egomen66 написа:Копирано е от интернет- ( ЗдравейтеБлагодаря много , утре ще направя написаното от Вас и ще пиша
аз се занимавам с ремонт на резачки и всякакви такива машинки
да започнем със следното такова нещо като регулиране на въздух "намя"
има три винтчета за регулиране , на едното има обозначение "L" това е съкратено от LOW което според скромните ми познания по английски означава "ниско" това означава че с това болтче се регулират ниските обороти
следващото болтче е с обозначение "Н" съкратено от HIGH т.е. високо от него се реголират високите обороти
а третото болтче е на дроселовата клапа и реголира колко да е отворена клапата с което също се реголират НИСКИТЕ обороти
реголирането става по следния начин и двете болтчета "L" и "H" се затягат до край и след това се отвиват оборот и половина а болчето на клапата се гледа кога започва да завърта клапата и се навива около половин оборот след това палите машината и давате газ до край и започвате да затягате болтчето "Н" докато достогне максимални обороти (на слух се преценява) след това се пуска газта сега идва ред на ниските обороти газ не се подава а само се върти болтчето "L" при затягане се вдигат оборотите при отягане се понижават ако ви харесва как са оборотите подавате рязко газ ако глъхне трябва да се отвие малко болтчето "L" (оборотите ще падат) и така докато започне да се форсира без да глъхне а ниските обороти вече се дорегулират с болчето на дроселовата клапа
надявам се са съм бил полезен ;)
