Ел. инструментите. Консумативи.
koveslav - майстор
В склада имаше щатна 290,с кято съм работил редовно.Един ден един приятел дойде там с чисто нова 361(предишния модел преди 362,без еко подробностите), с молбата да му я пробваме и сравним с 290-то.Тогава напънах такава машина на макс и съм с невероятно добри впечатления. Голям змей е тази серия,честито колега!Истинска профи машина от класа!
Фитилчо - майстор
Ами, то аз много кубици няма да нарежа, аз работя на компютър, всъщност 2 компютъра едновременно :lol:

Но... просто съм инструментен наркоман....
Налага ми се понякога, пък и обочам да си имам, не да ходя да се моля...може да е 3 пъти в годината :goodman:

Казах дядо мраз, защото я взех 2 употреба .


Отдавна си мечтаех аз за резачка "със сива задна дръжка" :lol: и случайно се сдобих с 362. Мурдарин я е ползвал, никога не почиствана, цялата в масло и мръсотия, филтър ужасен, свещ незавинтена и от Хуск, бензин без масло , шината посиняла и без боя, драскана и хвърляна, тапите откачени и двете от пъпките, абееее, като видя такава машина и ми се реве :x
Нищо де, вече стана малко по различна, разглобена и почистена с компресор и обезмаслител навсякъде, нова свещ и лула, смазана, с регулирано масло и ниски обороти.
Ощаква я нова шина 50 см и нова верига, и нова боя на капака на веригата (ако някой се интересува, оригиналната сива боя на Щил е RAL7305)

250-ката я имам от седем години, но ми е като нова, прекрасна машинка е, вече не правят такива, заместени са от новите с еко глупостите и леко паднало качество, но задоволително. Трябва да кажа, че 250 е, както казват - built to last, досеа не ме е оставяла никога, освен като съм я давал други да я палят и са я задавяли кораво някакви дилетанти... толкова си могат.Просто таква машина НЕ СЕ ДАВА [-X

Мисля да сложа шина 35 на 250 и 50см на 362 да са си комплект двете, за каквото и да се наложи :mrgreen:
Отделно има разни тунинги в нета на 362, може и да я споходи скоро портване и тунинг на ауспуха :partyman:
koveslav - майстор
Въпреки това,може да ти позавиждаме,нали? :D :D :D Аз тук не виждам някой,който да не е маниак в нещо и да не се впечатлява от инструменти.По ред причини,включително и малко здравословни се поотдалечих от рязането,но тръпката си остава.Останат ли свободни пари пак ще има екшън,хей така,за спорта.....
пишман_майстор - майстор
Честито и от мен за резачката ! Хубава машина !
П.п. и аз съм
Фитилчо написа:
Но... просто съм инструментен наркоман....
:-D с мен ставаме двама !
П.п. с теб май се знаем от един друг форум :wink:
kuger - майстор
Въпрос! На мой рода Щилката му почна да прегрява. Чисти са филтър, цилиндър, турбина, настройки в норма, пали добре, но след малко работа губи мощност и осезаемо грее. Нарязала е доста кубици. Какво може да е?
Дали да не се насочим към цилиндър, бутало и сегменти? За жалост не знам модела.
themechanic - специалист
ми то друго не остава, аз поне нямаше да чакам...
tanosliven - специалист
Някакви мнения за Dolmar че нещо започна да ми харесва едно?Знам че са на Макита . :?
koveslav - майстор
kuger написа:
Въпрос! На мой рода Щилката му почна да прегрява. Чисти са филтър, цилиндър, турбина, настройки в норма, пали добре, но след малко работа губи мощност и осезаемо грее. Нарязала е доста кубици. Какво може да е?
Дали да не се насочим към цилиндър, бутало и сегменти? За жалост не знам модела.
Е такова чудо не съм виждал-всичко да е в ред и да грее... Свалете аспуха,като първа и лесна диагностика на механичната част.През изпускателния отвор правиш ревизия на състоянието на цилиндъра и буталото-превърти бавно коляновия вал и огледай буталото по цялата му дължина,огледай и сегментите дали са свободни в каналите.С допълнителна светлина се вижда и състоянието на повърхността на по-голямата част от цилиндъра.Ако няма видими механични проблеми,вероятността така да започне изведнъж да излиза извън норми е много малка и работата ще отиде към качество на сместа,изтекла годност на маслото или много дълго престояла готова смес.....предполагам че последното не го допускате.
пишман_майстор - майстор
tanosliven написа:
Някакви мнения за Dolmar че нещо започна да ми харесва едно?Знам че са на Макита . :?
Кажи ми модела . Аз съм им фен, познавам в подробности техниката им . През годините съм ползвал различни , но най-много на Долмар . И в момента имам на същата марка. Не се разделям с тях .
Имай в предвид , че не всичко от тази марка вече е "цвете", напоследък избълваха едни пласмасарки.... Гледай да е с металния блок ( картер от две части ), те са стабилните . На лични можеш да ме питаш за всичко, свързано с тях.
kuger написа:
На мой рода Щилката му почна да прегрява. Чисти са филтър, цилиндър, турбина, настройки в норма, пали добре, но след малко работа губи мощност и осезаемо грее. Нарязала е доста кубици. Какво може да е?
Кофти , ако можеш кажи модела , причини много , в поста над мен има описани . Но щом пали добре .......по принцип греенето е признак за :
-некачествен бензин , включително и бензин с високооктаново число ( 100 примерно )
-недобро смазване ( кач. смес , тип масло , съотношение масло/бензин )
-недобро охлаждане - замърсени отвори при турбинката прим.
-неподходяща свещ ( по-ниско топл.число ) , погледнете я , вижте какво е оцветяването на средн. електрод
-неподходяща настройка на карб ( пообеднен или прекалено преобогатен )
-горивен филтър - позадръстен ( работи бедно )
- и не на последно място : неподходяща като клас машина за работата ( дебели дърва /тежка работа / малка машинка)
Може и други да са , но съм забелязал една малка подробност , стандартното масло предлагано от Щил ( червеното ) сякаш отстъпва по смазване от зеленото предлагано в Хускварна ( масовото им ХП ) . Да не ме нападне сега някой , че...не е така . Аз колко ли разбирам , може и да съм в грешка :-D

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: