• 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 385
Ел. инструментите. Консумативи.
Sof - специалист
andro6157

Китаеца си го утрепал, защото и буталото и цилиндъра са направени от слаби алуминиеви сплави, които се износват бързо. За това и цената на тези машини е ниска.
А е работил като 50 кубика, защото всички Китайци са точно толкова. Просто защото, ако са с по малко кубици, при тази изработка и карбуратори, няма да имат никаква полезна мощност. Прави се по голям мотор, които харчи доста, с коеот се компенсира, лошата изработка, некачествените сплави, лошият карбуратор и тнт. Режеш 10 кубика и ако не го претоварваш, може още 10 да нарежеш, ако не отива в кофата.
iivanov - майстор
Джоров написа:
Здравейте сдобих се с моторен трион Партнер S 55 аз като новак в тази област искам да попитам някой дали е работил с такова животно и неговите впечатления хубави и лоши независимо и ако може някой съвет все пак .Благодаря за което предварително :проба:
Гледам среден клас машина, класически модел. Като казвам"класически" имам в предвид, че производството му е започнало през 1979 г.Дано излезе читав екземпляр, че ще ти е трудно с частите. :partyman:
vrangelov - специалист
Sof написа:
andro6157

Китаеца си го утрепал, защото и буталото и цилиндъра са направени от слаби алуминиеви сплави, които се износват бързо. За това и цената на тези машини е ниска.
А е работил като 50 кубика, защото всички Китайци са точно толкова. Просто защото, ако са с по малко кубици, при тази изработка и карбуратори, няма да имат никаква полезна мощност. Прави се по голям мотор, които харчи доста, с коеот се компенсира, лошата изработка, некачествените сплави, лошият карбуратор и тнт. Режеш 10 кубика и ако не го претоварваш, може още 10 да нарежеш, ако не отива в кофата.
И аз съм на това мнение.


andro6157, с толкова малко препинателни знаци почти не ти се разбира какво искаш да кажеш. Прочетох мнението ти благодарение на stiv1961, иначе не мислех да се мъча.

Здраве да е!
пишман_майстор - майстор
Джоров написа:
Здравейте сдобих се с моторен трион Партнер S 55 аз като новак в тази област искам да попитам някой дали е работил с такова животно и неговите впечатления хубави и лоши независимо и ако може някой съвет все пак .Благодаря за което предварително :проба:
Имаше една в продавалник-а , бях се позагледал по нея :-D , ти ли я купи ? Пишеше семи-профи отстрани на капака . Това е чудесна и яка машинка, ако е читава , ще заровиш доста от "модерните" . Проблем са частите , понамирват се някои неща , но..
Джоров - напреднал
:-D не тази я изпуснах но хванах друга но не от боклучарника пък ще видим
andro6157 - специалист
Sof написа:
andro6157

Китаеца си го утрепал, защото и буталото и цилиндъра са направени от слаби алуминиеви сплави, които се износват бързо. За това и цената на тези машини е ниска.
А е работил като 50 кубика, защото всички Китайци са точно толкова. Просто защото, ако са с по малко кубици, при тази изработка и карбуратори, няма да имат никаква полезна мощност. Прави се по голям мотор, които харчи доста, с коеот се компенсира, лошата изработка, некачествените сплави, лошият карбуратор и тнт. Режеш 10 кубика и ако не го претоварваш, може още 10 да нарежеш, ако не отива в кофата.
Да наистина тези машини са направени от не качествени материали,затова не издьржа на тунинга.
Тези машини са копие на коматсу зеноах(не помня точния модел на резачката)чудя се коматсу как не ги сьди,всичкитче са 52 куб. някои 58 куб.(има и с по-големи кубатури,но не се срещат маи в Бьлгария).
Иначе пьрвите китаици бяха много здрави,брадчета има една такава имаше и хуск 55,незнам колко е ползвал китаеца,но още работи,хуска още на 2 сезон задра цилиндьра,основен ремонт,след 3 години пак задра,ремонт и е продаден.Явно нямало кьсмет китаеца още не умря.
andro6157 - специалист
vrangelov написа:
Sof написа:
andro6157

Китаеца си го утрепал, защото и буталото и цилиндъра са направени от слаби алуминиеви сплави, които се износват бързо. За това и цената на тези машини е ниска.
А е работил като 50 кубика, защото всички Китайци са точно толкова. Просто защото, ако са с по малко кубици, при тази изработка и карбуратори, няма да имат никаква полезна мощност. Прави се по голям мотор, които харчи доста, с коеот се компенсира, лошата изработка, некачествените сплави, лошият карбуратор и тнт. Режеш 10 кубика и ако не го претоварваш, може още 10 да нарежеш, ако не отива в кофата.
И аз съм на това мнение.


andro6157, с толкова малко препинателни знаци почти не ти се разбира какво искаш да кажеш. Прочетох мнението ти благодарение на stiv1961, иначе не мислех да се мъча.

Здраве да е![/quot
От бьрзане не мога да пиша правилно,не сьм добре с компитерите.
Последна промяна от andro6157 на съб фев 22, 2014 12:25 am, променено общо 1 път.
andro6157 - специалист
Проблема сьс Маккьльча заспа за сега с регулиране на карбуратора в сервиз Хускварна Кьрджали.
dragozow - майстор
Това казах и аз миналата страница, става бързо и ти работи машината. Понякога се налага на нови машини да се пипнат малко.

За китайските двутактови проблема е в качеството на материалите. Аз имам две моторни коси, миналата година едната ми задра в ръцете. Оборотите и паднаха и угасна. На третото дърпане задра. С хубав бензин, прясна смес от сервиза ни, косях едни трънки зад магазина. При дисекция на мотора просто се видя че материалите са кофти. При мен изкара 4 години, за парите си (без пари) е супер. Та нов двигател с десет кубика по-голям и стария за части кой какво му трябва. С резачките е още по-зле работата, до сега не съм видял хубава от безименните, стават, но само толкова.
пишман_майстор - майстор
Има ли някой, да си е купувал от тези резачки http://prodavalnik.com/nova-rezachka-za ... -i26385109
Прикачен файл:
резачка продавалник.JPG
резачка продавалник.JPG (89.64 KиБ) Видяна 3220 пъти
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 385

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: