Гледам, че се заяждаш, така че все тая 
kozl написа: Гледам, че пишеш като разбирач. Я обясни как "стартер понякога може да даде такова напрежение".Това е ефекта на "бързите пръсти"
Относно зарядното, купих едно за подарък, от тия без дисплей. Умрял акумулатор /разбирайте стоял на фарове цяла нощ/ не може да подхване. Има си долен праг на сработване. Яд ме е, че го затриха някъде, и не можах аз да го проверя.
Купих второ с дисплей, има режим "зима", в тоя режим вдига повече от 14,4V, но не повече от 15,2V /или близо/. Това напрежение не е опасно за автомобила, притесняват ме пиковете в мрежата как ще се отразят на електрониката в колата.
Ето защо предпочитам да си правя настройките по колата на ново, отколкото да прецакам нещо. Откачвам акумулатора.
Определено съм доволен от това зарядно, с дисплея! Всъщност си мисля, че и двете зарядни са еднакви, само на второто е добавен дисплей.
