластмасовия корпус на машината отвътре, но това не пречело да си работи. Работела ли - работела, тогава нямало проблем да си я ползвам и така с луфт...
Аз като съм усетел вибрациите трябвало да спра работа. Еми спрях, като ги усетих и стана шумен храсторезът, но болтът не съм видял точно кога е паднал. А когато се разтрака шумно и завибрира, корпусът вече е бил разбит. Т.е. как е трябвало да видя веднага, че болтът е паднал?! Аз като режа плета, гледам него, не са ми очите в шината да гледам дали болтът който се намира под основата на корпуса си е на мястото. Мога да го забележа като спра работа. Е спрях, като усетих, че е по-шумен и вибрира, но според служителят на сервиза твърде късно, бил съм работил без болта дълго и съм я разбил, трябвало веднага да видя и усетя, че болтът не си е на мястото, затова аз съм бил виновен!
Разказва още, как на колата като ми паднело колелото, съм бил продължавал да я карам, докато не разбия лагерите ли?! Ето едни такива ми ги наговори този изключително нелюбезен служител, почна да се кара с мен, че съм виновен и едва ли не правя нередни неща. Бил съм имал много свободно време, затова съм ходел да се разправям с тях! Това му бяха думите!
В крайна сметка каза, че Б&Д им плащали за замяната и ако е нужно, ще го заменели. Аз се питам друго - като се саморазвиват тези болтове по шината и специално тези в основата, които не се виждат ако специално не ги следите, защо производителите не са сложили малко по-дълъг болт с дупка на него и пронизан от тел зад гайката, която да го спира от саморазвиване?! Евтино и ефективно решение.
Накрая, след като отново ме накара да оставя телефон за връзка, го попитах дали все пак наистина ще ми се обади, а няма да излъже като миналия път, че се е обадил, а аз не съм дошъл, ми каза да съм се обадел на шефа му за по сигурно, за да знае и той, че машината е оставена. Представяте ли си какъв нагляр е този?
Когато отново ми издаде бележка в замяна на оставената при тях отново гаранция, в което не пише какъв е проблема и му обърнах внимание, че не е описан дефекта за ремонт, онзи ми се озъби, че нямало такова поле за описване на проблема.При положение, че това е едно хвърчащо листче, което той откъсва от лист А4, на който вероятно остава въпросното поле за описание.
Крайно неприятно ми е някакъв си приемник в сервиза да ми се кара, че накакъв си консуматив се е развил, не съм го видял на секундата, че е изпаднал, а чак когато се разлуфтил корпусът на машината и разбирате ли понеже имам много свободно време си губя по 1 час в едната посока до там да ходя по 100 пъти. Сега се чудя да пиша ли за случката на шефа му на този или на търговеца или да изчакам да ми върнат машината?
profesionalist_wood - майстор
Добре че я има информацията за гаранционния сервиз тук! Поне ме накара да размисля защото така или иначе се канех да купя някои неща от тях!
bikerider_ - специалист
А, вижте сега, аз никого не агитирам да купува или не нещо от тях. Това са си мои преживявания, което не значи, че ще се прехвърлят и върху вас или, че ако аз не ги бях споделил, някой няма същите проблеми и просто не ги е споделил все още. Просто аз съм такъв, че имам ли проблем с търговци, споделям в интернет, за да предпазя други хора и да обменя опит с препатили вече. В интернет има недоволни хора от този сервиз, факт. Като се потърси с гугъл излиза - правели далавери с резервните части и фактурирането им и така ремонтите излизали по-евтини.

Според търговеца от Фармер БГ, шефът на Евротулс бил коректен като цяло. Според същия този търговец обаче, по-рано днес, те вече купували предимно от Ташев Галвинг, именно поради проблеми със сервиза и, че на Ташев бил по-читав сервизът. Не искам да правя реклама на Ташев обаче!!! Не съм ползвал техният сервиз никога. Но нямало да ми признаят гаранцията в Ташев, понеже била с бланка на Евротулс - така каза търговецът.
Според шефът на Евротулс, който ми се обади да занеса машината отново при тях днес, въпросният служител в сервиза бил нов и досега нямало проблеми като моят. Дали може да му се вярва е друг въпрос.
На кой от двамата да вярвате, вие преценете сами, но не искам да агитирам никого и да правя реклама на някого! Просто съм препатил потребител, който търси съвети и споделя горчив опит от първо лице.
Chefo77 - майстор
Пич, кажи на оня бухал в сервиза да не ти навива парцали на уя, ами да вземат да си свършат работата, за която им се плаща. Не трябва да умуват и да се правят на интересни, а просто да приемат и толкова.
За нещо леко подобно на един виброшлайф момчетата в (няма да кажа сервиза) не ми направиха никакъв проблем, а просто смениха целия корпус на шлайфа, който се явява външна част на лагерно тяло. Усетих, че са високи вибрациите (той не се държеше в ръце), занесох го ... какво се е счупило, как се е счупило - не ме интересува. Аз съм потребител, не инженер. Как може едните да не правят проблеми, други да се правят на интересни?
Ти си клиент - не е тяхна работа защо не си спрял. Не си длъжен да следиш вибрациите с виброметър, за да установяваш кога има проблем. Ако беше се скъсала веригата, щеше да я видиш, нали :)
Когато си вземеш машината от ремонта, огледай я добре, ако ти хареса - я вземи. След това говори с шефа. Такива лайнари трябва да ядат хурката - на улицата, да се отварят на уличните светофари или на кучетата.
bikerider_ - специалист
Аз също съм на твоето мнение, онзи приемащият просто има наглостта да ми надига тон и да спори с мен и едва ли не да изкарва мен виновен за цялата ситуация. Не стига, че му се намира работа в кризата, ми и недоволен! Не стига, че не си я върши от първият път, ми аз съм бил виновен! Не съм бил спрял навреме... Ми спрях, когато усетих. Не съм бил видял навреме... Ми спрях, когато усетих, не му гледам болтовете под ръцете ми и корпса му, докато замахвам да режа плета.
Но цялата работа явно идва от шефа им - той сигурно го е подучил да говори, че понеже съм имал много свободно време, затова съм ходел да се разправям и да си търся правата. Неслучайно сме и бяло петно в сайта с гаранционна поддръжка на Б&Д и неслучайно се появява и втори дилър на сцената.

И като му отговорих, че не може да работи така, щото е много по-шумен от преди и щото ако можеше да работи така, щеше да се продава така, тоя хлъцна - почвали сме да имаме усещане. А допреди малко ми говори, че трябвало да усетя вибрациите от падналия болт и да видя, че го няма, като той е под корпуса... луд човек! Говори глупости и после не помни какво е направил и какво не.

Днес бяха подредили магазина, като за техните стандарти на магазин-склад, току виж са чели тук... :-D
mcm - специалист
Когато оставиш стоката за ремонт се изготвя приемо предавателен протокол и вътре се описва проблема. Това хвърчащо листче дето ти го е издал е отбиване на номера.
Chefo77 - майстор
Ами позволяват си да се държат така, защото никой не им е свил сармите. Защото повечето не си търсят правата, а махват с ръка и преглъщат. А НЕ ТРЯБВА ТАКА! Когато някой предявява претенции към моята работа, аз си поемам отговорността - тя е част от самата работа. В техния случай хем не дават нищо от джоба си, хем вземат нещо, хем устите им големи.
Интересното е, че си преценяват на кого да се правят. Например на жена ми редовно се правят на интересни. Нали си е миличка. Мен обаче ме пропускат аз сигурно приличам на тиха гад, потенциален сериен убиец ... :lol:
Последно в гаранционния сервиз на Нокиа носи една Аша 300 за смяна на тъчскрийн. И приемчика "Ами защото слагате екранни протектори, започвате да натискате по-силно и оттам тъчскрийна се прецаква". Абе диване, защо от всички телефони с протектори, точно тоя се прецака? Не си признавай, че Аша 300, С3 и Х3-02 са с еднакви насрани тъчскрийни, просто не си отваряй устата с тези обяснения. Имам гаранция, ако искаш да я откажеш, пиши че я отказваш, аз ще си пусна жалбата срещу сервиза, придружена от копие от сертификата на производителя, КЗП ще решат кой е прав и кой е крив.
bikerider_ - специалист
mcm написа:
Когато оставиш стоката за ремонт се изготвя приемо предавателен протокол и вътре се описва проблема. Това хвърчащо листче дето ти го е издал е отбиване на номера.
Ами тоя откъсва листчето дълго 6см от едил лист А4. Вероятно поленцето с описанието на дефекта за ремонт остава у него. Като ми върне машината изправна, може да сезирам КЗП. Или сега още? Ще преснимам листченцето и ще им го покажа.
Изображение
Chefo77 - майстор
КЗП няма за какво да я сезираш - не са ти отказали ПИСМЕНО ремонт, нито се крият. Просто като ти върнат машинката, направи щателен оглед и най-малкото нещо, което не ти харесва, го коментирай.
dragozow - майстор
bikerider_ написа:
mcm написа:
Когато оставиш стоката за ремонт се изготвя приемо предавателен протокол и вътре се описва проблема. Това хвърчащо листче дето ти го е издал е отбиване на номера.
Ами тоя откъсва листчето дълго 6см от едил лист А4. Вероятно поленцето с описанието на дефекта за ремонт остава у него. Като ми върне машината изправна, може да сезирам КЗП. Или сега още? Ще преснимам листченцето и ще им го покажа.
Изображение
Повечето дават подобни листчета, не е страшно щом пише серийния номер на машината и датата. На неговото пише какво е оплакването и твой телефон.

Тема "Помощ! Гаранционен храсторез Black & Decker!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: