Нека намерим най-тънките цени.
stan73 - майстор
А кой е производителят ?
fore - майстор
Компернас.
Последна промяна от fore на ср юли 01, 2015 11:04 am, променено общо 1 път.
profesionalist_wood - майстор
Производителя е Компернас Германия
fore - майстор
Вярно пише Компернас в упътването в нета.

Че тия от сервиза с вертовете и бензинови мотори ли ще ремонтират ?

Защо тогава ел резачката е на Гризли ? Много странно.


=======
dpp написа:
Колега, я вземи я пални днес, огледай я кое как е, че ако е читава да зимам да се мятам. Каква е долу главата, стандартна или китайка - размера, карборатора кое как..малко ме спира това , че едва ли ще има части за тея машинки и при проблем ще е трудна работа ама... :?
Главата за кордата ми стои много квадратна. А и горе колегата пита за нея.
Как се разбира дали е Китайският тип ? Аз ползвам само хубави до сега в следствие на машините ми.
Последна промяна от fore на ср юли 01, 2015 11:12 am, променено общо 1 път.
iivanov - майстор
Дърварче , честито! Въобще не се впрягай , за парите си е супер. Комби системата на щил , с всичките и приставки излиза на към 2000. И захвата си е много удобен , за основните функции , за които е предвиден . С моя захват (велосипеден) не мога и да си помисля , да направя това ,което ти ще направиш. Въпреки , че е скъпарска. :lol: Пък за двата сегмента , не е чудо невиждано - и на най-китайските китайки вече са с по два . Пък ,ако Форе ти е наблизо , може да си спретнете едно състезание. Залагам на теб , въпреки Шведката му. :-DА
пп А относно цилиндрите Форе е изпаднал у голямо заблуждение.Те са или хромирани и ли с никасил. Е има и алусил , ама не знам дали се ползва в двутактовите фъшкии. :? Та хромировката е покритие на цилиндъра , което повишава износоустойчивоста. Обаче тя "хваща" само на чугунени цилиндри , а те са тежки. Никасила е решение на проблема с теглото - позволява да се приложат леки алуминиеви сплави. Ообаче ,никасила има една основна слабост - чувствителен е ,към некачествени бензини и по-точно , към сярата . От марките тук , щил е с хромировка ,а шведките с никасил.
Последна промяна от iivanov на ср юли 01, 2015 11:25 am, променено общо 1 път.
profesionalist_wood - майстор
Те тука на тоя модел е с други ръкохватки :?
https://www.youtube.com/watch?v=GjmYnhqDQZc
fore - майстор
Приказки всякакви, но 42 куба, няма как да има 2 сегмента, че ще излети. А и по евтините концепции на двутактовите се правят с големи кубатури и респективно разход за постигане на сходни мощности. Моторите пак излизат с по ниска себестойнос от малките легирани и двусегментни.

За захвата- както писах -първо имах Колибри- освен че влачеше само корда, захвата си беше неудобен за продължителна работа. Макар че кося 1 декар. Липсваше ярем и сам си направих, но пак захвата ме бореше.

Значи ако Лидлската мулти машина се ползва основно като храсто и клоно рез, може и да е по удобен този захват, ама Аз ползвам моята за да кося. Та тия другите функции почти няма да ги ползва.
Имам две дърворезачки-36 и ел. Флората дето се прецаках да я купя, но поне добре звучи мотора и реже даже ! :lol:

Незнам защо велосипедният захват да е неудобен за рязане на храсти и клони ? Не съм пробвал вярно. Като кося ще пробвам да окося нещо по наличните дървета, за да видя дали наистина е по неудобен.
iivanov - майстор
fore написа:
Приказки всякакви, но 42 куба, няма как да има 2 сегмента, че ще излети. А и по евтините концепции на двутактовите се правят с големи кубатури и респективно разход за постигане на сходни мощности. Моторите пак излизат с по ниска себестойнос от малките легирани и двусегментни.
Ами пак си у грешка. Голямата кубатура на единица мощност е , за да могат да влязат в нормата вредни емисии на кубатура.
profesionalist_wood - майстор
Поне ще си направя моравата като в Швейцария :-D
fore - майстор
Така ли,

Аз пък знам точно обратното и то по спецификациите на Хускварна и Щил. Освен те да са в грешка с тази концепция за малки мотори с висока компресия. :?

И изобщо тези еко норми при двутактовите машини са ми странни. Лично според мене с какво то и да е масло - минерално или синтетично и двигател все замърсяват.

Знам че Еко двутактовите са ти любината тема Иванов.

Значи ако направят малък мотор ще излезнат от еко нормите ?
Ами тогава Марковите как го постигат ?

Всичко е до себестойност отнесено към мощността.

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: