Ел. инструментите. Консумативи.
prascho - майстор
Паленето между краката направо ме смая :-D :lol: . С електрическия трион нямам подобни изпълнения. :razz:

П.П. Ако всеки път трябва да се пали /помпа/ по този продължителен начин направо не ми се мисли. Погледни го от позитивна гледна точка: ще направиш мускули на ръцете :). Затвърждавам мнението, че електрическата е по-удобна и икономична при работа.
mcm - специалист
Така както я палиш, скоро ще скъсаш и въже. Изтегляш леко въжето докато обереш луфта след това дърпаш рязко, после без да изпускаш въжето, го прибираш по внимателно а не така както на клипа. От най долно положение на лостчето връщаш следващото нагоре едва когато чуеш да припалва. Когато е топла, палиш или на смукач или първото положение ако запали, но не и на най долно положение/ то е само за първо палене за деня и то ако карба е останал без бензин/. Предполагам че ти е гаранционна, занеси я по добре да я видят, докато не си я разсипал, струва ми се че се дави. Маслото е добре, аз слагам една идея повече 20+ масло на щил на литър бензин и проблем нямам. И една препоръка, когато няма да работиш повече от месец, махай бензина от нея и я пускай да изгори и тоя в каруратора.

П.П. Към резачката има упътване/книжка/ прочети я, там тези неща са обяснени много добре !!!
kuger - майстор
Щом е в гаранция, карай я в сервиз, да и направят един преглед, не е нормално да не пали. Май я давиш, послушай съвета на mcm. На мен и звука не ми харесва, чува се едно присвирване, като че ли стържи някъде.
С този начин на палене ще изпортиш и стартера.
dragozow - майстор
Закарай я да я погледнат.
iva6ki - специалист
Колега Bojidar_Donev маслото е така и повече да сипеш добре само да не е по малко.
За паленето не е нормално аз я имам от 4год. и подобен проблем имах само веднъж
като имах глупоста да я оставя с бензин месец и я задавих. Палиш като на клипа само
дето трябва да изчакаш да рече бръм(поне аз не го чух) на пълния смукач преди да превклучиш да загрява.
Опитай с нова свещ ако пак го прави я носи на ремонт, и имай предвид че това е малка резачка
след всяко резервоарче трябва да почине ако иска да я имаш дълго.За толко време аз съм открил
един дефект на този модел че маркъча за маслото покапва и я омазва отдолу добре което не е
болка но е неприятно. :wink:
P.S. Също може да се получи със стара смес и по скоро изветрял бензин, трудно пали и неможе да се форсира
koveslav - майстор
В сервиза на Щил с който работех,при покупка на нова машина обясняваха,че след определени часове работа,трябва да се посети сервиза за окончателни работни настройки.Безплатно е и си влиза в гаранционните условия.Мисля,че това ти е проблема-може би има настройка на карбуратора,направена за първоначална разработка на двигателя.Консултирай се със сервиз на Щил,може да са пропуснали да ти го кажат.
Bojidar_Donev - специалист
Благодаря на всички! Въжето никога не го пускам да се прибере само :) Май ще се носи до сервиза на Щил :supz:
valentino76bs - майстор
valentino76bs написа:
Днес си купих от метро Mac Culloch CS340 ЗА 222 лева промоция имало ДО 10.09.14.Да я видим дали ще ми разчисти клоните в двора :)
Прикачен файл:
ke058_w_4.jpg
Има ли нужда да поработи на място след първото палене,да се разработи?
fore - майстор
Не, напротив.

Тези машини се охлаждат от въздушната струя предизвикана от турбинката. На ниски обороти тя е неефективна. Така че при разработка се препоръчва работа с машината на по кратки интервали - работиш 30 минути и я оставяш да почине 20 минути и така два три пъти. Това е. Сложи и и 25 грама масло на литър като за начало.
valentino76bs - майстор
fore написа:
Не, напротив.

Тези машини се охлаждат от въздушната струя предизвикана от турбинката. На ниски обороти тя е неефективна. Така че при разработка се препоръчва работа с машината на по кратки интервали - работиш 30 минути и я оставяш да почине 20 минути и така два три пъти. Това е. Сложи и и 25 грама масло на литър като за начало.
Значи кат пистовия мотор яко думан и тва е :) шегувам се рзбрах ,25 съм му сложил и така смятам до края...иначе хубаво трака....:)

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: