• 1
  • 2
Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
Привет на всички нов съм във форума чета го с интерес но не можах да намеря отговор на моя въпрос.😒 А той е предстои ми да правим с мои познати врати за едно хале а размера им е 4 метра висока и 3.80 широка вратата ще е от поповски профили и ламарина плътно затворени та въпроса е с какъв точно профил да бъде ?? Моля за вашите мнния и идеи. Благодаря предварително.
cat - специалист
40х20 и най добре я направете плъзгаща .
joro39 - специалист
ха аз сега правя една 8,30 на 4 метра
пон юни 01, 2020 10:40 pmjoro39 написа:
ха аз сега правя една 8,30 на 4 метра
Може ли снимки и с какви профили я правите??
пон юни 01, 2020 9:31 pmcat написа:
40х20 и най добре я направете плъзгаща .
Нямам място за плъзгаща врата . А дебелината и диагонали трябва ли да се пуснат,някъде дават да се пуснат на Х някъде само от горната до долната панта един диагонал ,вече се обърках.Ще се заварява с инвертор на ДЕЛ 200 ампера ако има значвние де.Изглежда аматйорско но го правим с желание и помощ от колеги .

Прикачен файл

184807DE-49BA-4B6D-92C3-7A46222DB1C1.jpeg
joro39 - специалист
Прикачен файл:
101780349_721577708402268_697971660644417536_n.jpg
101780349_721577708402268_697971660644417536_n.jpg (71.46 KиБ) Видяна 275 пъти
60,40,3 и 40,20,2
BLUEPUPIL - специалист
:partyman:
Последна промяна от BLUEPUPIL на чет юни 04, 2020 12:19 am, променено общо 1 път.
Чираче - майстор
пон юни 01, 2020 7:24 pmavtotavani написа:
Привет
Лично съм правил такива врати преди 15 г. Доста са тежки, но се отварят лесно-само с побутване с кутрето. Не се доверявайте на всички тук - повечето са теоретици.
ср юни 03, 2020 10:22 pmЧираче написа:
пон юни 01, 2020 7:24 pmavtotavani написа:
Привет
Лично съм правил такива врати преди 15 г. Доста са тежки, но се отварят лесно-само с побутване с кутрето. Не се доверявайте на всички тук - повечето са теоретици.
Може ли да ми дадете идеи дебелина размер на профилите как да стане хем здраво хем леко искам да е с профили и лапарина примерно 0,3мм но за профилите се двуомя ....
Чираче - майстор
ср юни 03, 2020 10:26 pmavtotavani написа:
ср юни 03, 2020 10:22 pmЧираче написа:
пон юни 01, 2020 7:24 pmavtotavani написа:
Привет
Лично съм правил такива врати преди 15 г. Доста са тежки, но се отварят лесно-само с побутване с кутрето. Не се доверявайте на всички тук - повечето са теоретици.
Може ли да ми дадете идеи дебелина размер на профилите как да стане хем здраво хем леко искам да е с профили и лапарина примерно 0,3мм но за профилите се двуомя ....
Мога. Но ми трябва допълнителна информация. От къде сте?
  • 1
  • 2

Тема "Направа на врати за хале ??" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: