• 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 385
Ел. инструментите. Консумативи.
dragozow - майстор
lov написа:
Г-н Драгозов и на края какво става на практика. Пак си караме трошка зашото за това време другите части на автомобила са се износили. Купето изгнило ама си имаме перфектен мотор и му се радваме щото сме давали луди пари за да се грижим за него. Въртим сучим и на края заедно с каросерията отива на едно и също място. За мен това е най голямата глупост да заменяме неща които конструктора е предвидил че им е такъв ресурса с това и това. Виж ако за повече пари налея масло което ще ми кара повече с това съм съгласен защото е финансово обосновано. Но да давам пари от едната куртоазия никогаш.
Точно като едни мои комшии. От 20 години не са правили ремонт събират стотинките за хляба. Апартамента ще им го вземат защото са затънали в дългове. Ама ще караме мерцедес последен модел. Не че и него го караме ами само го вадим от гаража да му се полюбуване защото няма пари и за нафта да идем до бензиностанцята ами наливаме с канчето от тубата.
И си прав и не съвсем. Тук не говорим да караш една тенекия 20 години, тези времена отминаха. Има хора които сипват и Приста за 3 лв наливно, аз не бих го направил. Иначе всеки си решава какво да сипе, не случайно отговорността за маслото си е на този който ползва.
ferrari4456 - специалист
На някой резачки си е указано, тук може да има, но не съм видял.На бензиновата коса на кавасаки си пише 1:50 и пълна синтетика.Тук при 1:40 го гледам леко пропушва, така и от всичкото написано стига ли му 1:50 както на други машини или да му слагам, като сега 1:40.Защото нали първи резервоар работи и му сложих 1:40 ама вече се разработи, ако е имал такъв период и не е "фабрично разработен".И това масло какво е полусинтетика или минерално http://promocii.bg/dvutaktovo-maslo-za-gorivo-universal
Знам, че е пребрандирано от husqvarna и си взех 1 бутилка, че беше 13лв.
ПП За резачката съм дал мнение назад в темата.Много добра за парите си.А пък резачки имам доста и имам голяма база за сравнение.
lov - майстор
Ползвах вашия пост и не беше ориентирано точно към вас защото сте технически грамотен и сте наясно с проблемите. А вашия пример с колата ми съвпадна точно със ядовете които бера в момента с моя автомобил. Наливал съм само каквото ми е предписал производителя включая и полусинтетика /пак препоръчана от производителя/ която е малко по скъпа но пък пробега и е по голям и тъкмо се вмествам пак в ежегодната подмяна на маслата в предвид повечкото километри които минава. Наливам Селения която в интерес на истината е с малко по скъпа от нашенските масла. Да ама таралясника стана на 15 години и всичко друго едно по едно сдава багажа и сам го тегли към вторични суровини. Дори и с безплатния труд по ремонтите пак ми излиза по евтино да си купя нова кола от колкото се опитвам карам тази. Същото е и с другата техника както и в случая с тази тема за моторните триони. Няма вечни неща техниката си има ресурс и умората на материалите не порщава. Взимаш ползваш като обслужваш с това което конструктора е пресметнал че е най рентабилно и на края хвърляш. За това време тя си е изкарала парите. Е някои леки шаманства и замени може все пак техническия прогрес не стои на едно място. Но не крайните залитания в супер пупер рекламни истории на баснословни цени. Просто исках да предпазя някои колеги от такива залитания в крайностите с консумативи които на края се оказва, че сме похарчили повече пари от колкото да си купим нова машинка.
koveslav - майстор
Lov,ако беше карал с не каквото трябва масло,вероятно нямаше да имаш колата и през половината от това време.Колкото и да не ни се вярва на всички технически новости,двигателите вървят много напред откъм натоварване на материалите и гаранта,че ще издържат е маслото.Сметката се прави по друг начин-навремето си купих кола,която гореше по 200-250 гр.масло на 1000км.Т.е. по 2 литра на 10000,или 20л за 100000.Това са по онези цени 100лв за масло на 100000,а само гарнитурата на главата и при евентуален ремонт струваше 80лв.Еми карах си я с разход на масло и я продадох така,но маслото беше предписаното.Ето това означава рационално решение,а не икономия за сметка на живота на машината.Като не ни харесват цените на консумативите на дадена машина,просто не я купуваме.Няма защо да си правим експерименти с нея.Аз затова не карам по-висок клас кола от това на което съм се спрял.
stiv1961 - майстор
Толкова капацитети събрани на едно място :supz: , някой може ли да ме снабди с карбуратор за моята антика :-D - Mcculoch Mac Cat 330
viewtopic.php?t=12048&p=452942#p454263
Сложих карбуратор от Щил, но явно не е за този модел, работи малко и гасне. Пали от раз, но за малко. Разбрах, че трябва да е от Хускварна или Партнер- карба имал щуцер и посредством шлаух взема налягане( или вакуум :? ) от цилиндъра. И този карбуратор има такъв щуцер, но явно не е за моята резачка.
dragozow - майстор
Имаш ли код на карбуратора? От Husqvarna мога да поръчвам за много стари машини, но цените на частите им са стъписващи. Един ремък за мотофреза на мен ми го продават за 50 лв с отстъпката..
stiv1961 - майстор
dragozow написа:
Имаш ли код на карбуратора? От Husqvarna мога да поръчвам за много стари машини, но цените на частите им са стъписващи. Един ремък за мотофреза на мен ми го продават за 50 лв с отстъпката..
Не за съжаление. Аз също гледах цени на карбуратори- 115-150 лв. [-X , търся някакъв китайски вариант :-D от порядъка на 1/10- 10-15 кинта :-D
lov - майстор
Далече си ми иначе бих ти дал едно за проба. Забърсах резачка ейнхел за резервни части щото имам същата.
Всъщност такива карбураторчета вървят по 30 кинта нови та едва ли ще ти е трудно да намериш нещо на тънка лайсна.
koveslav - майстор
При партнера вакуума се взима през отвор в челото на карбуратора,през уплътнителната гарнитура към цилиндъра.Не знам дали ме разбра-няма външен щуцер за вакуум.С външен щуцер и с маркуч са карбураторите на китайските машини "от пазара" както тук ги кръстихме,но техния карбуратор откъм мембрани е отврат.Дай ако можеш снимка на всмукателния отвор,за да се види начина на захващане.Карбуратор за Партнер от старите модели имаше в един сайт за части за мотори.Внасят от китай части и за някои резачки и беше около 30лв нов(но си е китайски).По пазарите този с външния вакуум също трябва да е евтин.Мембраните от оригиналите стават,може да се донатъкми работата.Щом е стара и особено непозната машина,задължително смени филтърчето на бензина в резервоара,защото така ще работи и с малък дебит на горивото.Провери също отдушника на резервоара(може и в капачката да се намира) да не е запушен,защото пак е такъв резултата при работа-пали,поработва и гасне.
http://needmanual.com/mcculloch-mac-cat ... -list.html
Walbro WT414 би трябвало да е модела на оригиналния карбуратор.
stiv1961 - майстор
О.К., утре ще снимам и докладвам :)
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 385

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: