Е,не е рядко срещано явление и най-върлите привърженици на Хуск(както мен преди време,а и като някои други колеги по форум наскоро) да преминат в лагера на Щил,но това не е от голямо значение 

dragozow написа:Ергономията винаги е била при Husqvarna. Като по-голяма фирма си правят и повече експерименти, някои от тях естествено са лоши.Щил се опитват да догонят . На 261 и 362 са направили олекотяване , чрез нов цилиндър и страничен капак , и са сложили електронен карб . Сега , ако малко намалят и габаритите , и напълно ще застигнат 5-а серия на хуск .
iivanov написа:Но пък прави едни големи модели, които имат нужда от почивка, като малките си събратя....Това не съм го чувал от ползващи Щил. Другото предимство на Щил е почти винаги по-големия ресурс при съпоставими модели и често по-добрата ремонтопригодност.
iivanov написа:Тя още 260 си беше 4.8кг.В теглото Щил никога не е отстъпвал на Хуск.Кое е олекотено в случая,новото претрупано с ектстри 261 става 4.9кг.Електронния карб би трябвало да е опция и той е отдавна.Освен вече да го вкарат серийно. А промени в цилиндър не се правят с цел олекотяване....dragozow написа:Ергономията винаги е била при Husqvarna. Като по-голяма фирма си правят и повече експерименти, някои от тях естествено са лоши.Щил се опитват да догонят . На 261 и 362 са направили олекотяване , чрез нов цилиндър и страничен капак , и са сложили електронен карб . Сега , ако малко намалят и габаритите , и напълно ще застигнат 5-а серия на хуск .
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: