Ел. инструментите. Консумативи.
andro6157 - специалист
Колега Драгозов,знам че работиш в много добра фирма да попитам тоя маннол дали ще вреди машината слагам 30 гр. преди слагах 25 и още нещо май имате вериги на руло щил пико супер 3/8 1.3 мм колко струва едно звено ако можеш да ми кажеш
dragozow - майстор
30 мл са много, сипвай 25. Имаме такива руло на Stihl, 40 стотинки е един прешлен/звено. Една верига в зависимост от дължината струва 18 - 23 лв. За това масло не знам. Маслата на Stihl и Husqvarna се правят от Statoil в Норвегия, разликата е в цвета и в това че всяка фирма си мисли че продава някаква секретна технология, истината е че маслата си имат спецификации и одобрения.
vlax - майстор
Здравейте,имам Хускварна 236 закупена преди около 3 год.Машината работи много добре,много съм доволен.
Режа дърва на вилата и в къщи.От извесно време почна да ми прави проблеми.При първоначално пускане не иска да се изфорсира,припуква от време на време ,а на празен ход-ниски обороти е добре.Какво съм забелязал и правил до сега.
Почиствал съм въздушния филтър/изпиране с обезмаслител/
В началото, когато ми правеше проблем я палех за 5 минути на празен ход да загрее и я гасях за 15 мин. След това паля и няма никакви проблеми докато си свърша работа.
Сега и това не помага.Сега забелязах, че когато работи на празен ход като издърпам смукача и го върна веднага при запален двигател за момент мога да изфорсирам двигателя ,но само са момент.Мисля да сменя бензиновия филтър,въпреки,че за мене е сравнително чист,машината не е работила чак толкова ,грубо около 10 л бензин да съм изгорил от купуването.
Знам,че схемата за проверка е 1.въздушен филтър 2.бензинов филтър 3.карбуратор4.двигател и ел запалване.
Ако след смяна на бензиновия филтър не се оправи какво да правя?
Георги Иванов(алцек) - специалист
Според мен е недостиг на гориво,първо смени бензиновия филтър,и после ако не се оправи може да е мембрана на карбуратор.По ел. не може да е щом си държи бавните обороти,но с това пропукване си мисля за вода в горивото.Не е лошо да източиш контейнера за гориво и ако имаш възможност да го продухаш със въздух.Гумената мембрана играе ролята на подкачваща помпа и ако е дефектирала от "качествения " бензин трябва да се смени.
keymaker - специалист
Ами написал си го сам, карбуратор!
Свали почисти хубаво външно и разглобявай умно. Ако се съмняваш да не объркаш нещо снимай.
След разглобяването почисти ако е необходимо и задължително продухай със сгъстен въздух.
Обърни внимание кой жигльор от къде сваляш (на някои карбуратори са с различна дължина) За по лесно центроване първо завий жигльорите до упор и запомни (запиши) кой ,колко оборота прави.
Огледай внимателно мембранките ,особено внимание обърни на тази ,която е по нарязана (изрязани са едни перца които играят капанчета) след толкова употреба се вижда добре кое къде е лежало и къде не.
в карбуратора има една цедка огледай я дали не се е задръстила (обикновено се затлачва с много финни стърготини или клееобразна гадост получаваща се от кофти бензин и маслото).Цедката се вади с игла ,ама да не я набучиш през средата ,лекичко в крайчето и тя се измъква почти сама.

За всеки случай пробвай и с друга свещ,тя си е консуматив. Случвало се е заради дефектна свещ да разглобявам по няколко пъти карбуратор(това беше докато бях по неопитен ,ама вече само по звука на машинката се ориентирам накъде отиват нещата) .
vlax - майстор
алцек написа:
Гумената мембрана играе ролята на подкачваща помпа и ако е дефектирала от "качествения " бензин трябва да се смени.
Тя малко трудно подкачва.Когато промивах резервоара за бензин изпадна един пластмасов щуцер с парче 3 мм дълго скъсан шлаух. :shock: Нещо такова
Изображение
Това много ме озадачи.
Някой има ли чертеж на карбуратора на този модел?
Не знам кой модел карбуратор е ,предполагам,че са няколко модела при различни модели триони.

Колегата keymaker ме изпревари и ме подсети- пропуснах да пиша,че след въздушния филтър смених свеща ,но проблема остана.
Георги Иванов(алцек) - специалист
А филтъра за бензин там ли е ? Дай повечко подробности.
vlax - майстор
алцек написа:
А филтъра за бензин там ли е ? Дай повечко подробности.
Е там е разбира се,как без филтър,тя ще задръсти карбуратора бързо, ако е без филтър.

Той проблема е от около година,не е от сега,но аз режа да речем по 1 куб през 3-4 месеца,основно почистване на местото на вилата,гътане на стари дървета и разфасоване,рязане на стари греди от постройки, които развалям.Преди месец си поръчах дърва за огрев"меше" 3 кубика и ги нарязах по горния начин с почивка от 15 мин без проблем,спиране само за зареждане.
Сега миналата седмица трябваше последно за годината да нарежа няколко стари греди да разчиста мястото, и не ще и не ще да се изфорсира и останаха ненарязани.
Георги Иванов(алцек) - специалист
Я кажи кога извади оня щуцер със парчето шлаух,скоро ли отдавна ли,машината нова ли я взе или е имала и друг собственик.Може да се е скъзал филтъра вътре в резервоара и да са поставили нов,стария да се е разложил и да е задръстил новия,пиши че нямам от шарения боб. :) :?
vlax - майстор
алцек написа:
Я кажи кога извади оня щуцер със парчето шлаух................. :) :?
Това стана отдавна.

Машината съм я купил чисто нова от представител на Хускварна.Извадиха я от кашона пред мен.
Заредиха я с бензин и регулираха оборотите с електронен оборотомер.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: