Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
bikerider_ - специалист
Ползвах варианта с боди-то. След почистване на ръждата механично, с ръждопреобразувател и минаване с грунд, а после боди и боя. Засега вратата си е бяла-беленичка и не е мръднала от септемри насам, но след зимата и почерпката на уличните локви с прилично количество сол да видим!
Стефан - майстор
Може да пробвате и един изпробван от мен вариант. Разтваряте стиропор в ацетон до консистенция на боя. Нанасяте с четка или валяк. Без да почиствате финно ръждата - само разтърквате в метална четка. Колкото да се премахнат люспите. По този начин съм обработил една гаражна врата преди около 30 г. За момента няма нови поражения от ръжда. Невероятно, но факт.
sek.1 - специалист
Малко е късно вече за твойта врата но преди няколко месеца разбрах от едни клиенти че всички метални конструкции направини при нас ( основно врати и огради) ги карат в Радомир за топло поцинковане цената му е 60 стотинки на килограм. Така че решиш ли някога да правиш нова врата задължително поцинковане.
bikerider_ - специалист
Поцинковането е доказано неработещо, защото когато цинкът на повърхността си замине, започва да се окислява желязото отдолу.

Колкото до стиропора - той вероятно работи на базата на Боди 999. Изолира влагата и солите от метала.
sek.1 - специалист
Топлото поцинковане е доста дебело като покритие и да си замине ще е след повече от 50 години. Дори и тъкното студено (галванохимично) покритие ако не го нарушиш механично на някои автомобили искарва повече от 20-30 години . Моя Ситроен е произведен 1991 година изцяло поцинкован ела да намериш някъде ръжда. Същото е положението и с рамата на Еспейса ми отгоре е стъклопласт рамата поцинкована.

Тема "Защита от корозия на стоманена врата?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: