Ел. инструментите. Консумативи.
koveslav - майстор
След Partner 351 и 371,без означения XP и разни други и аналогичните им Macculotch,с изцяло жълти основи и странични капаци,други читави ниски класове от тези марки не съм виждал. Но и цени на старите сериозни производства под 380-400лв също не съм виждал и чувал.Разликата се усеща още като запалиш и изфорсираш машината...
andro6157 - специалист
Нямам как машина за 200 лв да е качествено като за 1200 лв,тези машини не са правени за сериозно натоварване 10 куб. Да режеш на година и са проектирани за 10 год.вярно и аз го натоварвам режа много но ако се развали вината е в мене тази машина не е направено за това.Вярно двигателя е алуминий и чугун,не е легирана.И за това трябва да се пази.
andro6157 - специалист
Здравейте,преди малко един човек ми каза че,започнеш ли с едно масло на резачката само с това трябвало да се кара,попитах друг и той ми каза същото според вас това Мит или Истина?
пишман_майстор - майстор
За мен това са глупости. Важното е да е качествено и да е за високооборотни и с възд.охлаждане мотори ( и да не е червен Щил, сори, че го казвам, ама съм патил аз, както и мои приятели, и клиенти ). Отделно и да се приготвя сместа непосредствено преди работа, т.е. приготвяй си по малко "готов" бензин и пак ако трябва, но не и да си приготвиш 5 кила и да се ползва цяла година! След работа не оставяй гориво в резервоарчето .
dragozow - майстор
andro6157 написа:
Здравейте,преди малко един човек ми каза че,започнеш ли с едно масло на резачката само с това трябвало да се кара,попитах друг и той ми каза същото според вас това Мит или Истина?
Няма такова нещо.
koveslav - майстор
andro6157 написа:
Здравейте,преди малко един човек ми каза че,започнеш ли с едно масло на резачката само с това трябвало да се кара,попитах друг и той ми каза същото според вас това Мит или Истина?
Опитай технически да обосновеш такова мнение.. Това не е животно,а машина.Стига да покриваш изискванията на мотора,не се притеснявай-той няма нито обоняние,нито вкусови рецептори.Няма да ти се разсърди :D
iivanov - майстор
пишман_майстор написа:
След работа не оставяй гориво в резервоарчето .
Имам си една теория , относно полезноста на това мероприятие , във връзка с кофти горивата и никасиловото покритие на хускварна , макита и т. н. :?
fore - майстор
Относно оставянето на гориво в резервоара мисля че отдавна стана ясно че това води до отлагане на катранени депа и запушване на карба. И вода да оставиш в съд -с времето се отлага луга по стените на съда. А това че бензинът реагира с времето с маслото и става на "ацетон" е вторият проблем който скапва мембраните и бензинопроводите на машината и карба. То на 323Р косата свежо смесеното гориво ми скапваше оригиналният смукателен бензинопровод-само той беше каучук. После пак го смених със същият, но бензинът продължи да бъде с трици от разпада. Видях на същата машина задръстен карб от това. Накрая в магазина на Свница -майстора ми хвърли един силиконов и проблема приключи. Нашият бензин е достатъчно агресивен, че да го оставяме и смесен с 2тактово да се разлага в машината.

Черен Щил съм ползвал и аз- прави "човече" на свещта, нагар който я укъсява. Та за маслото е важно да се смесва добре с бензина и да бъде свежо смесено. Според майсторите можело старо смесеното гориво да се вадело от резервоара и да се опреснявало с нова порция масло преди работа. А го избягвам и този компромис- за промивки и това е.
Това с ползването на еднакво масло е пълна простотия !
Аз лично не харесвам и ЛС- лоу смоука на Хуск. Но имам и от него- пробутано ми. За напред ще си ползвам НР-минералното да ми е мирна главата и това е.
dragozow - майстор
На съвременните машини резервоарчето не е голямо и няма да се набутате ако изхвърлите старото гориво. Може да го ползвате за разпалка на нещо или за почистване на мазен детайл.
kula65 - специалист
Здравейте,
Може ли да посочете няколко марки масло, което да се използва вместо червеното на Щил. От мненията стана ясно, че не е стока. Имам щилки резачка и косачка на които слагам само от него. От лятото резачката започна да прави проблени с запалването, а след като запали при подаване на газ глъхнеше и гаснеше. В сервиза майстора си игра цяла сутрин да я регулира /включително постави нов карбуратор/ не можа да я настрои и отсече че е държана с гориво дълго време. Винаги когато работя с машините ги чакам да да изгаснеят от само се беси или източвам горивото, паля и чакам да изгаснеят. Зареждам само прясна смес, никога не преседяла повече от ден. Може ли проблема на резачката да е в маслото?

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: