• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13
Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
fill - специалист
Желязо и слънце е достатъчна динамика...
p.v.x - майстор
fill написа:
Желязо и слънце е достатъчна динамика...
Прав си.
За температурните - линейни и обемни промени , не бях се сетил.

:rock:
Гост - специалист
fill написа:
и кола върху нея" е достатъчна динамика...
Щом така казваш. :rolleyes:

И- Не съм ти никакъв другар.

А към врабеца:
p.v.x написа:
Това са мои съждения.
Може и да не съм прав.:
Така е- не си прав. Моста е статична конструкция. Подложен е на статични и динамични натоварвания.
p.v.x - майстор
Гост написа:
Така е- не си прав. Моста е статична конструкция.

:? Има и такива.
Оттеглям се от темата.
Тука сте си се железари(в добрия смисъл на думата).
Успех.
Изображение
Последна промяна от p.v.x на вт ное 15, 2016 10:44 pm, променено общо 1 път.
gogo7777 - майстор
fill написа:
Ей тва са спИциалисти...първо ти обясняват как да се наакаш,после как да се наакаш още повече...
Пак да питам спИциалистите...Оти толкоз заварка,нали требе динамика...
Изкривихте капака в четирите равнини,а сега давате решения само за двете.Третата,компромис с пантите.А четвъртата...
Абе fill, не знам къф ***фил си ама започваш да ми се катериш по оная работа. Я да те питам за къв вектор си мислиш, като окантяването на капака бе твоя аматьорска идея, която всъщност изкриви капака. Дори с винкел би станал още по-крив. Човека не е наясно с материята опитал е сам и ето резултата.....няма лошо. Динамиката не се изменя при заваряването на шината, както предложих......ама едва ли го проумяваш :lol:

Вектор и 4 равнини......СМЕШНИК. :lol:
koveslav - майстор
Гост написа:
fill написа:
нали требе динамика...
Защо требе тая динамика в една напълно статична конструкция на някакъв прост капак за шахта? Е това не можах да разбера.
Тука не се бъзикайтe,защото винаги има НЯКАКВА деформация.Ако всичко е правилно,при натоварване деформацията е еластична-т.е. материала се разтяга в граници,в които след разтоварване възвръща първоначалната си форма.Ако няма никакви условия за еластичност(предварително създадени големи вътрешни напрежения в конструкцията,или липса на "динамика",както я нарече Гого),настъпва или пластична(окончателна деформация на материала,без възможност за възвръщане на първоначалната форма) или след умора на материала или връзката(въпрос на време) следва окончателно разрушаване на въпросната връзка(зав.шев),а е възможно и на конструкцията.Точно тази спомената и иронизирана "динамика" е предимството например на прекъснатия шев пред непрекъснатия,цял заваръчен шев с голяма дължина.Ако някой все пак се вълнува от тези подробности,де.....
Гост - специалист
Да внеса малко яснота в понятията.
Някои от основните дялове в Механиката са:
Динамика,
Кинематика,
Статика.
Какво изучават тези раздели няма да описвам, това се изучава цели семестри във висшите училища.
Накратко: Динамиката изучава взаимодействието на телата при тяхното механично движение .
Кинематиката- изучава движението на телата без да се отчитат теглата и силите, които действат на движещите се части.
Статиката се занимава с равновесието на системите, подложени на въздействия от съсредоточени сили, разпределени товари и моменти.
Якостните изчисления, които би следвало да се направят за този капак се изучават в един друг семестър- предмета е"съпромат" (съпротивление на материалите), а основата на тези изчисления е статиката. Капака е в равновесие, освен ако не се намира в действащо свлачище.
Динамичното натоварване от автомобилните гуми се отчита със съответните сили и моменти.
Това, че имаме еластична деформация е следствие от въздействието на силите и натоварвания (външни и от собственото тегло) и не прави задачата от статична в динамична.
Правете разлика между отделните понятия. Затова и си позволих да удебеля шрифта.
koveslav - майстор
Както във всяка наука(теория),така и във всеки занаят(практика) има обособена терминология(официален,литературен език).Също така обаче има и обособени съкращения(жаргон-неофициален,браншови език).С помоща на жаргоните колеги от един бранш с една дума могат да си кажат това,което на колегите им намиращи се от "другата страна на барикадата" би им коствало изписването на цяла страница или изнасянето на цяла реч.Това естествено се отнася и за двете страни.
kozl - майстор
gogo7777 написа:
Гледам не си ме послушал и си сложил шина и по краищата....няма лошо, но изпълнението е лошо, Ковеслав ти е обяснил накратко грешките :wink: . Заварявал си прекъснатият шев шахматно, което е грешно /сега капака е "вдървен" от заварка и няма динамика/. Все пак има лек......
На картинката съм ти отбелязал 8-те точки където да срежеш шината /с 2,5мм диск примерно/ и да завариш отново прорезите. Условно там където "куца" капака, там съм белязал. Следвай поредноста на заваряване. Първо режеш после заваряваш. Викни някой заврчик да свърши тая работа, защото като гледам ти не се справяш, а тия заварки трябва да се изпълнят "от раз". :wink: Пантите може да не ги режеш сега, ще прецениш това после.....
Прикачен файл:
555.jpg
Дали трябва да прерязва целия напречен профил на шините и рамката или има вариант примерно само по 5 мм от шината от към свободната тясна страна :?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13

Тема "Капак на водомерна шахта /и лека кола върху него/." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: