Ел. инструментите. Консумативи.
profesionalist_wood - майстор
И при мен е пластмаса. Дори на своя глава му плякам грес да не ми реве в ушите. Иначе с предпазния съединител няма да тръгва веригата по време на пуск. Хубаво е да снимаш както аз съм снимал и каква е шайбата отвън.
Но е странно че няма разделителна преграда между колелото и резервоара :? При мен е с преграда
daniel vasev - специалист
Колега сглобих е вече бях много мръсен е нямаше как но съединителя е след това колело има един алуминиев капак е след това е той и после е колелото на което се слага веригата зегерка и един болт много просто е направено но не знам много масло хвърля това дали е добре.
profesionalist_wood - майстор
daniel vasev написа:
Колега сглобих е вече бях много мръсен е нямаше как но съединителя е след това колело има един алуминиев капак е след това е той и после е колелото на което се слага веригата зегерка и един болт много просто е направено но не знам много масло хвърля това дали е добре.
Тц,не е добре да хвърля много масло,трябва капка по капка,но по добре отколкото нищо. Слагай на хускварна масло щото с другите за автомобили се запушва веднага помпата. И след работа изпразваш веднага резервоара. Казаха ли ти в сервиза колко ще струва спирачката?
За помпата ина накрая една метална втулка с дупчица откъдего хвърля масло на веригата може да се замени с друга да не пуска много масло.На повечето китайци след месец им отказват помпите а при теб е чудо че е работеща помпата
daniel vasev - специалист
Спирачката отпада искат ми колко половината машина 48.50 лв на мен ми се видяха много такаче няма смисъл за цялата се спазарихме за 90 заради спирачката.
profesionalist_wood - майстор
daniel vasev написа:
Спирачката отпада искат ми колко половината машина 48.50 лв на мен ми се видяха много такаче няма смисъл за цялата се спазарихме за 90 заради спирачката.
Няма нужда .Но и не е много спирачката при положение че нова резачка струва 400 лв....но ти си преценяваш. Аз лично не съм я ползвал спирачката по какъвто и да е повод. Просто не ми се е налагало а и нямах нужда. То и при Дружбата не съм ползвал спирачка за каквото и да е
daniel vasev - специалист
Имам и моторна Partner 391 ама много тежка а аз ходя и правя навеси и ми трябва лека машина да си е закача на колана и да ходя с нея и понякога е много удобно че не винаги мога да се завъртя да дърпам да пали и т.н.т на ток е по-доброто решение за мен поне.
koveslav - майстор
daniel vasev написа:
Имам и моторна Partner 391 ама много тежка а аз ходя и правя навеси и ми трябва лека машина да си е закача на колана и да ходя с нея и понякога е много удобно че не винаги мога да се завъртя да дърпам да пали и т.н.т на ток е по-доброто решение за мен поне.
Много правилно решение си взел.Прегледай и четките на мотора за евентуално износване и давай газ.
daniel vasev - специалист
Ротора го качих на струга и шлайфах колектора че беше станал черен от четките и сложих нови четки уж на Макита имаха такъв размер дано са читави за 15 лева двете смятам че са на ниво.
mitko64 - майстор
Teзи спирачки не бяха ли за изключване при обратен удар? Поне на бензиновите са заради това, да не си разцепиш главата. Затова избягвай да режеш с върха на шината.
daniel vasev - специалист
Основно режа греди с върха няма какво да режа и повечето пъти съм на високо и това е малко гадно но риск на професията но без инструмент не може евтин скъп това е трябва си.

Тема "Въпрос за електропил." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: