Нека намерим най-тънките цени.
Chefo77 - майстор
Датчикът се слага на място, където няма да се влияе от топлината на мотора, няма да го вали дъжд и няма да го удрят камънаци. Не където няма да го обдухва вятъра. На някои автомобили е сложен на възможно най-грешното (според теб) място - в предната решетка, горе или долу - по избор. На други виси под пасажерското огледало, за тях се замисляш - те ли не могат да преценят, та са го сложили там да го духа тоя пусти студен вятър, или са го сложили там съвсем умишлено. При движение въздушните струи увличат капките и малките обекти извън линията на огледалото, затова ги слагат там.
Приятелю, и 12 вентилатора да сложиш да духат, те няма да заменят липсата на студоносител (охлаждащ агент). Защото за да се охлади една повърхност, трябва този студ да се вземе отнякъде. Откъде ... :?:
А ти прегледай дали твоя датчик не окъсява някъде от вибрациите.
vasko9999 - специалист
1
Последна промяна от vasko9999 на чет яну 15, 2015 1:05 pm, променено общо 1 път.
vasko9999 - специалист
q
Ильо - помощник
:-D :-D :-D
Изображение

Изображение

Изображение
LazarGanev - "Велик майстор"
vasko9999 написа:
ferrari4456 написа:
Помисли и ти за какво обдухване става въпрос!Радиатора на колата е нагорещен до 80 градуса и примерно го обдухваш с 35градуса въздух, а датчика като нагорещен до 35градуса колкото и да го обдухваш с 35градуса въздух само му поддържаш темперетурата.Това са елементарни неща, който сигурно се учат в 5 клас.
ПП Даваш примера с човека и вентилатора ми много ясно, като си нагорещен до 36 градуса и те обдухват с малко по-хладен и те охлаждат, че ще ти създават подобно усещане.Чудя се дали има смисъл да пиша, ама...пропуснал си 5 клас.
След като Аз колега съм пропуснал 5 клас тогава ТИ това лято като стане +35 градуса си затвори прозорците на колата и спри климатика и карай така ........да видим дали няма значение да те духне пак същия +35 градусa въздух.Да не забравиш -ПРОЗОРЦИТЕ ЗАТВОРЕНИ,КЛИМАТИКА,ВЕНТИЛАТОРА НА ПАРНОТО ВСИЧКО НА OFF...... В крайна сметка днес направих експеримент:външния датчик-провиснат от външната страна на стъклото на шофьорската врата (колата стои на място и на сянка +11 градуса ,следващ момент колата се движи с 95-100 km/h (датчика се вее като га......и на простор +4 градуса. Е как стана тая разлика че нямам 5 клас да го сметна........????????!!!!!!!!!!!
Чудех се далик и аз да спамя хубавата тема, но не знам защо реших да пиша. Васко, не бъркай човешкото усещане с отчитането на датчика. В човешкото тяло протичат физиологични процеси, които ги няма при датчика. Знаем, че при високи температури тялото на човек отделя под за да се охлади. При изпарението на водата се отнема топлина от човешкото тяло. Колкото повече се обдухва (дори и с горещ въздух), толкова повече изпарение, толкова повече топлина се отделя от кожата и усещането за прохлада се увеличава. Това важи и през зимата - студеният вятър също увеличава изпарението на вода от човешката кожа и с това се увеличава усещането за студ, но това не е само усещане, а е съпроводено с действително охлаждане. Човешката кожа изсъхва много при студен вятър. От датчика няма какво да се изпари, в него вода няма, така че сравнението на датчика с човешкото тяло е неуместно.
ESPACE - майстор
LazarGanev написа:
vasko9999 написа:
ferrari4456 написа:
Помисли и ти за какво обдухване става въпрос!Радиатора на колата е нагорещен до 80 градуса и примерно го обдухваш с 35градуса въздух, а датчика като нагорещен до 35градуса колкото и да го обдухваш с 35градуса въздух само му поддържаш темперетурата.Това са елементарни неща, който сигурно се учат в 5 клас.
ПП Даваш примера с човека и вентилатора ми много ясно, като си нагорещен до 36 градуса и те обдухват с малко по-хладен и те охлаждат, че ще ти създават подобно усещане.Чудя се дали има смисъл да пиша, ама...пропуснал си 5 клас.
След като Аз колега съм пропуснал 5 клас тогава ТИ това лято като стане +35 градуса си затвори прозорците на колата и спри климатика и карай така ........да видим дали няма значение да те духне пак същия +35 градусa въздух.Да не забравиш -ПРОЗОРЦИТЕ ЗАТВОРЕНИ,КЛИМАТИКА,ВЕНТИЛАТОРА НА ПАРНОТО ВСИЧКО НА OFF...... В крайна сметка днес направих експеримент:външния датчик-провиснат от външната страна на стъклото на шофьорската врата (колата стои на място и на сянка +11 градуса ,следващ момент колата се движи с 95-100 km/h (датчика се вее като га......и на простор +4 градуса. Е как стана тая разлика че нямам 5 клас да го сметна........????????!!!!!!!!!!!
Чудех се далик и аз да спамя хубавата тема, но не знам защо реших да пиша. Васко, не бъркай човешкото усещане с отчитането на датчика. В човешкото тяло протичат физиологични процеси, които ги няма при датчика. Знаем, че при високи температури тялото на човек отделя под за да се охлади. При изпарението на водата се отнема топлина от човешкото тяло. Колкото повече се обдухва (дори и с горещ въздух), толкова повече изпарение, толкова повече топлина се отделя от кожата и усещането за прохлада се увеличава. Това важи и през зимата - студеният вятър също увеличава изпарението на вода от човешката кожа и с това се увеличава усещането за студ, но това не е само усещане, а е съпроводено с действително охлаждане. Човешката кожа изсъхва много при студен вятър. От датчика няма какво да се изпари, в него вода няма, така че сравнението на датчика с човешкото тяло е неуместно.
Възхищавам ти си Лазаре, как имаш нерви да пишеш и обясняваш елементарни неща. Аз бих написал само нещо от рода на "vasko9999 спри да пишеш глупости". Но аз съм по-първичен и прям. :)
LazarGanev - "Велик майстор"
ESPACE, сигурен съм че има и други с пропуски в образованието, които мислят като Васко и с готовност да продължат спора, та и заради тях :wink:
atanasov2004 - специалист
Привет колеги! Искам да попитам за фрезата дето пущат на 22.01. дали ще ми върши работа при изработката на пчелни кошери. Имам предвид изработката на фалца където лягат пчелните рамки или казано по друг начин дали може да отнема от ръба на чамови дъски на дълбочина 1 см и ширина 2-2,5 см под прав ъгъл. Питам щото си събирам любителски машинки за изработка на 4-5 кошера годишно. Благодаря!
big_death - специалист
Колега, фрезата става за каквото решиш , в зависимост какъв фрезер ще сложиш .Чуват се добри отзиви спрямо цена-качество.
mitko64 - майстор
Oтзивите предполагам са от чужбина, защото тука не са я пускали. Но цената е разгромяваща, включвайки и 12 фрезера 8мм. Иначе сравнена със старият модел POF1300, май е крачка назад- 100вата по- малко и липса на гумени маншони.
Последна промяна от mitko64 на чет яну 15, 2015 10:51 am, променено общо 2 пъти.

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: