Върнах храстореза в сервиза, по съвет на търговеца(не съм ходил при търговеца, защото те са толкова пренебрижимо близо едни до други, че няма смисъл да го нося на търговеца). Той не е правил проблеми, обадих му се, той поиска да му опиша проблемът по пощата, директно му копирах първия пост от тук, за да го запозная със ситуацията, а той го препратил към шефа на Евротулс. Шефът на Евротулс ми се обади от същият мобилен номер, обявен на сайта им, който вдига и нелюбезният служител, който приема уредите в сервиза. Каза да го занеса отново, да го погледнели дали подлежи на ремонт или ще го заменят. Първоначално даже помислих, че този, който приема уредите е шефът и бях много фрапиран, но се оказа, че е друг човек.
Когато отидох да го върна, същият нелюбезен служител от миналата седмица се възползва, че шефът му го няма и едва ли не ме изкара виновен и почна да се кара с мен, че съм си бил потрошил машината сам и понеже била гаранционна, съм искал да ми я поправят. Трябвало да съм бил видял като бил паднал болтът, който му отвърнах, че при работа въобще не се вижда. Трябвало да съм го усетел... А пък знае ли човек, може и шефът му да е на това мнение, нищо, че пред мен не се държа нелюбезно.
Според приемчикът, като паднел болтът, се появявали едни вибрации и се разбивал пластмасовия корпус на машината отвътре, но това не пречело да си работи. Работела ли - работела, тогава нямало проблем да си я ползвам и така с луфт...
Аз като съм усетел вибрациите трябвало да спра работа. Еми спрях, като ги усетих и стана шумен храсторезът, но болтът не съм видял точно кога е паднал. А когато се разтрака шумно и завибрира, корпусът вече е бил разбит. Т.е. как е трябвало да видя веднага, че болтът е паднал?! Аз като режа плета, гледам него, не са ми очите в шината да гледам дали болтът който се намира под основата на корпуса си е на мястото. Мога да го забележа като спра работа. Е спрях, като усетих, че е по-шумен и вибрира, но според служителят на сервиза твърде късно, бил съм работил без болта дълго и съм я разбил, трябвало веднага да видя и усетя, че болтът не си е на мястото, затова аз съм бил виновен!
Разказва още, как на колата като ми паднело колелото, съм бил продължавал да я карам, докато не разбия лагерите ли?! Ето едни такива ми ги наговори този изключително нелюбезен служител, почна да се кара с мен, че съм виновен и едва ли не правя нередни неща. Бил съм имал много свободно време, затова съм ходел да се разправям с тях! Това му бяха думите!
В крайна сметка каза, че Б&Д им плащали за замяната и ако е нужно, ще го заменели. Аз се питам друго - като се саморазвиват тези болтове по шината и специално тези в основата, които не се виждат ако специално не ги следите, защо производителите не са сложили малко по-дълъг болт с дупка на него и пронизан от тел зад гайката, която да го спира от саморазвиване?! Евтино и ефективно решение.
Накрая, след като отново ме накара да оставя телефон за връзка, го попитах дали все пак наистина ще ми се обади, а няма да излъже като миналия път, че се е обадил, а аз не съм дошъл, ми каза да съм се обадел на шефа му за по сигурно, за да знае и той, че машината е оставена. Представяте ли си какъв нагляр е този?
Когато отново ми издаде бележка в замяна на оставената при тях отново гаранция, в което не пише какъв е проблема и му обърнах внимание, че не е описан дефекта за ремонт, онзи ми се озъби, че нямало такова поле за описване на проблема.При положение, че това е едно хвърчащо листче, което той откъсва от лист А4, на който вероятно остава въпросното поле за описание.
Крайно неприятно ми е някакъв си приемник в сервиза да ми се кара, че накакъв си консуматив се е развил, не съм го видял на секундата, че е изпаднал, а чак когато се разлуфтил корпусът на машината и разбирате ли понеже имам много свободно време си губя по 1 час в едната посока до там да ходя по 100 пъти. Сега се чудя да пиша ли за случката на шефа му на този или на търговеца или да изчакам да ми върнат машината?
Когато отидох да го върна, същият нелюбезен служител от миналата седмица се възползва, че шефът му го няма и едва ли не ме изкара виновен и почна да се кара с мен, че съм си бил потрошил машината сам и понеже била гаранционна, съм искал да ми я поправят. Трябвало да съм бил видял като бил паднал болтът, който му отвърнах, че при работа въобще не се вижда. Трябвало да съм го усетел... А пък знае ли човек, може и шефът му да е на това мнение, нищо, че пред мен не се държа нелюбезно.
Според приемчикът, като паднел болтът, се появявали едни вибрации и се разбивал пластмасовия корпус на машината отвътре, но това не пречело да си работи. Работела ли - работела, тогава нямало проблем да си я ползвам и така с луфт...
Аз като съм усетел вибрациите трябвало да спра работа. Еми спрях, като ги усетих и стана шумен храсторезът, но болтът не съм видял точно кога е паднал. А когато се разтрака шумно и завибрира, корпусът вече е бил разбит. Т.е. как е трябвало да видя веднага, че болтът е паднал?! Аз като режа плета, гледам него, не са ми очите в шината да гледам дали болтът който се намира под основата на корпуса си е на мястото. Мога да го забележа като спра работа. Е спрях, като усетих, че е по-шумен и вибрира, но според служителят на сервиза твърде късно, бил съм работил без болта дълго и съм я разбил, трябвало веднага да видя и усетя, че болтът не си е на мястото, затова аз съм бил виновен!
Разказва още, как на колата като ми паднело колелото, съм бил продължавал да я карам, докато не разбия лагерите ли?! Ето едни такива ми ги наговори този изключително нелюбезен служител, почна да се кара с мен, че съм виновен и едва ли не правя нередни неща. Бил съм имал много свободно време, затова съм ходел да се разправям с тях! Това му бяха думите!
В крайна сметка каза, че Б&Д им плащали за замяната и ако е нужно, ще го заменели. Аз се питам друго - като се саморазвиват тези болтове по шината и специално тези в основата, които не се виждат ако специално не ги следите, защо производителите не са сложили малко по-дълъг болт с дупка на него и пронизан от тел зад гайката, която да го спира от саморазвиване?! Евтино и ефективно решение.
Накрая, след като отново ме накара да оставя телефон за връзка, го попитах дали все пак наистина ще ми се обади, а няма да излъже като миналия път, че се е обадил, а аз не съм дошъл, ми каза да съм се обадел на шефа му за по сигурно, за да знае и той, че машината е оставена. Представяте ли си какъв нагляр е този?
Когато отново ми издаде бележка в замяна на оставената при тях отново гаранция, в което не пише какъв е проблема и му обърнах внимание, че не е описан дефекта за ремонт, онзи ми се озъби, че нямало такова поле за описване на проблема.При положение, че това е едно хвърчащо листче, което той откъсва от лист А4, на който вероятно остава въпросното поле за описание.
Крайно неприятно ми е някакъв си приемник в сервиза да ми се кара, че накакъв си консуматив се е развил, не съм го видял на секундата, че е изпаднал, а чак когато се разлуфтил корпусът на машината и разбирате ли понеже имам много свободно време си губя по 1 час в едната посока до там да ходя по 100 пъти. Сега се чудя да пиша ли за случката на шефа му на този или на търговеца или да изчакам да ми върнат машината?