iivanov написа:Има вероятност да се развие.Абе не съм съгласен с теб, то по тази логика може да се развие и при поставена верига и капак, но хората са го измислили.
Чакайте малко- развиването на съединителя е с обратна резба и когато се върти то се самозатяга.
Аз ли бъркам или е така ? Аз това знам и съм гледал по клиповете.
Майстора като правеше ремонт на двигателя на една машина си има една специална резбована втулка, която я навива на местото на свещта и блокира буталото. После се чуква по Центробежният съединител с секач и чук в посоката на развиване-обратна -демек -дясно и се развива механизма. На ляво се стягаше.
Други в полеви условия слагаха въже- но трябвало да е конопено мисля в цилиндъра за да блокират буталото.
А да се саморазвие при работа съединителят е немислимо и невъзможно -конструктивно !
Това би значело и задиране в капака на машината в даден момент. Няма какво да го спре просто. Шината е завита заедно с капака, веригата е опънати на нея и толкова.
Маслото при мене специално си тече и маже екстра, но не пръска- и това не е проблем.
Действително имаше такова предупреждение в упътването. Можеби за да не се получи контакт с ръцете на оператора и водещото колело.
И второто възможно нещо е че така се форсира без товар и оборотите стават прекалено високи-не е добре за мотора, ако не се внимава при форсажа.

