• 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 385
Ел. инструментите. Консумативи.
I_van - напреднал
koveslav написа:
Ако нямаш опит,а и работа изън двора си с резачка,по-добре си вземи някоя тарикатска електрическа.
Електрическата при мен е неприложима, защото двора е доста голям.

Няколко поста по-назад пишеше, че маслото на Хускварна свършва преди бензина. Само при нея ли се наблюдава това явление или при всички резачки? И нормално ли е всъщност? Говорим за хубаво масло по предписание. Ако е някакво от някъде, ясно че няма да свърши заедно с бензина, но оригинално масло?
Как бихте класирали резачките, които съм изброил в низходящ ред като качество и срок на експлоатация при нормално (без издевателства тип "да видя колко може резачката") ползване?
dragozow - майстор
Трионите които си изброил са почти едно и също. Има и нещо друго за веригите на новите триони, много често са рехави с умишлено спестяване на половината режещи зъби. Най-често се случва при електрическите, един вид презастраховка, има умни глави които мислят такива неща. За това при покупка на втора верига с която се заменя оригиналната машината реже значително повече.
koveslav - майстор
Колкото повече празни обороти прави машината,т.е. скоростта на веригата е голяма,а натоварването на мотора е малко,както при кастрене например,толкова маслото на веригата изпреварва бензина по разход.Точно обратното се получава при рязане на дебело,плътно дърво-разхода на бензин се покачва и дори изпреварва маслото.Така че нормата при различни дейностти е различна.Аз при избора бих гледал повечето коне и най-вече повече обороти.Правилното рязане е с много обороти,а не с голямо подаване.Партнера за който ти говоря е 1.9 к.с.,с мерени в сервиз 13000 оборота на празен ход.Има наивници,които като ме гледат как режа,си мислят че ги лъжа за модела,че съм сменил частите вътре и т.н.Новата серия ХТ и разни други там означения,гледам че са по 1.5 к.с. и май вече имат лоша слава.Гледай по-големите.И да не се окаже,че някого съм подвел-ясно съм показал,че аз си пазя много машините и си разпределям работата между електрическата,бензиновата и циркуляра...Всяка от тях може неща,които другите не могат.Спрях с този занаят преди три години,но все още през тези машини минават по 80-100 куб. на година.Всички приятели чакат мен.
koveslav - майстор
Масло за веригите си купувам в десет литрови туби от магазините за трактори.Последния път М10Д,руско го взех за 35лв-10л.Не ми е създавало проблем нито през зимата,нито през топлото време.А само за инфо електрическата работи с 30м. кабел 2Х1.00 без проблеми.Веднъж се натрових от газовете на Партнера,рязахме в един позатворен ъгъл на двор и от тогава си правя много сметката къде и с коя машина режа.
koveslav - майстор
Познайте кой модел са позлатили-хахахаха!

Прикачен файл

reza4ka.jpg
reza4ka.jpg (61.63 KиБ) Видяна 2757 пъти
fore - майстор
I_van написа:
Някой може ли да сподели мнение от първа ръка за качеството и издръжливостта на следните модели:
1. Partner 350S
2. McCulloch CS 340
3. McCulloch CS 380
4. Husqvarna 236
Резачката ще се ползва за кастрене на клони в градината, както и за нарязване на ~10-12 кубика дърва на година. Естествено искам да купя най-доброто (доколкото сме в аматьорския клас машини) съотношение качество/цена/производителност.

Специално Husqvarna 236 е крайно лош избор колега.

http://forum.napravisam.bg/forum/viewto ... 6&start=20
koveslav - майстор
Ето още една загадка-открийте поне една разлика(горе в левия ъгъл е отбелязан модела)!Нямам претенции да съм най-добрия майстор и специалист,но двутактов двигател с вътрешно горене с пластмасов картер не смятах,че ще се допусне в масово производство.Ееее-вече е факт.А като е пластмасов,дали поне е евтин?............В случая не е виновна Хускварна-това е действителността при новата техника и в надпреварата за ниски цени.

Прикачен файл

02.jpg

Прикачен файл

01.jpg
dragozow - майстор
Машините с метални картери тръгват от 700 лв...
С метален картер имаше цяла партида 365, прецакана матрица правеше едни мустаци точно на снадката на металния картер. До като се разбра се върнаха доста машини. Толкова за металните картери. Те и машините преди 25 години са били целите метални. Не е недостатък, в малкия клас се гони цена и конкуренция на евтините безименни триони
koveslav - майстор
В случая неправилно съпоставихте професионалните машини,чиито картери се разглобяват странично,като тези на мотоциклетните двигатели и картерите на хоби машините.Аз имах впредвид,че при малко по-старите модели(Husq 137 и 142,а също Partner 351,371,418ХТ и др.) долната част на двигателя,т.е. картера (позиция 26 на схемата на Партнер) представлява една алуминиева отливка в която лежат основните лагери с вала и която е сменяема при проблем.В новите хоби мотори дори това е премахнато-лагерите с коляновия вал лягат директно в пластмасовата основа.Лагерните легла от долната си страна са пластмаса-това е учудващото.Т.е при проблем вече изхвърляме комплект цялата основа заедно с резервоарите....Или греша?

Прикачен файл

cilinder Husq-page-001.jpg

Прикачен файл

cilinder partner-page-001.jpg
пишман_майстор - майстор
Метална "капачка" е отдолу на цилиндъра , тя е "картера" и след това цялата конструкция в пластмасата ... абе каквото и да си говорим, планираното остаряване си казва думата ....и не само при резачките , при всичко стана така..
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 385

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: