Ел. инструментите. Консумативи.
Chefo77 - майстор
ZMeyGorianin написа:
Освен това си има регламентирани срокове за всеки ремонт! Спешните поръчки навсякъде се правят с предимство срещу съответното заплащане!
Я пак?
За какъв ремонт има регламентирани срокове? Защото аз не виждам някъде автора да е описал, че става дума за гаранционна машина.
Искаш да кажеш, че когато клиент замъкне извънгаранционен инструмент в който и да е сервиз, в този сервиз могат да се позоват на точка от закона, която им позволява в някакъв срок ДА НЕ обръщат внимание на техниката на клиента? Извинявай, приятелю, ако имаш интерес да оправиш техниката на клиента, ще я дефектираш във възможно най-кратък срок, а за колко време ще я поправиш вече е друго.
За гаранционна техника - вкарвал съм инструмент в 3 сервиза - Томика, Тръпкови и Крес. Познай къде чаках 2 дни за дефектиране. Никъде. Едната машина отиде до Пловдив, беше отремонтирана и се върна, другата до Ловеч. И двете за по два дни.
И за подчертаното - въпросите "колко дена ще отнеме ремонта и колко ще струва!..." могат да те възмутят само и единствено ако си на държавна хранилка или в монополна структура. Ако не си - в мига, в който ми се възмутиш на тези въпроси, си заменен от първия попаднал ми в полезрението, без значение какво ще ми струва. Нарича се свободен пазар :wink: И в този пазар освен всичко друго има отношение - двустранно. Все едно магазинерката да ми се възмути като я питам дали е пресен хляба.
koveslav - майстор
Всички търговци и сервизи трябва да разберат,че с точност в договорките и с добро отношение много неща се компенсират,дори и да са претоварени.И да не забравят,че човека с проблема им вади хляба,а не те неговия.Отношенията наистина са взаимни,но нека този в сервиза да се постави поне за момент на мястото на клиента,чиято техника е отказала. Нека се постави на мястото на човек,който си е рзхвърлял къщата за ремонт и тази техника е вързала ръцете му,или пък с тази машина си вади хляба и стои петнадесет дни без работа,защото такъв бил законовия срок,примерно....Аз като потребител се радвам на всяка нова фирма и всеки нов сервиз за техника който се отваря- само реалната и истинска конкуренция ще регулира тези неща.Колкото повече стане предлагането на пазара,толкова по-добри времена идват за нас,потребителите.Сигурен съм,че ситото на бизнеса ще изхвърли излишъка,въпрос на време е!
iivanov - майстор
Чефо, мериш с два аршина.Като е толкова важен клиента, ти що не постави на каката полилея, а? :-D
komstiza - специалист
Напълно подкрепям автора на темата.И аз имам доста машини и ми се е налагало да ползвам сервиз.Засега ползвам само един,защото когато отида задавм въпроса"колко ще ми струва ремонта и кога ще е готова машината".Получавам отговор същия ден с въпрос от техника"да я ремонтирам ли".
Оставял съм и машина и съм питал дали може да ми я оправи в рамките на деня,защото съм от провинцията и ми е доста загуба на време да идвам отново за да си я взема.
Проявявали са разбиране и са ми я оправяли без допълнително доплащане.
Аз сам доволен от тях,явно и те от мен че ги посещавам.
Сервиза е на техника/двама са/ и винаги има доста разглобени машини и работа.
Защо ли?
:?
Оставям всеки да си отговори на този въпрос,както иска.
jekasus - майстор
iivanov написа:
Чефо, мериш с два аршина.Като е толкова важен клиента, ти що не постави на каката полилея, а? :-D
Не му е работата да бара жици.
bikerider_ - специалист
Моля ти се, тия са пословично зле! Миналото лято ми се наложи да се занимавам с тях покрай разлуфтения само на 1г, гаранционен храсторез Блек енд Декер. След като го оставих там и чаках не 2 дена, а цели 2 седмици да се обадят, че е готов, колкото казаха, че могло да се забавят заради доставка на части, накарая аз се обадих да попитам какво става, щото храсторезът ми трябваше и те ми заявиха най-неглижирано и нагло, че ми се били обадили... като реално не ми се бяха обадили да ми кажат, че е готов. Отивам аз да си го взема уж ремонтиран и какво да видя?! Ми тя шината пак си беше разлуфтена както преди да им го занеса. А тя се разлуфтва, защото едно от винтчетата на шината, намиращо се отдолу и което не се вижда по време на работа, пада и оттам шината се разлуфтва, понеже двигателят лагерува директно в пластмасовия корпус. И докато не се разлуфти или разтрака, ако не се обърне с долната част нагоре, няма как да разберете, че машината има проблем. Заявих, че машината не е нормално да има такъв проблем след уж правен ремонт, на което въпросният служител едва ли не отвърна, че машината си е наред и, че аз съм виновен, че тя едва ли не се е разпаднала в ръцете ми, пък аз не съм забелязал докато не се разтракала. След почти скандал с тоя нагъл тип и съдействие от шефа му, собственика на тоя полу-склад, полу-магазин и псевдо сервиз нареди просто да ми сменят машината с нова и без много обяснения я замени. Извини се от името на тъпия си служител, и замаза положението с обяснението, че уж бил нов още. Аз тук съм пускал обстойна тема по случая. Само който не си е имал работа с тези псевдо-търговци и този измислен сервиз може да ги защитава. 1х да си има работа с тях обаче, друга песен ще запее!
Има един много нагъл тип там, който приема поръчките, сравнително млад. При приемането изглежда любезен и нормален, но настъпите ли го поне малко в търсене на правата си лъсва що за конфликтен простак е. Абсолютен тиквеник, който не знае за какво е там.
Последна промяна от bikerider_ на съб май 24, 2014 11:20 pm, променено общо 5 пъти.
iivanov - майстор
jekasus написа:
iivanov написа:
Чефо, мериш с два аршина.Като е толкова важен клиента, ти що не постави на каката полилея, а? :-D
Не му е работата да бара жици.
Ами ако каката беше вкарала добра оферта?
jekasus - майстор
iivanov написа:
jekasus написа:
iivanov написа:
Чефо, мериш с два аршина.Като е толкова важен клиента, ти що не постави на каката полилея, а? :-D
Не му е работата да бара жици.
Ами ако каката беше вкарала добра оферта?
А техника да ли ще се навие да ми измие колата, ако му дам с 4 лв. повече отколкото струва при нас?
Chefo77 - майстор
iivanov написа:
jekasus написа:
iivanov написа:
Чефо, мериш с два аршина.Като е толкова важен клиента, ти що не постави на каката полилея, а? :-D
Не му е работата да бара жици.
Ами ако каката беше вкарала добра оферта?
Как да ти кажа ... извоювал съм си правото да НЕ върша това, което не искам. Отишъл съм да И монтирам ламината и первазите, които е заявила и съм в пълното си право да приема или откажа всичко допълнително, което излезе покрай посоченото в заявката. Както и да откажа всичко в заявката, ако преценя, че има обективна причина да откажа. Включително и отношението - ако преценя, че не е добро, търси си друг вариант. От мен към клиента по подразбиране си е добро. Толкова по моята работа :)
По работата в други сфери - лична преценка. Можеше и да И сложа полилея, ако беше готина (като характер), ако бях в настроение и ако не трябваше да свърша една камара работа след нея. Като например да ударя едно рамо на колега. И най-вече - можех да И сложа полилея, ако тя се беше държала като ЧОВЕК, когато поисках да ми заплати извънредния труд, който положих (извън заявката). Вместо това тя отговори като говедо и се опита да се подиграе с труда ми (3 лева за окачване на полилей си е гавра). Вероятно ако друг беше на мое място, щеше да отлепи лайсната и да я залепи на стената, по диагонал, но не съм толкова гаден - аз съм ЧОВЕК :wink:
А клиентът е важен, когато е в правото си. В случая авторът е в правото си да занесе машинката в този сервиз, те са в правото си да му откажат ремонт (когато не е гаранционен, когато е - нямат такова право, когато не е нарушил условията на гаранцията), в резултат на което пак авторът е в правото си да се възмути от отношението им. Виж - нямаше да има право да се възмущава, ако беше поискал да му сменят гумата на колата например и те му бяха отказали :wink:
iivanov - майстор
Автора е в правото си, ама не съвсем.Първо -не е говорил с техника.Второ -сервиза не е отказал ремонт.Това, че автора си има някакви въображаеми срокове си е негов проблем.Машините най-вероятно се гледат по ред на пристигане.Ти, като държащ на профи реномето си ,ще заебеш ли един клиент, заради друг? При равни условия.

Тема "Сервиза на блек енд декер в София-на АндрейЛяпчевПълна скръб" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: