Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
Dan40PancheF - специалист
borkata3000 написа:
Dan40PancheF написа:
Пробвай да забиеш един пирон на проблемният участък ,ако премине през метала , флекс и РЕДЗ.
Е, не, със сигурност пирон не може да се забие. В думите ти разчитам опит за успокоение. :)
От снимките много ,много не става ясно , няма я реалната перспектива .Но ,щом не минава ,значи държи,щом държи следва да се махне корозията , по механичен или химичен път и след това да се запечата материала с една две ръце боя и лак .
Всичко опира до парите ,желанието и свободно време.

П.П. Ако възникне някакви съмнения ,може да се заварят допълнително планки .
VLADO66 - майстор
И аз мисля че като се изшлайфат проблемните места ще си проличи какво е за кърпене и усилване.За боя-две ръце Протекта са достатъчни.А кухините напълни с пяна-да не влиза влага и да се образува конденз в тях.
tsenkov - специалист
Страховете са безпочвени.Караванката си има собствена задравина и е напълно жизнено способна и без ремаркето.Свали металната конструкция и подпри караваната където са гредите/напречни/ на ремаркето и си готов.
borkata3000 - специалист
Ето снимките. Така изглеждат след мноооого търкане с флекса и телената четка.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
borkata3000 - специалист
Dan40PancheF написа:
borkata3000 написа:
Dan40PancheF написа:
Пробвай да забиеш един пирон на проблемният участък ,ако премине през метала , флекс и РЕДЗ.
Е, не, със сигурност пирон не може да се забие. В думите ти разчитам опит за успокоение. :)
От снимките много ,много не става ясно , няма я реалната перспектива .Но ,щом не минава ,значи държи,щом държи следва да се махне корозията , по механичен или химичен път и след това да се запечата материала с една две ръце боя и лак .
Всичко опира до парите ,желанието и свободно време.

П.П. Ако възникне някакви съмнения ,може да се заварят допълнително планки .

Лошото е, че е мазана цялата с грец, по която с времето са полепвали и наслоили мръсотии. И сега този слой от мръсотии се се "поотлепил: на места, но си остава мазнотията на греста. Съмнявам се ръждопреобразувателя да може да преудолее гресите.
Имате ли друга идея?
lov - майстор
За да има корозия или за да продължи трябва да има определени условия. А това е наличие на вода кислород или някакви соли. След като вече ще е стационарна няма какво да се притесняваш. Греста и мръсотиите може да я свалиш с водоструйка а и тя също ще махне доста от ръждата. Дори ще успееш да бръкнеш на места дето с телената четка няма да успееш. Някъде и да остане малко не е проблем след като се направи защитно покритие всякакви процеси на ръжда спират защото няма вече условия за химична реакция.
Лично аз бих им минал една ръка с ръждопреубразовател. Последващо измиване пак с водоструйката. Причината е че основната съставка на тази химия е ортофосфорна киселина и като изсъхне с боя на Протекта 3 в 1. Хубаво е преобразователя и боята да се пръснат с пистолет. Боята на две ръце в началото по разредена за да напие ако някъде има по дебел слой ръждица.
А ако толкова те притеснява има еластични покрития за автомобили примерно БОДИ. Може и с него и цената вероятно ще ти е същата както тази с боята на протекта.
п.п. Изпроси си от някоя автомивка препарат за измиване на двигатели заради греста но преди това мини само с вода да свалиш каквото може на грубо.
borkata3000 - специалист
[quote="lov"][/quote]
Благодаря ти за съветите. Тъй като отдолу е дърво и голо ПДЧ, не бих искал да пръскам в вода. Затова по-скоро ще продължа с флекса, а недостъпните места ще пробвам с аматьорско пясъкоструене.

Как мислите, има ли място за сравнение на Potecta 3 in 1 и алтернативата на СЕЛТ 3 в 1
Изображение
Изображение
lov - майстор
Чак пък голо ПДЧ освен ако не си правил ти нещо. Трябва да е влагоустойчиво все пак е мислено да се движи и в дъждовно време. Макар че в топло сухо време пак става да го минеш с водоструйката. А ако е наистина голо преди това му удари поне един бързосъхнеш безир да го запечаташ.
ползвал съм само до сега протектата. Вече към десет кила съм измазал. :lol:
VLADO66 - майстор
Като знам качествата на латекса на СЕЛТ ,с две ръце съм за Протекта.Сега сериозно-имам метална ограда която престоя цяла зима на голо желязо по простата причина че вече беше студено за боядисване.Та на пролетта желязото беше станало на лисица от ръжда.Без всякакви обработки минах с две ръце Протекта и за 10 год. е избила лека ръждица на места където не съм успял да бръкна добре с четката.
lov - майстор
То точно това е номера дето става с тези бои. Трябва желязото да стане червено като лисица и тогава боята държи най здраво. Всяко едно ново изделие е омазано с масла и като го умие дъжда и станат ''микро раковинки'' и боята има къде да е захване освен механично а и химически.

Тема "Мноооого ръждив метал, ще поддав" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: