fore написа: Взех поялника и го тествах с 2800 милиамперови батерии- загря много бързо. Действително човката е куха и лека а нагревателят е в нея.Самата човка ми изглежда пресована. Може би вътре има сърцевина, на която е навит реотанът. Пък монтирането й към корпуса на поялника много прилича на прост чинч конектор. Явно са комбинирали механична и електрическа връзка.
Как се разглобява точно тази човка ?

=========
Явно се търси минимална загуба на енергия и реотана е вътре- като подгревна свещ за дизел е, но на 4,5 волта и на 480 градуса а не на 890....
Добре де - а как се вади тази човка- да не я счупя ???

------
Абе на мене ми хванаха окото тия кримп клещи и много се замислих. А като се замисля......

Те като заголват и се разтварят навън и опъват и късат на кабела изолацията -така ли ? Като моите.
Може ли да се кримпват от тези кабелните обувки с ПВЦ изолацията върху тях комплект ??? Дето имат цилиндричен отвор.
