Имам следната питанка,
забелязах че редукторната кутия на ъглошлайфа ми се загрява повече при работа и реших че може да няма грес достатъчно в редуктурната кутия, обаче при отварянето открих че цялата кутия почти или поне там където няма движещи се части е запълнена с бяла полупрозрачна смазка, която ми се струва доста твърда, на 2-те зъбчатки в редукторната кутия почти нямапе грес. Та въпроса ми е дали това е нормално т.е дали греста трябва да е толкова твърда и да е отстрани на движещите се части защото според мен по колелата би трябвало да има смазка все пак за да се смазват дори и при тия високи обороти там.
Както и да е ще се радвам ако някой може да даде препоръки, защото в момента се чудя дали да не разкарам цялата тая смазка която е там и да натъпча с Литол24 редукторната кутия та поне да се маже като хората всичко там.
Ще съм благодарен на всякакви съвети и мнения.
забелязах че редукторната кутия на ъглошлайфа ми се загрява повече при работа и реших че може да няма грес достатъчно в редуктурната кутия, обаче при отварянето открих че цялата кутия почти или поне там където няма движещи се части е запълнена с бяла полупрозрачна смазка, която ми се струва доста твърда, на 2-те зъбчатки в редукторната кутия почти нямапе грес. Та въпроса ми е дали това е нормално т.е дали греста трябва да е толкова твърда и да е отстрани на движещите се части защото според мен по колелата би трябвало да има смазка все пак за да се смазват дори и при тия високи обороти там.
Както и да е ще се радвам ако някой може да даде препоръки, защото в момента се чудя дали да не разкарам цялата тая смазка която е там и да натъпча с Литол24 редукторната кутия та поне да се маже като хората всичко там.
Ще съм благодарен на всякакви съвети и мнения.