Ел. инструментите. Консумативи.
dragozow - майстор
С гориво ли я беше оставил?
ZMeyGorianin - майстор
Нещо не ми се вързва - какви са тези мембрани дето се скапват като оставиш гориво в карбуратора :? . Нали за това се правят от горивоустойчиви материали /уж/. Че на този принцип едно време колите трябваше да сменят платно на подкачваща помпа всеки месец...
dragozow - майстор
Не отговори на въпроса ми? Имаше ли гориво през тази година в която не си я ползвал?
egomen66 - майстор
При мене също се получи този проблем , при така нареченото зазимяване .Във сервиза ми я оправиха .Имаше малко останал бензин. Любопитен ми е отговора ти , но да изчакаме колегата да отговори. #-o
imegogo - специалист
не нямаше гориво в нея,даже я оставих да го изгори след като го източих преди малко разглобих карбуратора беше абсолютно сух и в маркучите нямаше гориво май беше залепнала иглата раздвижих я и дърпах отново,като че ли горивото тръгна мъркучетата се напълниха,но пак не успя да запали утре ще развия (ще пусна малко повече гориво) на празния ход докато тръгне,а има ли възможност са се е запушил филтъра на горивото ?
themechanic - специалист
всичко е възможно, например импулсния маркуч да се е сцепил и да не прави необходимото "вакуум-налягане" необходимо за изпомпването на горивото, щом са сухи бензинопроводите...
koveslav - майстор
Подсетихте ме и мен с тази тема да припаля партнера,че в последно време само с електрическата си бачкам.Оказа се,че съм го забравил и аз с бензин,имаше един пръст на дъното на резервоара и е стоял може би година,да не е и отгоре.Източих старото,налях му прясно гориво,припомпих подкачващата помпа(тя е много полезна екстра на машините) да напълни с него карбуратора и си е пушка-бачка без проблем.Сега ще го котсервирам по правилата,но сухия карбуратор не е ли също проблем,специално за мембраните?До сега мои машини не са престоявали повече от месец два и нямам опит с престоя им.Имам лоши спомени от кола с карбуратор и газова уредба.Всяка есен,като дойдеха застудяванията се оказваше че карбуратора е запекъл,тъй като лятото се палеше и караше само на газ,а той стоеше празен по няколко месеца...
fore - майстор
По добре сух, отколкото със Ацетон. Мембраните стават на сопол и бензина прави катранени отлагания по магистралите. Тогава става...........
Като я палиш поне веднъж годишно си е ок. Рано или късно иска нови мембрани така или иначе.
Моята Шведка 36-ца като няма подкачващо мехурче и усилвател на стартера, питаш ли ме докато я запаля -престояла без бензин каква е мъка, ама пали.
dragozow - майстор
Пак не е много добре, но по-добре сух. Двутактовата смес става на гняс. Ако всичко е източено и изгорено после като сипеш обикновено пали.
ZMeyGorianin - майстор
А на четиритактови машини отразява ли се престоял бензин?

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: