Ел. инструментите. Консумативи.
mitko64 - майстор
Не знам защо, но по- възрастните майстори ми вдъхват доверие. Та на такъв я заведох в Перник. Днес каза, че ще пристигнат семерингите, поръчал ги от някакъв склад.
stan73 - майстор
Дано да стане ! :)
Аз моята машинка (ПроВиел) я водих на много кадърен майстор за профилактика и настройка преди около седмица. Малко я тунинговаха откъм настройки. Оказа се, че била скопена с настройките на карбураторчето. Сега е звяр направо. Сякаш има повече мощност от преди с около 30 до 50 процента. Също и притегнаха и маслената помпа, че се беше леко разхлабила. Това било сериен проблем на моята и на подобните и братчета - Маккълъч и Спарки... Също ми казаха, че по-новите машини поради еко нормите, като цяло повечето били скопени. Вероятно колегата Драгозов знае кои модели все още ги бива.
fore - майстор
Я кажете как се сменя на старата 36-ца пружината на съединителят. Трябва ли да се развие водещото колело с лагера и целият съединител или може директно без сваляне ?
koveslav - майстор
Снимай съединителя да видим модела.Ако е като на Partner и Macculloch,малките модели трябва да става без сваляне.Веднъж се ми скъса едното ухо на пружината по време на работа.Направих ново ухо от първата навивка след скъсаното,а вече закопчаната пружината,доколкото си спомням я качих,както съединителя си беше на машината.
fore - майстор
Кво да снимам, те са го снимали отдавна хората.

Изображение
koveslav - майстор
Извинявай,ако съм те затруднил със снимката,колега Форе.Пробвай да измъкнеш пред тежестите лявата и(или) дясната страна(гледано на снимката) на пружината,може и да се поохлаби.Ако стане номера и е по-хлабава,трябва да я превъртиш така,че закопчаването да излезе на достъпно място,откопчаваш с клещите и това е.Другата по обратния ред. Ако обаче остава много натегната-сваляш съединителя.Правилната операция по принцип е с демонтаж на съединителя-всичко друго е спасителен вариант и стъкмистика за спасяване на момента.
iivanov - майстор
Няма как да стане без вадене.Чашката ще пречи на достатъчното отваряне на челюстите. Или отиваш при майстора , или поръчваш от мина партс стопер. Самото развиване става с раздвижен ключ за ъглошлайф или с почукване .
А ако искаш може да пробваш и начина за сваляне , за който масово ме захапахте. :-D
fore - майстор
Аз си купих Стопер. А какъв беше тоя метод дето те захапахме, пак да те почвам ! :-D
iivanov - майстор
Палиш без режещата гарнитура и капак ,газ до мах и изключваш двигателя. И са вардиш. :-D
koveslav - майстор
Вади се и без сваляне на съединителя! Или аз не мога да обяснявам или нещо не ме разбирате какво казвам.Отивам до гаража по това време,хей така за спорта и после ще кача снимки!

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: