Нека намерим най-тънките цени.
gogyto - специалист
Аз пък хич не съм сигурен, че тая шитня ще запали автомобилен двигател, чак не виждам как ще се случи....
ESPACE - майстор
Не подценявай "Малкия слон от Странджа планина" :lol:
zmiori - специалист
Слона ясен ма лапите ми се чинат малко кекави.
fbr - майстор
Абе те лапите как да е, ама жилите много тънички.
fore - майстор
Бе и аз не го вярвам, ама тия от Енхел си вярват.
XpacTa - специалист
Че ще запали - ще запали. Ама цената е като два нови акумулатора. Затова досега не съм си взел такова.
fore - майстор
XpacTa написа:
Че ще запали - ще запали. Ама цената е като два нови акумулатора. Затова досега не съм си взел такова.
:)
samo_pechka написа:
Ее..Косис отде изрови тоз GSM :) Аз за тея пари ши купя два нови акуЛуМатора и ще се прибера на стартер до село :)
За актуалното зарядно от Лидл: ако наистина не прескача 14.5в в пик, значи е добре. Според мен колеги ще е добра покупка , предвид и зарядният му ток.
П.п. Косис за мен ли се отнася питането ти за хидр.течност?
Всяко нещо си има цена ! Двата акумулатора ще ги изхвърлиш макс след 14 години, а това ако се ползва активно може да запали много закъсали автомобили през тези години. Ако се ползва малко не си заслужава наистина.
ky-kyy - майстор
Идея за бизнес :supz:
Обикаляш с едно таквоз чуду сутрин по сланата и даваш ток срещу 5 лева, на непалещи фиести....Само да не случиш на Тинки, че няма ти плати :-D
fore - майстор
И на мене ми се струват много тънки тия кабели към това Стартерно........ :?


-----------

Чолев пробва ли зарядното ? Аз за сега го закачих към една Варта, която е свалена от колата на Братми, но заредена до дупка. Като я закачих на зарядното и почти веднага я зареди. За 5 минути.

Има режим за напрежение на алтернатор. Не ми е много ясно какво точно е това ? Явно когато се закачи на колата и се ползва. В книжката е описано, но не го схванах все още. Също като зареди Акуто и дава 0 на дисплея и не може да се превключва в другите режими за зареждане. Остава на режим "Старт" като се натиска този бутон. Незнам това дали е нормално ?

Има и малък вентилатор отзад. Малко е дразнещ шума от него, понеже е малък и работи на високи обороти.

Общо взето зарядното вътре има един голям Траф. Вижда се през решетките. И целта му е да възстановява бързо Акумулатори.
cholev - майстор
В събота ще го пробвам.
Преди седмица като свалях акумулатора да го дозаредя (както писах карам на къси разстояния градско и рядко извън града) видях, че на него пише с фломастер 9/2012. Предполагам, че тогава е сложен. (тази година купувах колата и не знам историята на акумулатора). 4 години демек. Тази зима ще го карам със стратегията- зареждам в събота освен ако не пътувам някъде. В този уйкенд ходих до Стрелча и явно е дозаредил. Тези 2 дни сутрин на -11оС върти свежо. ПО предната седмица понеделника завъртя едвам едвам а втория път по бодро и запали. С дозареждане смятам да нямам проблеми. ХДИ-то 2.2 са му изгорели свещите, но пали и без тях. Проблема на бошовата система е че свещите са кофти за отвиване и се късат (отзад на блока са) и предпочитам да не рискувам. На студа малко на неизгоряла нафта и бял пушек докато стопли малко.
Сега новото зарядно в къщи стационарно, а ULG3.8 в колата като пътувам някъде да няма изненади

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: