Ел. инструментите. Консумативи.
Chefo77 - майстор
iivanov написа:
Автора е в правото си, ама не съвсем.Първо -не е говорил с техника.Второ -сервиза не е отказал ремонт.Това, че автора си има някакви въображаеми срокове си е негов проблем.Машините най-вероятно се гледат по ред на пристигане.Ти, като държащ на профи реномето си ,ще заебеш ли един клиент, заради друг? При равни условия.
Не, няма да заеба един клиент заради друг, но няма да го забавя една седмица с оглед, ако няма някакви форсмажорни обстоятелства, разбира се. Ти ще му кажеш ли да си гледа работата?
iivanov - майстор
Всяка работа е строго индивидуална и сроковете за изпълнение на една задача са различни. Идеята, която защитавам в темата е, че не трябва да се правят генерални заключения, без да се познава работата в детайли.Този сервиз може да е кофти, но кои сме ние да отсъждаме. :partyman:
професионал - специалист
iivanov написа:
но кои сме ние да отсъждаме. :partyman:
[-X Ааа, не! Че точно ние сме тези които дават оценката - клиентите!
iivanov - майстор
Тоя пръст го размахай на Чефо, че не е изпълнил безумното искане на клиентката си . :-D
Andri01 - майстор
Личен опит: Варна,сервиз на Tesy-проблем със серпентините на бойлер / пълни с ръжда/. Кореспонденция със някакъв шеф от завода им в Шумен още 2012г-резултат нула! Преди месец ходих в сервиза,дойдоха на място и се увериха в проблема,след 1 ден ми се обадиха да напиша e-mail с описание на проблема-щели да го препратят в София. Написах го още на 09.05.! резултат-същия ,както и от кореспонденцията с Шумен т.е. НУЛА до днес! А между впрочем бойлера е гаранционен! Подобен проблем имах и с още една фирма-за слънчеви колектори. Наложи се /след многократно разговори/ да пиша директно на шефа им. Той дойде лично от Бургас и...се надявам до 10-на дена да се реши и този проблем. Така,че,по мои лични наблюдения 80% от сервизите не си гледат работата коректно,не че са толкова заети с работа! Мога да дам и още поне 2-3 примера,и с имената на фирмите,но ще прозвучи като заяждане.
moimoimoi - майстор
явно конкретния сервиз на блек енд декер не струва.
а според вас колеги колко време е нужно да се провери една машина за да се установи от къде идва проблема,още повече че автора е занесъл машината с конкретен проблем,т.е. локализиран, само е трябвало да се видят цените на резервните части и срока за доставка ако ги няматр в наличност.

да дам и аз пример за сервиз на райдер в сливен по точно на терснаб - сливен
отивам и оп изненада-сервиза работи от 16 до 17 часа,ок отивам втори път,трябва ми ключ за карбофлекс,предварително съм го извадил и им го нося да запишат номера на часта,обаче нямали в наличност и ще поръчат,оставям телефон за връзка,след 2-3 седмици ми звънят, да ме питат още ли го искам тоя ключ,пак потвърждавам заявката,и от тогава 2-3 месеца няма никой,карбофлекса беше на приятел и му го закрепих и още работи и върши работа,ама представете си да стой в сервиз 2-3 месеца щото чакат части.
пак същия сервиз преди време нося им мой перфоратор гаранционен за ремонт,марка двт ,решиха да сменят ротора,ок ,ама новия ротор не можа да издържи и една дупка,на самия ротор има зъбно колело което беше изронено.
guroto - специалист
Колеги,аз лично съм много доволен от обслужването във въпросният сервиз-магазин.Имам два перфоратора девалт в три килограмовият клас,като единият е закупен от там.Когато единият спря да работи беше още в гаранция отидох в сервиза приеха го и още на следващия ден ми се обадиха и казаха,че са сменили бутона и да отида да си го взема.За сравнение когато ми се прецака боша пак в гаранция от Киров ме накараха да чакам цял месец.Тогава си купих и втория девалт от сервиза на много изгодна цена.Наскоро старият ми девалт пак спря да работи и вече не беше в гаранция.Занесох им го и още на същия ден ми се обадиха и казаха,че е изгорял стартера и подмяната ще струва 18лв.Аз им казах да го правят и те ми казаха да отида на следващия ден по обяд да си го взема.Като отидох да го взема им занесох и другият закупен от тях девалт тъй като нещо плюеше секача по време на къртене.Майсторът го взе и веднага прочисти и смаза на някаква машина патронника и не ми поиска пари.Така че с чиста съвест мога да препоръчам този сервиз-магазин,който е и официален вносител на марката Девалт в България.
Kumay - майстор
guroto написа:
...Занесох им го и още на същия ден ми се обадиха и казаха,че е изгорял стартера и подмяната ще струва 18лв.Аз им казах да го правят и те ми казаха да отида на следващия ден по обяд да си го взема.Като отидох да го взема им занесох и другият закупен от тях девалт тъй като нещо плюеше секача по време на къртене.Майсторът го взе и веднага прочисти и смаза на някаква машина патронника и не ми поиска пари...
:lьge: [-X :stumm:
Chefo77 - майстор
Стартер или статор???
dragozow - майстор
Няма как да е стартер.

Тема "Сервиза на блек енд декер в София-на АндрейЛяпчевПълна скръб" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: