stan73 написа:Грифин, нали имаш лидълското ренде. От мотора на твоето разнася ли се неприятна миризма ? Аз вероятно изтеглих късата клечка. Като пусна моето и умирисва цялата стая (навън още не съм го пускал), а и на звук е зле. Смятам, че моторът му е дефектен и мисля да им го върна или да ми го сменят с друго, ако още имат (а и се навият да пуснем другото, за да го чуя и да усетя дали и неговият мотор мирише). Ако няма или не се навият, възнамерявам да си остана с един отдавна купен Бъджет/Голдхенд ГМБХ (практически нов (на макс 10 работни минути)) който работи перфектно, но няма екстри.Моето още първия път го опънах над 30мин да рендосвам навън и да е имало миризма не съм усетил нищо



nanobanano написа:Взех си помпата за източване на масло и в упътването пише,че след всяко зацапване да се чисти с чисто дизелово масло.Какво е това масло?10в40 за дизел ли?Колега после кажи как е помпата, че аз първо си зех една сифонна( тип спринцовка ) обаче горещо масло не си е работа с това да се вади, после взех една тип вакумна която правиш вакум с една помпичка в пласмасов контейнер. И на двете маркучите им като се точи топло масло се сгъват което е страшно дразнещо и забавя адски процеса, а тая вакумната контейнера и явно не е достатъчно здрав и се гъне. Та и аз се оглеждам за нещо друго като вариант проблемите са само при топло масло само.