Нека намерим най-тънките цени.
Virtex - майстор
Гледам, че се заяждаш, така че все тая :cool:
kuger - майстор
kozl написа:
Гледам, че пишеш като разбирач. Я обясни как "стартер понякога може да даде такова напрежение". :?
Това е ефекта на "бързите пръсти" :-D
Относно зарядното, купих едно за подарък, от тия без дисплей. Умрял акумулатор /разбирайте стоял на фарове цяла нощ/ не може да подхване. Има си долен праг на сработване. Яд ме е, че го затриха някъде, и не можах аз да го проверя.
Купих второ с дисплей, има режим "зима", в тоя режим вдига повече от 14,4V, но не повече от 15,2V /или близо/. Това напрежение не е опасно за автомобила, притесняват ме пиковете в мрежата как ще се отразят на електрониката в колата.
Ето защо предпочитам да си правя настройките по колата на ново, отколкото да прецакам нещо. Откачвам акумулатора.

Определено съм доволен от това зарядно, с дисплея! Всъщност си мисля, че и двете зарядни са еднакви, само на второто е добавен дисплей.
Shift - специалист
kuger написа:
kozl написа:
Гледам, че пишеш като разбирач. Я обясни как "стартер понякога може да даде такова напрежение". :?
Купих второ с дисплей, има режим "зима"
.
И това без дисплея има този режим, което май потвърждава думите ти , че
... и двете зарядни са еднакви, само на второто е добавен дисплей
Virtex - майстор
kuger написа:
притесняват ме пиковете в мрежата как ще се отразят на електрониката в колата.
В какъв аспект има притеснения за пиковете в мрежата ?

Те не стигат до акумулатора така или иначе, нали затова е "умно" зарядно. Но като се отвори ще се разбере какво точно има вътре.
Shift - специалист
potrebitel22 написа:
kuger написа:
притесняват ме пиковете в мрежата как ще се отразят на електрониката в колата.
Но като се отвори ще се разбере какво точно има вътре.
https://youtu.be/hJtitHMMuZo?t=12
kuger - майстор
potrebitel22 написа:
kuger написа:
притесняват ме пиковете в мрежата как ще се отразят на електрониката в колата.
В какъв аспект има притеснения за пиковете в мрежата ?

Те не стигат до акумулатора така или иначе, нали затова е "умно" зарядно. Но като се отвори ще се разбере какво точно има вътре.
Ако е умно колкото цената му, по-скоро го определям като "малоумно"! Нали не вярваш, че за тая цена ще "турнат" вътре нещо по-така? Като бариера, примерно, както е на промишлената електроника?
Те затова си откачвам акумулатора, да не плачкам после. По добре да греша, отколкото ......
hricava - специалист
Основния недостатък за мен след 4 години ползване на такова зарядно е, че падне ли акумулатора под 10-на волта и почваш да се оглеждаш къде е старото ти зарядно, щото толкова "умното" не баца с акута, паднали под това напрежение. И факт, бавничко си зарежда. А януари месец някъде към 300 страница пак се обсъждаше това зарядно и имаше интересни мнения.
brum - майстор
 Аз па го излъгах - вързах един зареден и един празен акумуатлор успоредно и ги включих и двата да се зареждат :) . Схеми бол, въпрос на въображение е :) .
cholev - майстор
Май ръководствата много не ги четете, там пише от 7,5в в импулсен режим и до 10,5в така и после нормално зареждане
fore - майстор
kuger написа:
potrebitel22 написа:
kuger написа:
притесняват ме пиковете в мрежата как ще се отразят на електрониката в колата.
В какъв аспект има притеснения за пиковете в мрежата ?

Те не стигат до акумулатора така или иначе, нали затова е "умно" зарядно. Но като се отвори ще се разбере какво точно има вътре.
Ако е умно колкото цената му, по-скоро го определям като "малоумно"! Нали не вярваш, че за тая цена ще "турнат" вътре нещо по-така? Като бариера, примерно, както е на промишлената електроника?
Те затова си откачвам акумулатора, да не плачкам после. По добре да греша, отколкото ......

Бах го, а аз си мислех че карам сложна кола бъкана с електроника Ваг коми, ОBD2 букса Can канали и незнам си кви Фисови дисплей и накрая си зареждам директно с Лидлското с дисплея без разкачане и даже имам едно Руско "импулсно" с биметална пластина която подава на импулси тока и е с можен диоден Грец вадещ до 16 волта и 4 ампера при пълен заряд и него го закачах директно и проблеми няма.

А тука явно повечето карате Совалки от НАСА и трябва да внимавате много....... :prayer: :lol:

Че и пикове в напрежението имало и Лидлското вътре е с ламби и ще им гръмнат сигурно катодните решетки вътре..... :shock:

Виж Руското на вилата се омотваше от ниско напрежение и започваше да зарежда без да разпада биметала понеже не можеше да го загрее нагревателният елемент, но и тогава не съм имал проблеми с електрониката на колата.

Та сега карам с AGM 75 амперов Сух -Старт-стоп акумулатор на Крафт- Варта-Джонсън конрол разбираш ли и Лидлското зарядно го дават точно за такива Акута понеже те са с електролит напоен във вата и не се отварят от никъде принципно и само зарядно предназначено за AGM Акута може да го зарежда- демек Лидлското е с такъв контролер който може да се оправи с това и идва да каже че е идеално за зареждане на Акута вързани на колата.

Макар че старата 72А бяла Варта ми изкара 7 години и можеше и още, та и тоя кютук дето е с 3 кила по тежък от Вартата и е 20 кила едва ли ще ми се наложи да го зареждам изобщо понеже е дурако устойчив и на разряд и на саморазряд.

Но тука има доста спецове и те се притеснява и си е ........ :prayer:


--------

Относно проблема с това че не зарежда напълно скапани Акута, вероятно първо се предполага че такива с напрежение под 10 волта са мъртавци и второ когато се зарежда от такива напрежения тока е максималният и вероятно зарядното не е предвидено да издържи на тези токове. Но при това зарядно е ценно друго -че зарежда AGM и че действително е импулсно и прецизно и може да се зарежда без разкачане.
А когато се случи да падне под 10 волта някое Аку тогава или Руското с Биметала или Райдера на Кенде с Греца и трафа или Селеновият електрожен кютук с неговите 20 волта дето събужда и мъртавците.........
Последна промяна от fore на ср окт 19, 2016 9:37 pm, променено общо 1 път.

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: