Митко възможно е да имат константна електроника в каналокопача на циркуляра им е с константна електроника а според мойте на блюдения купуват стари лицензи на съществуващи машини за тяхната марка.
Чефо имам точно рендето на парксайд и 2мм на тоя двигател не е проблем предполагам и 3 моля като го купиш дай мнение, няма нищо общо между китайските ватове и това което ние разбираме под ватове. Давам пример 2 шлайфа единия таурус другия на бош 125-ци тауруса е 800 боша 720 е боша не усеща като режа. Както и да е та за рендето.
Единствения недостатък който ме дразни е, от време на време трябва да се чисти дупката за стружките понякога се набива не успях да разбера защо. Има удобно краче така че ножовете да не опират масата като го оставяш имаше линк преди това ако ти се чете подробно. Иначе за 3мм рендосване не знам какво ще дялкаш с него мен реално ми се е налагало да работя в диапазона 0.1 до около 2 на едни мнооого груби талпи и то щот ме домързя, даже на абрихта рядко пускам дебела стружка т.к по лесно е да го минеш 2 пъти отколкото да отнемеш повече отколкото ти трябва
.
Чефо имам точно рендето на парксайд и 2мм на тоя двигател не е проблем предполагам и 3 моля като го купиш дай мнение, няма нищо общо между китайските ватове и това което ние разбираме под ватове. Давам пример 2 шлайфа единия таурус другия на бош 125-ци тауруса е 800 боша 720 е боша не усеща като режа. Както и да е та за рендето.
Единствения недостатък който ме дразни е, от време на време трябва да се чисти дупката за стружките понякога се набива не успях да разбера защо. Има удобно краче така че ножовете да не опират масата като го оставяш имаше линк преди това ако ти се чете подробно. Иначе за 3мм рендосване не знам какво ще дялкаш с него мен реално ми се е налагало да работя в диапазона 0.1 до около 2 на едни мнооого груби талпи и то щот ме домързя, даже на абрихта рядко пускам дебела стружка т.к по лесно е да го минеш 2 пъти отколкото да отнемеш повече отколкото ти трябва
