Щом искаш да сме подробни-ето ти картера на 271 и 291 и картера на Хуск 450.Ти кажи коя пластмаса е по-надеждна и кой е заебал качеството в средния клас.Металния картер при Щила ясно се вижда.При Хуск лагерите лягат директно в пластмасата.......и ето ти малко грамаж отгоре за сметка на надеждност и ремонтопригодност.
Не сравнявайте различни класове.Хуск 545 е съпоставима с Щил 261,а не с 271.Сравняваш съвсем различни класове машини.И тогава нещата изглеждат по съвсем друг начин,ако искаш пробвай,но не си мечтай да и се опънеш с твоята машина.На 261 и тежестта и ергономичността и мощността ще ти паснат и са по-добри-пак при 4.9кг и същата кубатура тя е 0.4к.с. над Хуска като мощност.Ако желаете мога да ви сравня конструктивно и тези две машини,картерите им също са сходна конструкция по между си,но пак Щил е с по-добрата конструкция.Хуск гони цени,това е за мен истината.Не е въпроса коя от тези марки какво може,ясно е че това са големите в бранша,а въпороса е кой какво в действителност прави и пуска на пазара.Щил са по-сериозните и в ниския клас.И то много по-сериозни от конкурентите си.
Не сравнявайте различни класове.Хуск 545 е съпоставима с Щил 261,а не с 271.Сравняваш съвсем различни класове машини.И тогава нещата изглеждат по съвсем друг начин,ако искаш пробвай,но не си мечтай да и се опънеш с твоята машина.На 261 и тежестта и ергономичността и мощността ще ти паснат и са по-добри-пак при 4.9кг и същата кубатура тя е 0.4к.с. над Хуска като мощност.Ако желаете мога да ви сравня конструктивно и тези две машини,картерите им също са сходна конструкция по между си,но пак Щил е с по-добрата конструкция.Хуск гони цени,това е за мен истината.Не е въпроса коя от тези марки какво може,ясно е че това са големите в бранша,а въпороса е кой какво в действителност прави и пуска на пазара.Щил са по-сериозните и в ниския клас.И то много по-сериозни от конкурентите си.