• 1
  • 2
Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
ZEDYCUS - майстор
:-D Така го наплюх, че чак ще ме е срам да го покажа какво стана(първо ще го боядисам да скрия заварката :-D ). Изполвах 3 стеги върху алуминиева ламарина и дебело стъкло, докът не се напука. Челото стана на една равнина, така че може и да стане. А с неръждавейката Бат Чефо ма беше заял навремето, че неръждавейката не я ловял магнита, затуй се бъзикам. Пробата ще е по Велик ден.Поздрави.
joe007 - специалист
ZEDYCUS написа:
....... Електрода е тънко обмазан и пише Супер Ни, с червено е белязан.
По-важното е да беше разбрал на каква полярност работи електрода.А дали е за горещо или студено заваряване мога да ти кажа и аз ,дори без да го видя. :) ---Та електрода е за студено заваряване.Такива за горещо вече в магазин няма да намериш.При тях тела е отлят и е от чугун.А тези които имат Никел са за студено и са сплави най-вече м/у желязо и никел.
ZEDYCUS - майстор
Събрах парчетата на капака, заварката стана малко кофти. Оказа се, че инверторчето ми е слабичко за тоя електрод. На стоманено парче палеше и се топеше идеално, но върху чугуна като запали дъгата за около 30секунди и след това залепяше. :? Понамазах заварката с грунд, хем да се позакрие , хем да стане по здраво. :lol:

Прикачен файл

ABCD0015.JPG

Прикачен файл

ABCD0009.JPG
ZEDYCUS - майстор
Сагата с двигателят приключи благополучно. "Заварката" :lol: издържа на тестта. :-D
Ей го на монтирано на стругчето под беседката..[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_YK-i5P2yH0[/youtube]

Прикачен файл

DSC02156.JPG

Прикачен файл

ABCD0009.JPG
LZ1
ZEDYCUS написа:
... Бат Чефо :-D
За мен ли става въпрос? Аз никога не лъжа..... Може да хапя, но не подвеждам никого. Да, сега съм с тоя ник.
ZEDYCUS - майстор
LZ1

За мен ли става въпрос? Аз никога не лъжа..... Може да хапя, но не подвеждам никого. Да, сега съм с тоя ник.
:prayer: Верно е не лъжеш( е малко се заяждаш,ама малко) . Никога не съм го твърдял. Нищо лично, но си като БУда, прераждаш се като него. :-D :-D
За такъв тип заварка, заваряваното тяло трябва да е предварително почистено добре и загрято.
В самото заваряване се процедира според типа на чугуна (черен, бял...).
Има нужда от подготовка на основата с един тип електрод, а след това с друг (в зависимост от случая).
Ето няколко нагледни снимки:

Материалът, които ще се обработва (турбо "ККК" с пукнатини):

Изображение

1. Почистване
2. Загряване:

Изображение

3. Заваряване:

Изображение
Изображение
Изображение

Това бе във връзка със заваряването.
lecki - специалист
Виждал съм да заваряват чугун с електроди неръждавеика, става
много здраво, без нагряване, с правотоков електрожен :idea:
Надявам се да съм полезен :)
  • 1
  • 2

Тема "Заваряване на чугунено лягерно тяло от ел.двигател ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: