Честито! Дълги години да я ползваш! Верно никъде не се споменава куфар, но така впечатлението е по- приятно.

lov написа:Със здраве да си ги ползвате !EDI написа:Тююю, бе сън не ви ли хваща вас, немате ли си жени да ви боядисат яйцата на ранина.Те моите сабялям на ранина ги одрънкахаАз боядисах яйцата снощи и днес вече може да мина и аз покрай ЛИДЪЛ да видя дългата шина.
Провери си ъглите с калибър, че малка кривина на тези дължини ще даде голяма разлика.Аз имам комплекта от 3 броя още от преди 2 години, и трите ъгъла проверени с калибъра се оказаха различни.
и ме изритаха да купя други дето ставали за боядисване.
Иначе както винаги щях да пропусна и тази промоция.
Ъглите не ги проверявах ама докато ги разопаковах видях че от горната страна са с болтче и вероятно могат да се коригират.
Относно мултито гледам колегата писал доста обстойно за рязането. Рязнах една дъсчица колкото да видя как реже. Нямам опит и база за сравнение освен с един дето го ползват ортопеди и хирурзи но той е съвсем друга класа на изработка и обороти. Преди някой питаше главата дали е от пластмаса. Ми не е. Някаква сплав е и боядисана прахово.
От каналокопача леко съм разочарован. Не че реже по лошо от едно друго китайче правено за японския пазар. Пробвах го без прахусмукачка само на една тухла и не знам как ще е с пушилката. На онова другото дисковете от долу се показват през процепи на плъзгача. Тука вообще са си го спестили като детаил.
Редуктора ми се видя шумен и реших да го отворя да проверя има ли грес вътре. Гресчица си имаше достатъчно и то хубава поне на външен вид. Мяза на висооборотна по влачене и консистенция но както я бяха цвъкнали с дозатора така си и стоеше. Зъбната двойка полусуха не че като се сгрее няма да се омаже ама не е редно така.
До тука добре но и добре че се хванах да го разкостя защото в процеса усетих че нещо дрънка вътре от към двигателя докато го обръщам на сам на там. Отворих го и там и изненада. Една скъсана глава от винт се мотка в кухината при колектора. Същите винтове са ползвани да захванат блока на плавния старт и зашитата на двигателя но там всичките си бяха на място. Явно попаднала от някъде си. Просто съм имал късмет че не го е захапало защото го държах вертикално и е паднало в най ниската точка. Ако не бях го извадил последствията са си ужасни за двигателя.
И като казах защита. Блокчето има двойна функция освен плавен старт изключва явно и по ток. При първоначалното пускане след като омазах хубаво зъбните двойки с греста два пъти изключи докато се намести излишъка. Бързам да каже че допълнителна грес не съм слагал. Тая която си е вътре е напълно достатъчна.
Ударих и по някое кадро но ще ги кача по на татък че нямам време.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: