• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
Ел. инструментите. Консумативи.
stan73 - майстор
kabel96 написа:
stan73 написа:
П.П.2 Аз съм подменял греста на ъглошлайф и дрелка с ПЛ10 (вероятно най-добрата в света грес за цивилна (а и не само) употреба, но пък за сметка на това е доста скъпа, така, че няма пълно щастие...).
ПЛ10 наистина е много добра но и най капризна от към пре дозиране.Когато смажете и пуснете първоначално за около минута трябва да стигне 60-70 градуса и след това да спадне на 40.Ако продължи да загрява отворете и махнете от нея.Също така е пагубна за стари износени или ръждясали лагери абе такива с тръгнала циментация.Направо светват до червено. :drinkers:
Е то ако са толкова издухани - така или иначе са си за смяна (съответно ако някой го е уздухал толкова - машината вероятно отдавна е преизпълнила плана, дет' се вика)...
Аз си ползвам малко и внимателно инструментите, нямам толкова издухани (повечето са практически нови). Просто ми е ултра неловко да ходя да врънкам приятели за това и онова, та затова съм си купил (макар и не особено скъпи) почти всякакви, за да не се налага да искам от хората и после да им треперя да не се счупи нещо.
Така ако нещо стане - аз ще си му бера проблемите, а ако не си струва да се ремонтира, мога и да го изхвърля...
teon - специалист
Прикачен файл:
Picture 003.jpg
...тука в по-общ план...
Picture 003.jpg (86.85 KиБ) Видяна 7941 пъти
Прикачен файл:
Picture 004.jpg
...на снимката се вижда направляващият водач...не ми се разглобяваше отново за да покажа и втулката...
Picture 004.jpg (85.14 KиБ) Видяна 7941 пъти
...в другата тема за Лидл-ските инстументи, колега се интересуваше от тунинга по стойката за дрелка...както са забелязали ползвателите, долу при свредлото се получава страничен луфт от 1-2мм...причина е фабрично увеличеният луфт между направляващия водач и отвора в който той се движи аксиално...тунинга се състои имено в привеждането на този луфт в допустими граници...с проблема успешно се справих като изработих втулка от латун...същата залепих в отвора с лепило Локтайт278...
...друго(нямащо отношение към горното) което съм правил по стойката е подлагане на някой тънки шайби за обиране луфтовете по лостовата с-ма...по вертикалната тръба- тънкостенна е и има опасност от огъване при стягане на болта в мястото където се куплира с масата(основата)...за целта там в тънкостенната, набих 5-6см парче дебелостенна тръба...след тея намеси,мога да кажа,че стойката стана перфектна...все пак обаче е нежна изработка и по моему бургии над 6мм не е препоръчително да се ползват...
cakev79 - специалист
Нз дали тук е мястото на питането.Нещо не се справям с търсенето на темите.Имате ли някакви впечатления от зарядните за акумулатори,тези от 35 лв.
thinkpad - майстор
cakev79 написа:
Нз дали тук е мястото на питането.Нещо не се справям с търсенето на темите.Имате ли някакви впечатления от зарядните за акумулатори,тези от 35 лв.
Аз имам такова. Не просто има впечатления, ами има и тема където съм показал как се модифицира, когато ти изгори предпазителят в зарядното. Който си изгоря ни в клин, ни в ръкав и зарядното след смяната му продължи да си работи нормално. Общо взето за парите си стават, работят, зареждат. Изключва само заряда, като зареди акумулатора.
Аз имам от старият модел без дисплея, сега има по-нов с дисплей, който ти показва текущото напрежение, до колкото съм ги гледал. Както и да е - вършат работа. За повече пари можеш да си вземеш и нещо по-интересно и масивно, но тези зарядни работят. Зареждал съм около 30-40 пъти акумулатор вече.
cakev79 - специалист
thinkpad написа:
cakev79 написа:
Нз дали тук е мястото на питането.Нещо не се справям с търсенето на темите.Имате ли някакви впечатления от зарядните за акумулатори,тези от 35 лв.
Аз имам такова. Не просто има впечатления, ами има и тема където съм показал как се модифицира, когато ти изгори предпазителят в зарядното. Който си изгоря ни в клин, ни в ръкав и зарядното след смяната му продължи да си работи нормално. Общо взето за парите си стават, работят, зареждат. Изключва само заряда, като зареди акумулатора.
Аз имам от старият модел без дисплея, сега има по-нов с дисплей, който ти показва текущото напрежение, до колкото съм ги гледал. Както и да е - вършат работа. За повече пари можеш да си вземеш и нещо по-интересно и масивно, но тези зарядни работят. Зареждал съм около 30-40 пъти акумулатор вече.
Къде е темата?Извинявай.Искам да погледна.
Chefo77 - майстор
thinkpad написа:
Зареждал съм около 30-40 пъти акумулатор вече.
Извинявам се за отклонението ... 30-40 пъти твои акумулатори ли?
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
Извинявам се за отклонението ... 30-40 пъти твои акумулатори ли?
Точно така. Още от Ford имах един FIAM, който падаше зимата на студеното. Смених го с нов и оправих проблемите. Сега го прехвърлих на голямата, но имаше проблеми с електриката и утечка/консумация от стартер и го дърпаше. Мисля, че го оправихме и това. И да се надявам, че няма да трябва скоро зареждане.
cakev79 написа:
Къде е темата?Извинявай.Искам да погледна.
ЦЪК Това кафевичкото с надпис 1.6А е първото, което трябва да погледнеш, ако спре да работи, пък ток имаш. Принципно зарядното има гаранция, но на моето бях му изгубил бележката, пък им не ми се разкарваше. Има държачи за предпазител 5/20, които се събират с малко умение и пробиване на дупка в корпуса, има и други носачи които е дал Хидразин. Може и директно да се сложи, но не ми харесва.
Общо взето ако го вземеш зарядното, едва ли ще съжаляваш. Работи си и си зарежда. Зареждало ми е каквото ми трябва до сега.
anabolicbeast - специалист
thinkpad написа:
Chefo77 написа:
Извинявам се за отклонението ... 30-40 пъти твои акумулатори ли?
Точно така. Още от Ford имах един FIAM, който падаше зимата на студеното. Смених го с нов и оправих проблемите. Сега го прехвърлих на голямата, но имаше проблеми с електриката и утечка/консумация от стартер и го дърпаше. Мисля, че го оправихме и това. И да се надявам, че няма да трябва скоро зареждане.
cakev79 написа:
Къде е темата?Извинявай.Искам да погледна.
ЦЪК Това кафевичкото с надпис 1.6А е първото, което трябва да погледнеш, ако спре да работи, пък ток имаш. Принципно зарядното има гаранция, но на моето бях му изгубил бележката, пък им не ми се разкарваше. Има държачи за предпазител 5/20, които се събират с малко умение и пробиване на дупка в корпуса, има и други носачи които е дал Хидразин. Може и директно да се сложи, но не ми харесва.
Общо взето ако го вземеш зарядното, едва ли ще съжаляваш. Работи си и си зарежда. Зареждало ми е каквото ми трябва до сега.

Само да отбележа, че новият модел с дисплей (т.е. старият А1), този от понеделник е с предпазител 2А(поне така пише на корпуса)!
Последна промяна от anabolicbeast на чет яну 15, 2015 11:34 pm, променено общо 1 път.
Chefo77 - майстор
thinkpad написа:
Chefo77 написа:
Извинявам се за отклонението ... 30-40 пъти твои акумулатори ли?
Точно така. Още от Ford имах един FIAM, който падаше зимата на студеното. Смених го с нов и оправих проблемите. Сега го прехвърлих на голямата, но имаше проблеми с електриката и утечка/консумация от стартер и го дърпаше. Мисля, че го оправихме и това. И да се надявам, че няма да трябва скоро зареждане.
Питам, защото аз имах такъв "проблем" с акумулатора на едната кола, тогава 4 годишен Гигават - 3 или 4 пъти го зареждах през 3-4 дни ... Мислех, че е заминал, но реших да го дам на професионалист. И след заряд на професионално зарядно, може би от година не съм го пипал. А колата пали и се кара почти всеки ден.
Демек зарядното МИ не върши никаква работа - само възбужда. Да не би и твоето да върши такава работа, затова попитах изрично за 30-40 - те пъти.
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
Демек зарядното МИ не върши никаква работа - само възбужда. Да не би и твоето да върши такава работа, затова попитах изрично за 30-40 - те пъти.
Акумулаторът е купен нов, на по-малко от 1 година е. Старият ми FIAM течеше и го махнах за вторични. Не стигаше и 12.65V, дори и с токоизправител да го зареждам, а нивото на електролита беше ОК. Та новият е 45Ah и ми идва малък за 2 литровият двигател. Имах проблеми със стартера и го смучеше, както и последният път когато ми падна беше утечка от ел.стъкло поради малко объркване в схемата на свързване. За това го зареждам толкова често и за това ми го събаря бързо. Не е виновно зарядното. На Ford-а ми с 1.1 литров двигател никога не съм го зареждал. Новото чудовище иска повече ток, за да се затъркаля.
anabolicbeast написа:
Само да отбележа, че новият модел с дисплей (т.е. старият А1), този от понеделник е с предпазител 2А!
Не знаех, мерси за информацията. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Тема "Инструменти Parkside от Lidl" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: