Нека намерим най-тънките цени.
Bleu81 - напреднал
pgt написа:
cholev благодаря ти, а само да те питам има ли възможност да си пуснеш само студена вода, че жената понякога си пълни кофата там за да "къпе" терасата, а за нея не и трябва хладка вода :-D
Нямам точно лидълската, но при всички термостатични батерии от тоя тип едната врътка е за температурата а другата за дебита. Ако завъртиш тая за температурата към студено ще пусне само студена вода.
mitko64 - майстор
Toзи термин кобалтово покритие май не е българска измишльотина и грешка в превода, защото доколкото схващам и тука се водят така http://www.lidl.de/de/powerfix-hss-stah ... ageSize=36 . Каквото и да е за мене не стават. Имам купища български свредла, но все от 8мм. нагоре. По тънки купувам кобалтови от местната железария, някакви австрииски уж, не помня марката.
mitko64 - майстор
Bleu81 написа:
potrebitel22 написа:
Bleu81 написа:
Привет,

За тия, които мислят, че с него ще си развиват болтовете на джантите - може да останат разочаровани. Не разчитайте че болт на 10 години, навит преди 6 месеца със 120нм в алуминиева джанта ще се развие с лекота с 1/4" импакт. Понякога и 300-400 нм не стигат особенно ако майстора се е бил замечтал по плакатите с каките докато е навивал ... За завиване става, но при условие, че после проверите с ръчен ключ или динамометър дали резултата ви задоволява. За високоякостни болтове от М8-нагоре като например болтовете на маховиците шайби на валове и тн, където се затяга с големи моменти 1/4" импакт не върши работа и си трябва 1/2" със 400нм и нагоре.

Поздрави

За 6те месеца вероятно си прав (лично нямам идея), но за другото може и да не е така:

https://www.youtube.com/watch?v=EJ6-PHksOcc

верно не е марката parkside, но има демонстрация на малък импакт при работа с джанти

Виж, всичко което пиша го казвам от личен опит не от клипове в интернет а опит не е като да нямам, понеже от 2011-та имам и ползвам такива машини. Импакта на клипа които си дал е Деволт DCF885 и е 155nm, моят е DCF895 и е 170нм. Парксайда ако не се лъжа пише че е 180нм. И понеже знам възможностите на моя и не е като да не съм се сблъсквал с презатегнали и корозирали болтове го пиша само за да не останете разочаровани накрая. От тия 180 нютона според теб каква част се прилагат на главата на болта като въртящ момент при все че ги прилагаш през накрайник 1/4" който се усуква еластично и "омекотява" удара . Ше ти дам жокер - опитай с върток за щестостен 1/4" и преходник към 1/2" да отвиеш затегнат болт м12 и ще видиш как се усуква преходника.
Със сигурност ще развие нов лъскъв болт с ненаранен конус в нова джанта затегнат до 120нм. Гарантирам обаче, че ще има много болтове особенно на коли с алуминиеви джанти които ще останат неразвити и ако сте събрали голяма публика да демонстрирате новия Парксайд може да стане неловко... Да не говорим да разчитате на него ако се спука гума на пътя.
Ако ставаше така в сервизите за гуми нямаше да ползват пневматични 1/2" а аз нямаше да съм си купил 950нм при все че имам и кабелен 400нм които често е безпомощен.

Поздрави
Ako ще се прави демонстрация е редно да е с подходящия инструмент, а за лидъл е този http://www.lidl.de/de/parkside-elektro- ... ageSize=36 . Само където го пуснаха само в избрани бели държави. Ценово обаче не кой знае каква изгода, на Райдер са уж по мощни, на сходни цени, въпреки че четох, че пукали корпуса при натоварване.
dido uzunov - специалист
Този друг модел ли е, защото пише, че е 1/2" и е 320Nm
mitko64 - майстор
Да модела е от пролетта. Викат му impact wrench, по нашему гайковерт, като пневматичните на гумаджиите, този е с кабел на 220V. Тук шпиндела е на квадрат 1/2 мъжко, докато impact driver- ите са на холдер(женско) шестостен 1/4 инча. Ето и малко по подробно http://www.lidl-service.com/static/1565 ... 284_EN.pdf .
Николай Николов - специалист
Тоя имапкт още не е идвал по нашите земи май :? Иначе е готин за някои по-непретенциозни неща. Всички сте се хванали с тия джанти на коли... ми що не ползвате лост и да си ги развиете пък после ги връткайте колкото искате с тия играчки. Изисква по 20 секунди на гума ...
cholev - майстор
Николай Николов написа:
Всички сте се хванали с тия джанти на коли... ми що не ползвате лост и да си ги развиете пък после ги връткайте колкото искате с тия играчки. Изисква по 20 секунди на гума ...
Така е но по ни кефи с инструментите от лидъл. Аз като сменявам джанти паля компресора вадя лидълския пневматичен гайковерт и действам. Разбира се с лоста е по лесно но не е същото :-D
gogosto - специалист
n_a написа:
ESPACE написа:
n_a написа:
Именно
Пълни глупости. В този филм съм играл ролята на будалаеца дето си губи времето да разнася измислени марки машини в гаранция по сервизите и да ги чака по месец да ги оправят или сменят. Накрая се отървах от всичко, което няма заглавие и рахатясах. Е, мерси!
Даже аз не ремонтирам "райдери" . Извинявай, но
Е кой казва, че ги ремонтира в истинския смисъл на думата. Вчера Райдера му къртач - бил най големия на райдер на един месец след 4 бутнати бани и един селски кенеф спира да работи. Естествено, че не се носи в сервиза, а мина през мене прекъснат кабел до машината точно. Ремонта бе бръз и успешен. Ако отиде ротор и е истекла гаранцията отива за боклука. На този принцип се работи и явно е достатъчно изгодно с такива машини вместо да робува на марки и да я гледа всеки ден "къде са я одраскали работниците". Човека работи успешно от доста години, така че е доказателство.
Chefo77 - майстор
Днес (вчера) отнесох едно минициркулярче. Ами - потвърждава ми се мнението - дървеняк си е. За да започна да режа, подготовка сума време и абсолютно нищо не се вижда докато реже. Предпазителят ходи по половин сантиметър наляво-надясно, в резултат на което ромба отпред, който трябва да играе ролята на визьор на линията на среза, става на никаква геометрична фигура. Другата седмица ще го тормозя на ОСБ, може пък да си променя мнението и да му се размине връщането. Нали 1 месец имах за тестове? Иначе реже добре, относително тихо е и не е чак толкова неудобно, колкото изглежда в началото.
Пробвах и аналога от Скил - 5330 - изглежда 100 пъти по-добре и ромба му е перфектен (има допълнителен лост там), но пък е по-неудобен и съм на 110 % сигурен, че се произвеждат на едно и също място :) Споменатият от колега пластмасов фиксатор за ограничителя е абсолютно същия.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
gogosto написа:
n_a написа:
ESPACE написа:

Пълни глупости. В този филм съм играл ролята на будалаеца дето си губи времето да разнася измислени марки машини в гаранция по сервизите и да ги чака по месец да ги оправят или сменят. Накрая се отървах от всичко, което няма заглавие и рахатясах. Е, мерси!
Даже аз не ремонтирам "райдери" . Извинявай, но
Е кой казва, че ги ремонтира в истинския смисъл на думата. Вчера Райдера му къртач - бил най големия на райдер на един месец след 4 бутнати бани и един селски кенеф спира да работи. Естествено, че не се носи в сервиза, а мина през мене прекъснат кабел до машината точно. Ремонта бе бръз и успешен. Ако отиде ротор и е истекла гаранцията отива за боклука. На този принцип се работи и явно е достатъчно изгодно с такива машини вместо да робува на марки и да я гледа всеки ден "къде са я одраскали работниците". Човека работи успешно от доста години, така че е доказателство.
Именно! С тези машинки така!

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: