Ел. инструментите. Консумативи.
kuger - майстор
алцек написа:
Които не са на работа да грабват машините и в гората.

Изображение
Ама, това на нищо не прилича! После що имало трудови злополуки :?
koveslav - майстор
Чакайте малко,че взе направо да ми прекъсва дивгателя на резачката...Аз не мога да ги изброя,бе хора.
E....ах ти и бригадата! Това да не е по вашия край,бе Алцек?! Да идваме и да започваме на договор! :D :D :D
Георги Иванов(алцек) - специалист
30 работнички ,като пчелички са.Мноооого слушкат и всичко умеят в занаята........в дърводобива имам в предвид.
koveslav - майстор
Явно видят ли изправено "дърво",не мирясват, докато не падне :D Няма да питам що са без бригадир и какво е станало със стария :rolleyes:
vectra72 - специалист
Прикачен файл:
10917395_619178498228555_2469818213491004911_n.jpg
.Кандидат:)
andro6157 - специалист
Здравейте,значи филтъра на резачката е за смяна,колега драгозов ми намери 13.50 с доставката ще ми излезе на 20 лв. не съм толкова скъперник но според мене не си заслужава да се дава,искам да питам как може да "побългарим" тоя филтър,на мен ми идва на ум да го правя от гъба и от филтър на кола дето е чиста да го режа на мястото на оригиналния,което е от памук дебел 3-4 мм(незнам да ли е памук но нещо такова)от такива неща разбирам примерно на скутера дето карам фабрично дават филтъра да е гъба или като на колите(като хартия)но има разлика,кутията на филтъра на скутера е след тръба което е дълъг 40 см. и при колите е горе долу на същото място,но на резачките е на 3-5 см от входа на карбуратора,питането ми е да не правя експерименти и да ли някой от вас да е минал от този път,ще направя от гъба но се страхувам да не се рони тази гъба и да прави беля
Andri01 - майстор
Абе адаш,я не спами темата с разни филтри! Я виж малко по на горе-хората разискват сериозен проблем-изчезналия бригадир. Хич не им е да филтри сега! Ами тъй де! :? :partyman:
keymaker - специалист
andro6157 написа:
Здравейте,значи филтъра на резачката е за смяна,колега драгозов ми намери 13.50 с доставката ще ми излезе на 20 лв. не съм толкова скъперник но според мене не си заслужава да се дава,искам да питам как може да "побългарим" тоя филтър,на мен ми идва на ум да го правя от гъба и от филтър на кола дето е чиста да го режа на мястото на оригиналния,което е от памук дебел 3-4 мм(незнам да ли е памук но нещо такова)от такива неща разбирам примерно на скутера дето карам фабрично дават филтъра да е гъба или като на колите(като хартия)но има разлика,кутията на филтъра на скутера е след тръба което е дълъг 40 см. и при колите е горе долу на същото място,но на резачките е на 3-5 см от входа на карбуратора,питането ми е да не правя експерименти и да ли някой от вас да е минал от този път,ще направя от гъба но се страхувам да не се рони тази гъба и да прави беля
--------------------------------------------------------------------------------
Щом е като кече, си вземи филтър за абсорбер и си изрежи нужното парче. По левчетата са около 2-3лв.
dragozow - майстор
Изрежи си от нещо, тези филтри не са нищо особено. За съжаление цените в Husqvarna са такива.
Колеги,запомнете от мен-няма лоша машина,а има лоши карачи.Имам 2 хускварни 142 от 2007 и 2008 година и никога не са били на сервиз.Пипам която хвана и върша работа веднага без извинете.Със щил 39 събарям,а после с хуск довършвам.И двете имат + и –.На щил 39 лошото е,че са много тежки но мощни,хуск 142 са леки и много удобни за по-леки работи.Те са от стария материал-без катализатор.Или мога да ви изнеса цяла лекция за двете марки които са номер 1 в БЪЛГАРИЯ. :? :?

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: