Нека намерим най-тънките цени.
Virtex - майстор
Chefo77 написа:
Моят импакт е 13.7 см без държача. Вертът С патронника - 16.7. Като ще си ги мерим :)
При мен е 134мм

Явно единственият път, когато по-малко значи по-добре :-D :-D :-D :lol:
jekasus - майстор
12в без патронник и с монтиран PZ1 е 16 см.
tntcom - специалист
Наложи се да паля с батерията от миналата събота. Малко му трябваше на стартера да завърти и запали. Дизел 2л. Всичко е ОК :yawinkle: .
cholev - майстор
tntcom написа:
Наложи се да паля с батерията от миналата събота. Малко му трябваше на стартера да завърти и запали. Дизел 2л. Всичко е ОК :yawinkle: .
И на мене се наложи миналата седмица, но не запали щото батерия нямааа. :? Свърши още в 8сутрин. Ама времето се стопля :-D
Събота си навивам часовника за верта
tntcom - специалист
cholev написа:
tntcom написа:
Наложи се да паля с батерията от миналата събота. Малко му трябваше на стартера да завърти и запали. Дизел 2л. Всичко е ОК :yawinkle: .
И на мене се наложи миналата седмица, но не запали щото батерия нямааа. :? Свърши още в 8сутрин. Ама времето се стопля :-D
Събота си навивам часовника за верта
Ами си мислех да сменям 75А с нещо като 90А за Ленд Ровър Фрилендър. Карам предимно по работа градско и трябва да го дозареждам 2пъти в месеца. Ама като ме извикат и трябва да съм тръгнал, та затова ми е.
Тук един се беше отказал да я взима, та затова успях да се вредя. Иначе си бяха купени 8бр. още на зелено. Струва ми се че изобщо не са ги изкарвали в корито.
Мисля че или акумолаторът ми е недостатъчен. Немски оригинален маркиран в Италия от 03/2016, или имам оттечка по веригата, или нестигат 75А за дизел 2л, или не го карам достатъчно. Когато времето позволява го карам повече. Занимавам се с автомобили и си имам идеа. Ако намеря решение може да те уредя :roll: .
MASTER - специалист
75А са напълно достатъчни за 2,0 дизел.


Нещо куцо има, или в колите, или в акумулаторите, или в горивата.

Аз имам 4 коли навън - три дизел, и една бензин и не съм имал никакъв проблем с паленето тази зима.
Трите са с оригиналните акумулатори от завода, единствено на най старата миналата година смених оригиналния акумулатор, естествено с най евтиния.

Не съм и чул някой познат да се оплаква да е имал проблем с стартирането ....
gnt69 - майстор
MASTER написа:
75А са напълно достатъчни за 2,0 дизел.


Нещо куцо има, или в колите, или в акумулаторите, или в горивата.

Аз имам 4 коли навън - три дизел, и една бензин и не съм имал никакъв проблем с паленето тази зима.
Трите са с оригиналните акумулатори от завода, единствено на най старата миналата година смених оригиналния акумулатор, естествено с най евтиния.

Не съм и чул някой познат да се оплаква да е имал проблем с стартирането ....
+1 Нещо нередно има в колите, стартер, свещи,акумулатор. И аз имам три дизелови в най големите студове палят. Най дъртата едно паджеро 1994 година докато му покажа ключа и пали от четвърт.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
MASTER написа:
75А са напълно достатъчни за 2,0 дизел.


Нещо куцо има, или в колите, или в акумулаторите, или в горивата.

Аз имам 4 коли навън - три дизел, и една бензин и не съм имал никакъв проблем с паленето тази зима.
Трите са с оригиналните акумулатори от завода, единствено на най старата миналата година смених оригиналния акумулатор, естествено с най евтиния.

Не съм и чул някой познат да се оплаква да е имал проблем с стартирането ....
Докато не разкарах алармата на ровъра, все не му стигаше тока. 1,8 дизел, фабрична аларма. Ама пък в Русе е -10, -20, та явно не бе изчислено за това
cholev - майстор
На хоризонта телоподаващо.
Какво ще речете:
http://www.lidl-service.com/static/2834 ... 331_BG.pdf
sstefanov - майстор
Duty cycle X:
10% at 90 A welding current
И само с тръбнофлюсова тел.
:toimonster:

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: