• 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 385
Ел. инструментите. Консумативи.
пишман_майстор - майстор
Напоследък и аз се замислям за безконтактен оборотомер .Ти отде ще го купуваш? Някакви предложения колеги , отде да си търся , както и варианти за пригаждане от "нещо си" :-D трябва да е до 15000оборота .
andro6157 - специалист
Здр.колеги
Колега безконтактните оборотомери,доколкото намерих в интернет запо4ват от 35 лв.
Зна4и днеска запалих реза4ката,поиграх малко сьс винта Т,винтьт работи както трябва,маи има проблем в карбуратора.
Като режа няма проблем,но след като дрьпна шината от дьрвото за 2-5 сек. вьрти веригата,няма давене няма липса на мощност,според мене 80 процента процента проблема е в карба,друг вероятност да сму4и вьздух и последователно бедна смес и високи обороти или реглаж на карбуратора.Утре ще го оставя в сервиза,ако могат да намерят проблема веднага ще уведомя форума.
Sof - специалист
Ако си прекалил с реглажният винт на Дроселната клапа -Т е нормално да ти се самозадейства съединителя от прекалено високите обороти. Намали внимателно тези обороти от винт -Т докато спре да се самозадейства Съединителя и същевременно имаш нормални ниски обороти.

Ако не става и тогава, я дай в сервиза -оторизиран или такъв които може да ти регулират такъв тип карбове-Валбро с трите винта.

Хубавите безконтактни оборотомоери са скъпи, но само с такъв може реално да се видят истинските максимални обороти на мотора без отклонения.
Тани - модератор
andro6157 , буквата "Ч" се намира горе в ляво на клавиатурата и е със символа "`~" Тук използваме цифрите по предназначение! Надявам се да не се налага втори път да ти правя забележка! Благодаря за разбирането!
andro6157 - специалист
здр. те извинявам се,бладаря Тани,отколко време се мьча заради буквата Ч.Колега sof пробвал сьм,но няма ефект ,карба има три винта за регулиране.Някьде бях чел,че карбураторите сьс три винта за регулиране са на валбро,нямам представа какьв е карба,няма значение само да се оправи триона.
Утре ще го оставя в сервиза,ще видим какво ще е диагнозата.
Георги Иванов(алцек) - специалист
Има три винтчета за регулиране , на едното има обозначение "L" това е съкратено от LOW което според скромните ми познания по английски означава "ниско" това означава че с това болтче се регулират ниските обороти
следващото болтче е с обозначение "Н" съкратено от HIGH т.е. високо от него се регулират високите обороти
а третото болтче е на дроселовата клапа и регулира колко да е отворена клапата с което също се регулират ниските обороти.
Регулирането става по следния начин и двете болтчета "L" и "H" се затягат до край и след това се отвиват оборот и половина, а болчето на клапата се гледа кога започва да завърта клапата и се навива около половин оборот. След това палите машината и давате газ до край и започвате да затягате болтчето "Н" докато достигне максимални обороти (на слух се преценява). След това се пуска газта сега идва ред на ниските обороти газ не се подава а само се върти болтчето "L" при навиване се вдигат оборотите при развиване се понижават. Ако ви харесва как са оборотите подавате рязко газ ако глъхне трябва да се отвие малко болтчето "L" (оборотите ще падат) и така докато започне да се форсира без да глъхне а ниските обороти вече се дорегулират с болчето на дроселовата клапа .
пишман_майстор - майстор
Много добро обяснение , само тр да се знае колко оборота тр се развият първоначално двете "важни" винтчета . Някои може да са на два оборота, други са на един и вече фино се дорегулират . Обаче аз вече ще си търся оборотомер ...на слух успявам да "докарам" оборотите , но не е добре да продължавам така , а и вече се обзаведох и с мощен храсторез , както и с една пича въшка МкКалъч
andro6157 - специалист
Здравеите отново,колега много благодаря за подробното описание за регулиране на карбуратор,много добре знам как се регулира карбуратор на моторен трион,но не искам да пипам маккьлька,кои знае може да ме изкарат виновен,няма да пипам.
Още има 2 години гаранция без 5 дена,винаги сьм регурирал сам трионите даже китаиския убих нарочно,режеше като звяр след туне на карба,но умря след 30 куб.дьрва,издьхна след като свьрши 10 куб.акация само две почивки по 15 минути,режеше почти като хуск 51 и сьс него имам проблем,китаеца задра бутало,вероятна причина бедна смес утре ако мога да намеря буталото и цилиндьра ще качвам снимки,бедната смес увеличава топлината вьв горивната камера точно заради това умря китаеца,точно на вьрха на цилиндьра има поне 50 дупки и откьснати парчета метал.
Човек които работил определено време сьс моторен трион,горе долу трябва да разбере да ли са критични оборотите на двигателя.
еи сега намерих инфо за цс 330,карбуратора е ZAMA W26B,регулирането на L И H изисква специален инструмент(не сьм сигурен)само на Т то е обикновенна звезда
stiv1961 - майстор
andro6157 написа:
Здравеите отново,колега много благодаря за подробното описание за регулиране на карбуратор,много добре знам как се регулира карбуратор на моторен трион,но не искам да пипам маккьлька,кои знае може да ме изкарат виновен,няма да пипам.
Още има 2 години гаранция без 5 дена,винаги сьм регурирал сам трионите даже китаиския убих нарочно,режеше като звяр след туне на карба,но умря след 30 куб.дьрва,издьхна след като свьрши 10 куб.акация само две почивки по 15 минути,режеше почти като хуск 51 и сьс него имам проблем,китаеца задра бутало,вероятна причина бедна смес утре ако мога да намеря буталото и цилиндьра ще качвам снимки,бедната смес увеличава топлината вьв горивната камера точно заради това умря китаеца,точно на вьрха на цилиндьра има поне 50 дупки и откьснати парчета метал.
Човек които работил определено време сьс моторен трион,горе долу трябва да разбере да ли са критични оборотите на двигателя.
Да беше си поел малко въздух, пък сигурно има още......
Джоров - напреднал
Здравейте сдобих се с моторен трион Партнер S 55 аз като новак в тази област искам да попитам някой дали е работил с такова животно и неговите впечатления хубави и лоши независимо и ако може някой съвет все пак .Благодаря за което предварително :проба:
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 385

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: