Ел. инструментите. Консумативи.
fore - майстор
Ми не е много интересно, ами просто иска да се ремонтира карба. Тая мембрана не е вечна и тнт.
koveslav - майстор
fore написа:
Вярно че може да се захапе в изпускателните и впускателни отвори въжето.

==========


Зависи от карба- Валброто на Хуска се ремонтира в повечето случаи, докато Щилските има вариант да не може да запалят след ремонт-малко са му реглажите. Но да се задръсти до степен да не може да се изчисти....... Щилка брат !
Но пък щилския карбуратор има винаги гарантирано качество на сместта при ниски обороти и сравнително по-елементарни настройки.Просто при проблем в ниските обороти не трябва да си разцентроваш карбуратора,а да отвориш и да потърсиш причината за това.Така че има и предимства!
пишман_майстор - майстор
Не видях точно модела на Шилката но , ако приемем че вс. останало е наред , причината за глъхненето е липса на достатъчно бензин . Причините може да са : филтър гориво , неплътност до карба - напукан горивопровод , помпичка ръчна ако има ( балончето ) , не добър вакуум за помпата ( импулса ), мембрани клапанчета и сега с колко винта е реглажа му ? Я дай снимка на тая резачка/модел нещо ?
bigdragon - майстор
Въженцето е на шестата минута...

Тука е на втората минута...

Можеше да му направи няколко възела, за да отдалечи буталото от ГМТ. Това е свързано с кинематиката на коляно-мотовилковия механизъм и е добре, за да се намалят усилията в буталния болт.
Буталото не трябва да слиза много надолу (във вторият клип се обяснява наместването на буталото, преди вкарването на въженцето), за да не захапи въженцето в някой от прозорците за продухване и изпускане.
Захапването е причината , за неопитните да се препоръчва използването на пластмасата, навита в свещта. По този начин се натоварва резбата на свещта и челото на буталото в една точка, а с въженцето натоварвате резбите на болтовете на цилиндъра към картера и челото на буталото в няколко точки, разположени по цялото чело.
Вярно че пластмасата ще се изрони преди алуминия, но знае ли човек какви пластмаси има вече... :?

ПП Резбата на свещта е пресметната да издържа усилие, равно на налягането в цилиндъра по площта на свещта, а болтовете към картера издържан на налягането в цилиндъра, умножено по площта на буталото.
Последна промяна от bigdragon на пет яну 30, 2015 10:01 am, променено общо 5 пъти.
iivanov - майстор
пишман_майстор написа:
Не видях точно модела на Шилката но , ако приемем че вс. останало е наред , причината за глъхненето е липса на достатъчно бензин . Причините може да са : филтър гориво , неплътност до карба - напукан горивопровод , помпичка ръчна ако има ( балончето ) , не добър вакуум за помпата ( импулса ), мембрани клапанчета и сега с колко винта е реглажа му ? Я дай снимка на тая резачка/модел нещо ?
...или запушен отдушник. Лятото имах проблем с моторната коса.
bigdragon - майстор
mitko64 написа:
Интересното е, че си пали- на смукач прикюфка, превключа на полусмукач, с първото дърпане пали и се форсира. Освобождавам полусмукача, на празен ход си работи съвсем нормално, как почна да подавам газ, отначало се изфорсира, завърти веригата и на пълна газ загасне.
Щом пали лесно, не пипай нищо по мотора.
Провери си горивната система, първо настройките. След това резервоар, маркучи, филтри, карбуратор, уплътнението между карбуратора и цилиндъра.
mitko64 - майстор
Резачката е модел 039, на15 години, много запазена, гледал съм я като писано яйце. Сутринта ново двеста- той дядката болен, ама снощи я бил човъркал. Събра я, даде ми да я запаля(той, човека нема сила и стартера да дръпне) и о чудо- даже форсира. Прави и там реглажи на празен ход, пърпорихме, форсирахме, всичко изглежда ОК. Дадох му 67лв. за новите семеринги ,ново филтърче за бензина и работа. Утре ще я юрна в бойни условия, да видя как се държи.
Пробвах я. Разбичвах едни кленови кютуци на талпички. Направо е змей, да я не урочасам. Благодаря за съветите!
themechanic - специалист
Колеги някой заглеждал ли се е по подробно в цените в ибей, защото аз най случайно попаднах на ето тази констатация: карбуратор за щил мс 250 зама вариант (щото има и валбро вт 215). Единият е този http://www.ebay.com/itm/Walbro-WT215-Ve ... 5af561996f
а другият http://www.ebay.com/itm/For-STIHL-MS250 ... 1e95dc1d33
Въпросът ми е има ли някаква разлика която аз не мога да открия или това си е напълно нормално да има за един и същ продукт разлика в цената "от земята до небето" ?
Здравейте , преди два дни се сдобих с моторна резачка урал - 2.
Първо ще обясня какво направих , а после ще питам :)
Следвах инструкциите на предишния собственик.
Първо завъртаме кранчето на резервоара в посока към маркучето.
Лостчето на карбуратора в посока надолу , натискаме копчето (пъпката) на карбуратора , докато потече бензин. След което дърпаме няколко пъти и връщаме лостчето на карбуратора в хоризонтално положение. Дърпаме докато запали .
Прилагах гореизброеното около час , след което останах без сили и желание.
За това време успях да я запаля два пъти , като запалване е силно казано.
Първия път запали за около 2 3 секунди , втория път за около 5 6 , но като отпуснах газта и угасна.
Славих свещта беше черна и мокра. И за малкото време за което работеше машинката ми направи впечатление , че пуши бяло .
Въпросите са ми:
-дали аз не греша някъде ?
- каква друга свещ мога да сложа и да пробвам с нея ?
- как да пробвам дали е в ред електронното запалване ?
- как да разбера дали проблема е в карбуратора и как да го изчистя ?
- на карбуратора има две болтчета за регулиране на бензина и въздуха , кое за кое е ?
egomen66 - майстор
Копирано е от интернет- ( Здравейте
аз се занимавам с ремонт на резачки и всякакви такива машинки
да започнем със следното такова нещо като регулиране на въздух "намя"
има три винтчета за регулиране , на едното има обозначение "L" това е съкратено от LOW което според скромните ми познания по английски означава "ниско" това означава че с това болтче се регулират ниските обороти
следващото болтче е с обозначение "Н" съкратено от HIGH т.е. високо от него се реголират високите обороти
а третото болтче е на дроселовата клапа и реголира колко да е отворена клапата с което също се реголират НИСКИТЕ обороти
реголирането става по следния начин и двете болтчета "L" и "H" се затягат до край и след това се отвиват оборот и половина а болчето на клапата се гледа кога започва да завърта клапата и се навива около половин оборот след това палите машината и давате газ до край и започвате да затягате болтчето "Н" докато достогне максимални обороти (на слух се преценява) след това се пуска газта сега идва ред на ниските обороти газ не се подава а само се върти болтчето "L" при затягане се вдигат оборотите при отягане се понижават ако ви харесва как са оборотите подавате рязко газ ако глъхне трябва да се отвие малко болтчето "L" (оборотите ще падат) и така докато започне да се форсира без да глъхне а ниските обороти вече се дорегулират с болчето на дроселовата клапа
надявам се са съм бил полезен ;)

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: