• 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 285
Ел. инструментите. Консумативи.
EDI - майстор
По 3,6 волта са елементите на САНЬО, САМСУНГ и т.н.БОШ също са на 14,4 и 18 волта.4,2 волта е зарядно напрежение, доколкото помня.А въпроса за качеството е ясен :lol:
pansim - майстор
Ако са по 3.6 волта, то тогава НЕ СА литиево йонни клетки!!!
Писано е много по въпроса.
EDI - майстор
Е, тогава значи, че БОШ и МАКИТА нямат литиеви инструменти и никой в света не произвежда литиеви елементи..
Тани - модератор
pansim написа:
Ако са по 3.6 волта, то тогава НЕ СА литиево йонни клетки!!!
Писано е много по въпроса.
Я си отвори капачето на телефона и прочети какво пише на батерията :idea:
bigdragon - майстор
Ето ви една таблица за напрежението на елемента в зависимост от материала на положителния електрод.
Прикачен файл:
untitled.JPG
untitled.JPG (42.93 KиБ) Видяна 3997 пъти
За повече информация:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion_battery
EDI - майстор
Никой не спори, че има 4,2 волтови, но в инструменните масово се вграждат 3,6 волтови елементи.
gosho_d - напреднал
pansim написа:
Ако са по 3.6 волта, то тогава НЕ СА литиево йонни клетки!!!
Писано е много по въпроса.
И като е писано много, ти чете ли нещо?
4,2 волта е напрежението им когато са максимално заредени и БЕЗ товар. Номинала е 3,6/3,7 волта.
vk - специалист
Стига с тия безсмислени спорове - колко волта - 3.6, 3.7, 4.2
По съществено - захранван от мрежата на 220 v винтоверт или такъв на батерия ? И като вземем предвид, че тия на батерия преобладават на пазара - като брой и видове.
Тани - модератор
Е защо да са безсмислени! Наистина е подвеждащо това закръгляване дори при Макита!!! Смятам, че
pansim написа:
Ако са по 3.6 волта, то тогава НЕ СА литиево йонни клетки!!!
Писано е много по въпроса.
ще е полезно да се ограмотим какво е писано с няколко линка! Моля pansim да каже къде е писано , може пък ние да пропускаме нещо и за инструментите да не се използват такива батерии като за телефоните!
fox_vt - майстор
pansim написа:
Райдер както винаги са се леко пообъркали :lol:
Как е възможно единия винтоверт да бъде на 14.4волта, а другия на 18волта, при условие, че са с литиево-йонни акумулатори с напрежение в заредено състояние 4.2волта!!!!!!!!
За мен това са си батерии с никел-кадмиеви елементи. Само надписа им е друг. Както и на инверторите РАЙДЕР пише 200А ама са 140А ....

3бр х 4.2в = 12.6 волта
4бр х 4.2в = 16.8волта
5бр х 4.2в = 21волта
Е, как човек да си купи РАЙДЕР, независимо каква машина....боклуци продават, пък са и некомпетентни явно :evil:

Преди години, се подлъгах и си купих малък ъглошлайф РАЙДЕР. Оказа се, че НЯМА перка за охлаждане!!!
След скандал в магазина ми върнаха парите, зашото се оказа че и втория такъв модел пак няма перка. За две минути работа започва да грее през ръкавицата...
НИКОГА повече нищо от тази марка. Това е истината за мен. Пари хвърлени на вятъра.
Това не е вярно колега :wink: Никел кадмиевата батерия дава напрежение под товар 1,2 в литиевата дава 3,6в също под товар.При заряд кадмиевата батерия се зарежда до 1,35в мисля беше а литиевата до 4,2 волта.Та ако измериш заредена литиева батерия ще ти покаже 4,2 в също както и оловния акумулатор в колата ти при напълно заредено състояние е 12,65 волта.
И забележи 3,6 се води една литиева или 3 кадмиеви и като приемеш това за основа,3,6 +3,6(7,2)+3,6(10,8)+3,6(14,4)+3,6(18)
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 285

Тема "Винтоверти" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: