Ел. инструментите. Консумативи.
Avas_co - майстор
Та, тая тема я започвам, защото след последните ми опити за гаранционно обслужване на някои мой машини, започва да ми се струва, че въпреки обявените от разните велики фирми 2,3 и там еди колко си години гаранция на машините ни, всъщност май нямаме никаква гаранция на машините си, или в най-добрия случай имаме някаква, крайно ограничена по компоненти гаранция, която подлежи на тълкуване и май всеки си тълкува нещата като дявола евангелието.
Наскоро, мисля дискутирахме разни неща за сервиза на Киров, в темата за винтовертите и там си споделях преживяванията с тях и хватките им с лагери и четки(лагерите вече не били като едно време и били консуматив, че мен какво ме касае тая работа, купил съм си машина за ХХХ пари, с ХХХ гаранция и искам поне за това време тая машина да е шест, след като, аз не съм я претоварвал и съм си я пазил, и все пак тя нали е за работа, а не за гледане).
При последните ми филми с гаранционни сервизи(на други марки, едната много хвалена от мен самия и друга хвалена масово и тук ) нещата взеха да придобиват поне за мен трагикомичен вид.
Прецакват ми се батериите на акумулаторна машина, обаждане, пращай я.Имам отлични впечатления от марката и сервиза и(гаранционен и извън, оправяли са ми нещата в рамките на три дни, винаги !).Няколко дни след като съм пратил машината, ни вопъл, ни стон от тях.Следват няколко обаждани от моя страна и разни оправдания от тяхна(държал съм се изключително културно, харесвам ги, нали, пък и беше около празниците), накрая ми се обажда госпожата и с много мъка в гласа ми казва, че едната батерия е мъртва, а другата е в напреднал стадии на деградация(сякъш не знам) и те няма какво да направят,а батериите не са вече гаранционни.На въпроса ми колко е гаранцията на батериите ми се отговаря, че ХХХ не им дава никаква гаранция на батериите, но те на добра воля дават една година, но моите са на повече и много им е мъчно, но...(навсякъде производителя си пише, че гаранцията на литиеви батерии е две години, същото го има и на брошурите на представителя).
Горе-долу по това време, друга моя машина, на друга марка(доста популярна, с доста добра репутация на сервиза) ми направи впечатление, че рязко си е променила звука.В първия от последните три работни дни на миналата година, машината е в сервиза.Късния следобед на 07.01.2016 ми се обаждат и ми казват, че има проблем със спусъка и нещо си не регулирал добре на ниски обороти(аз въобще не бях забелязал такова нещо, и на тая машина това не и е проблем, това не е перфоратор или бормашина, и в случая просто натискаш спусъка и...), на въпроса ми какво правим с рученето на машината, ми се отговори, че видиш ли, има износване на редукторната кутия и трябва да се смени, но това било от работа и не било гаранционно, щото...( бе, аз тия машини да не си ги взимам, че да си ги гледам колко са красиви).
Машините са взимани на фирма и филма с КЗП не минава.
Интересно ми е мнението на други препатили и не само.
Чел съм гаранционни карти и ми е ясно, че май права нямаме, само задължението да си платим.
ky-kyy - майстор
Е, кажи марките и сервизите....То твойто - едно нещо ми се повреди, занесох го някъде и ми казаха, че не му зачитат гаранцията...
Avas_co - майстор
ky-kyy написа:
Е, кажи марките и сервизите....То твойто - едно нещо ми се повреди, занесох го някъде и ми казаха, че не му зачитат гаранцията...
Съвсем целенасочено не споменавам марките и сервизите, защото едната марка ми е доста любима и съм я хвалил и съм бил много доволен.За другата не искам да казвам за момента, защото е доста популярна и тук може да се изкаже някой, който има пряка връзка с нейния сервиз...
Последна промяна от Avas_co на съб яну 09, 2016 7:11 pm, променено общо 3 пъти.
ky-kyy - майстор
Avas_co написа:
ky-kyy написа:
Е, кажи марките и сервизите....То твойто - едно нещо ми се повреди, занесох го някъде и ми казаха, че не му зачитат гаранцията...
Съвсем целенасочено не споменавам марките и сервизите, защото едната марка ми е доста любима и съм я хвалил и съм бил много доволен.За другата не искам да казвам за момента, защото е доста популярна и тук може да се изкаже някой, който има пряка връзка с нейния сервиз...
Приятелю, не може онва докрая и в душата в рая.....Хем си доволен, хем не искаш да обидиш някой, а същевременно плюеш. За какво тогава я пусна тази тема?

И за да не съм голословен, ще кажа, че имам няколко машини Бош. Не ги хваля, това можах да взема с голяма отстъпка- това взех. Докато бяха гаранционни, съм носил перфоратор gbh4 и gbh 7 в плюваемия сервиз "Киров" СтЗагора. Единия имаше проблем с патронника - четворката, а седмицата не искаше да върти. И двете машини, ми ги оправиха бързо и качествено. Впоследствие имаха други проблеми, вече извън гаранцията, също са ми ги отстранявали бързо и коректно. Не зная, може да съм късметлия, или пък съм случил на човек, но съм доволен. Дано не се налага, но ако се наложи, пак ще опра до тях.
Последна промяна от ky-kyy на съб яну 09, 2016 7:17 pm, променено общо 1 път.
Avas_co - майстор
Темата е пусната, че да си сверим часовниците.
Плюл съм не малко по Киров, защото съм бил доволен от други.
Сега искам да чуя мнението на други, които са ползвали наскоро гаранционен сервиз.
Най-вероятно, след като чуя и други мнения ще споделя от кои не съм доволен.
ky-kyy - майстор
Avas_co написа:
Темата е пусната, че да си сверим часовниците.
Плюл съм не малко по Киров, защото съм бил доволен от други.
Сега искам да чуя мнението на други, които са ползвали наскоро гаранционен сервиз.
Най-вероятно, след като чуя и други мнения ще споделя от кои не съм доволен.
Без да искам да те обидя, но това поведение, не е мъжко....Както искаш го разбирай.

Аз бях до тук по темата.
Kumay - майстор
Първата марка се досещам коя е! Ама взех да се притеснявам да не би сервиза да е някой от нашите.
Макар, че ме съмнява... много е лаишко обяснението за ремонта. А може и да се е получило недоразумение - знам ли!?
Дай да видим! Ако сме ние - ще проверя как стоят нещата! Така преди години след негативен коментар тук поради неразбирателство се запознах с един от най-добрите ми приятели в момента.
Avas_co - майстор
За момента не искам да коментирам марки и сервизи, споменавам Киров, защото за тях съм изказвал публично мнение нееднократно и да не си помисли някой...
Искам да чуя мнения от хора, които са си имали скоро допир с гаранционни сервизи.
Chefo77 - майстор
Едната марка е Кресс, то е ясно. Другата можем да гадаем коя е.
Последният случай с гаранционен сервиз ли питаш? Миналият месец - втора смяна на мотор на прахосмукачката (първият път го смениха, защото не им хареса звука) + ключа (двете заедно са изгорели) на модел, който повече от година не се продава - една седмица с куриерите в двете посоки. Експресни куриери за мотора София - Пловдив, втори път експресни куриери за ключа (установиха проблем с ключа след смяната на мотора), обикновени и безплатни за мен от Варна до Пловдив и обратно. Нямам причини да съм недоволен.
nikolson - майстор
Аз имам един въпрос. Гаранционното обслужване като процент в цената ли е включено (навремето беше така), или се заплаща от производителя? Това би хвърлило някаква светлина по въпроса.

Тема "Гаранционно обслужване на професионални електрически инструменти." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: