Ел. инструментите. Консумативи.
koveslav - майстор
Е,не е рядко срещано явление и най-върлите привърженици на Хуск(както мен преди време,а и като някои други колеги по форум наскоро) да преминат в лагера на Щил,но това не е от голямо значение :partyman:
koveslav - майстор
iivanov написа:
koveslav написа:
Има фирми които прекалиха и махнаха дори и тази вложка...
Но пък моделчетата не са особено мощни. Най-голямата пластмасарка, мисля е 2,6 кв.
Е да,но е факт че Щил не го прави дори и при малките си модели,нали?!
iivanov - майстор
koveslav написа:

Е да,но е факт че Щил не го прави дори и при малките си модели,нали?!
Но пък прави едни големи модели, които имат нужда от почивка, като малките си събратя. :-D
От зор вземах щила, не по любов. :sad:
koveslav - майстор
iivanov написа:
Но пък прави едни големи модели, които имат нужда от почивка, като малките си събратя.....
Ма ти ще излезеш верно голям състезател. Озори и 261-то ли? Я кажи,това е нещо ново което съм пропуснал.
iivanov - майстор
Аз затова се бръкнах малко повече , за да няма изненади . Имах в предвид щил 291 и 391 . Иначе , преди няколко дена , работех едни 40 - 45 см трупи - не и хареса много на машинката . :-D Оттатък описах , какво ми харесва и какво не . Не съм си променил мнението - ергономията куца .
dragozow - майстор
Ергономията винаги е била при Husqvarna. Като по-голяма фирма си правят и повече експерименти, някои от тях естествено са лоши.
iivanov - майстор
dragozow написа:
Ергономията винаги е била при Husqvarna. Като по-голяма фирма си правят и повече експерименти, някои от тях естествено са лоши.
Щил се опитват да догонят . На 261 и 362 са направили олекотяване , чрез нов цилиндър и страничен капак , и са сложили електронен карб . Сега , ако малко намалят и габаритите , и напълно ще застигнат 5-а серия на хуск .
http://www.stihl.de/STIHL-Produkte/Moto ... 1-C-M.aspx
http://www.stihl.de/STIHL-Produkte/Moto ... 2-C-M.aspx
koveslav - майстор
iivanov написа:
Но пък прави едни големи модели, които имат нужда от почивка, като малките си събратя....
Това не съм го чувал от ползващи Щил. Другото предимство на Щил е почти винаги по-големия ресурс при съпоставими модели и често по-добрата ремонтопригодност.
За бичене на колегата не бих му препоръчал полупрофи серии.Трябва си стабилна професионална машина с изцяло метален картер.И термодинамиката и механиката на машината са много по-добри при класическите картери.391 с рязане на дърва не може да я претовари,но за бичене си трябва по-висок клас,според мен.
koveslav - майстор
iivanov написа:
dragozow написа:
Ергономията винаги е била при Husqvarna. Като по-голяма фирма си правят и повече експерименти, някои от тях естествено са лоши.
Щил се опитват да догонят . На 261 и 362 са направили олекотяване , чрез нов цилиндър и страничен капак , и са сложили електронен карб . Сега , ако малко намалят и габаритите , и напълно ще застигнат 5-а серия на хуск .
Тя още 260 си беше 4.8кг.В теглото Щил никога не е отстъпвал на Хуск.Кое е олекотено в случая,новото претрупано с ектстри 261 става 4.9кг.Електронния карб би трябвало да е опция и той е отдавна.Освен вече да го вкарат серийно. А промени в цилиндър не се правят с цел олекотяване....
iivanov - майстор
Щил 260 може и да е била 4,8 , но първите 261 са си 5,2 , при това базовия вариант . Заради четириканалните , чугунени цилиндри всички щилови модели си вдигнаха теглото , като най много се усети при 271/291. Сегашните базови 261/362 са съответно 4,9 и 5,6 кг . Вариантите с подгряване на дръжката и ерго старта са по-тежки .
Само се боя новите цилиндри да не са алуминиеви , с никасил , че хуск и макита (моделите ЕА) вкараха изключване на двигателя , чрез спиране на горивото и съответно чисти от смес цилиндри , докато щил са с обикновен прекъсвач замасител .

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: